دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مونو (تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس)

مونو (تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس)

دات‌نت محدود به نوع خاصی از برنامه‌ها نیست، از این چارچوب می‌توان برای تولید برنامه‌های تحت ویندوز، تحت وب، سرویس‌های مبتنی بر وب و ... استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های دات‌نت، دارار بودن کتابخانه‌ای بزرگ و جامع از کلاس‌ها و توابع است که همان‌طور که گفتیم، تمام زبان‌های تحت دات‌نت می‌توانند از توابع و کلاس‌های موجود در آن، استفاده کنند.

در شماره‌های‌ قبل، به معرفی یک IDE متن‌باز به نام لازاروس پرداختیم که در واقع، جایگزینی برای دلفی در لینوکس محسوب می‌شد. اما از آنجا که تکنولوژی .NET، بحث روز علم برنامه‌نویسی است، تلاش‌های زیادی نیز از سوی حامیان دنیای اپن‌سورس برای پیاده‌سازی این تکنولوژی در سیستم‌عامل لینوکس انجام شده است. در این مقاله، به بررسی پروژه‌ Mono یا به عبارت دیگر، همان دات‌نت تحت لینوکس خواهیم پرداخت.

ابتدا لازم است تا کمی با ویژگی‌های چارچوب دات‌نت و مزیت‌های آن آشنا شویم. اما دات‌نت چیست؟ شاید دات‌نت یکی از گیج‌کننده‌‌ترین علائم تجاری مایکروسافت باشد، بنا به تعریف خود مایکروسافت، دات‌نت گردایه‌ای از تکنولوژی‌هایی است که اتصال به اطلاعات، اشخاص، تجهیزات و قطعات را از طریق نرم‌افزار فراهم می‌آورد.



خرید فایل



لینک منبع :مونو (تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس)

مونو تحولی در برنامه نویسی تحت لینوکس - آفتاب www.aftabir.com/...linux.../مونو-تحولی-در-برنامه-نویسی-تحت-لینوکس‎Cached15 آگوست 2007 ... دات‌نت محدود به نوع خاصی از برنامه‌ها نیست، از این چارچوب می‌توان برای تولید برنامه‌های تحت ویندوز، تحت وب، سرویس‌های مبتنی بر وب و ... استفاده کرد ... تحقیق مونو در تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس با word - دانلود مقاله mypaper.vcp.ir/.../1595963-تحقیق-مونو-در-تحولی-در-برنامه‌نویسی-تحت-لینوکس-با-word.html‎Cached18 سپتامبر 2016 ... تحقیق مونو در تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ ... دانلود رایگان مقاله مونو ؛ تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس | جزوه ها ... www.jozveha.com/دانلود-رایگان-مقاله-مونو-؛-تحولی-در-برن/‎Cached24 آگوست 2016 ... دانلود رایگان مقاله مونو ؛ تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس ... در هنگام برنامه‌نویسی خارج از چارچوب دات‌نت، کد نوشته شده مستقیما به کد قابل فهم ... تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس - پیشرو دانلود pishrodl.site/post.php?id=3028‎Cached23 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم به صفحه دانلود فایل(تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. مونو (تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس) - تبلیغات متنی شما pajoohashnet.rzb.emeg.ir/view518586.html‎Cachedمونو (تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس). دات‌نت محدود به نوع خاصی از برنامه‌ها نیست، از این چارچوب می‌توان برای تولید برنامه‌های تحت ویندوز، تحت وب، سرویس‌های ... تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس fadakfile.rozblog.com/.../تحقیق-مونو،-تحولی-در-برنامه‌نویسی-تحت-لینوکس‎Cachedتحقیق-مونو-تحولی-در-برنامه‌نویسی-تحت-لینوکس دات‌نت محدود به نوع خاصی از برنامه‌ها نیست، از این چارچوب می‌توان برای تولید برنامه‌های تحت ویندوز، تحت وب، ... دانلود تحقیق مونو تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس 52155.paperfa.ir/post1.php‎Cachedتحقیق-مونو-تحولی-در-برنامه‌نویسی-تحت-لینوکس دات‌نت محدود به نوع خاصی از برنامه‌ها نیست، از این چارچوب می‌توان برای تولید برنامه‌های تحت ویندوز، تحت وب، ... مقاله در مورد مونو تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس | cell full cellfull.ir/?p=27046‎Cached19 ا کتبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحات: 8. دات‌نت محدود به نوع خاصی از برنامه‌ها نیست، از ... خرید و دانلود تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس | ناب ... nabprojectfile.ir/?p=249‎Cached8 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. محقق گرامی،شما با جستجوی تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس وارد این صفحه شده اید محصول ... برترین پکیج تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس ... gprojectsppt.ir/nikan13516.html‎Cached11 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:تحقیق مونو، تحولی در برنامه‌نویسی تحت لینوکس یکی از بهترین فایل ها ...