دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

نرم افزار ویروس یاب چیست؟

نرم افزار ویروس یاب چیست؟


نرم افزار ویروس یاب چگونه کار می‌کند ؟‌

نرم افزار ویروس یاب بیشترین صنعت آنتی ویروس که موتور قابل اسکن با در نظر گرفتن افزایش شکاف بالا، دستیابی کامل را برای برق موتور‌ها به ما می‌دهد ،‌ترکیب می‌کند .رابط گرافیکی کاربر ویروس یاب بخش‌های برنامه تخصصی داده شده را بدون از بین بردن انعطاف پذیری که شما برای مجهز کردن نرم افزار داخل محیط‌های محاسباتی به آن نیاز دارید ، یکنواخت می‌کند . در این مدت بهترین ویژگی‌های تکنولوژی که MCAFee و تحقیقات منتقل ویروس یاب MCAFee را که بیشتر از 10 سال پیشرفت کرده‌اند را با هم ترکیب می‌کند .

چه چیز‌هایی با نرم افزار ویروس یاب می‌آید ؟

نرم افزار ویروس یاب شامل چندین بخش است که یک یا چند برنامه‌ی ربط داده شده را ترکیب می‌کند هر یک از این‌ها یک بخش را برای حفاظت از کامپیوتر شما در برابر ویروسها یا دیگر نرم افزارهایی که مسونیت دارند به کار می‌اندازد . این بخش‌ها عبارتند از :

:(THE VIRUS SCAN CENTRAL)

این بخش نقطه ورودی اصلی شما برای استفاده تمام بخشهای موجود ویروس یاب MCAFee است . این حفاظ اصلی اطلاعات مربوطی مثل : آخرین باری که ویروس یاب در کامپیوتر شما اجرا شده است . چگونگی حالات حفاظ ویروس (Vshield)که فعال شده‌اند اطلاعات DAT موجود وقتی که آن ایجاد شده باشد را فراهم می‌کند . از میان این واسطه‌های کاربر پسند شما می‌توانید به توابع اصلی ویروس یاب دستیابی داشته باشید روی دکمه‌ی MCAFee کلیک کنید تا وظایف ویژه‌‌ی داخل ویروس یاب MCAFee مثل ( اسکن ، زمانبندی ، قرنطینه و …… ) برای شروع ، نمایش داده شوند . بنابراین شما می‌توانید برای شروع جستجو و بار گذاری کردن اطلاعات موجود مربوط به روز رسانی برای نصب شدن ویروس یاب در کامپیوترتان روی دکمه‌یUpdate کلیک کنید برای استفاده از این ویژگی می‌باید مطمئن شوید که قبلاً به اینترنت متصل شده باشید . برای اطلاعات بیشتر و دستورات گام به گام روی آیکن Help در گوشه بالایی سمت راست پنجره کلیک کنید . برای بررسی کردن انتخاب‌های موجود و سفارش کردن این که شما می‌خواهید بخش‌های ویروس یاب MCAFee در سیستم شما چگونه کار کنند روی دکمه‌ی Optionکلیک کنید .

:The Virus Scan Console

این بخش به شما اجازه می‌دهد که وظایف ویروس یاب را در زمانهای مشخص ، ایجاد ، پیکربندی و اجرا کنید . یک وظیفه می‌تواند شامل هر چیزی از اجرای یک عمل اسکن در یک مجموعه دیسک در زمان مشخص یا دارای فاصله برای اجرای به روز رسانی یا عمل ارتقاء باشد . بنابراین شما می‌توانید اسکن کردن محافظ ویروس (Vshield) را از پنجره‌یConsole فعال یا غیر فعال کنید . میز فرمان (Console)طبق لیست وظایف از پیش تعیین شده که حداقل سطح حفاظ را برای سیستم شما تضمین می‌کند بدست می‌آید برای مثال : شما می‌توانید فوراُ درایو C یا همه‌ی دیسکها را در کامپیوترتان اسکن و پاک کنید .



خرید فایل



لینک منبع :نرم افزار ویروس یاب چیست؟

نرم افزار ویروس یاب چیست؟ - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-63512-viros-yab.aspx‎Cachedنرم افزار ویروس یاب چیست؟ دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19. نرم افزار ویروس یاب چگونه کار می‌کند ؟ نرم افزار آنتی ویروس(Anti Viruse) چیست؟ - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/847/‎Cached Similar21 سپتامبر 2016 ... نرم افزار آنتی ویروس(Anti Viruse) چیست؟ نرم‌افزار ضدویروس (Anti Virus) که با نام‌های ویروس‌یاب و ویروس‌کش هم شناخته می‌شود، نرم‌افزاری است که با ... نرم افزار ویروس یاب چیست؟ nabproje.rozblog.com/post/.../-نرم-افزار-ویروس-یاب-چیست-.html‎Cached5 ا کتبر 2016 ... نرم افزار ویروس یاب چیست؟ دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 نرم افزار ویروس یاب ... ضدویروس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ضدویروس‎Cached Similarنرم‌افزار ضدویروس (به انگلیسی: Anti-Virus ) که با نام‌های ویروس‌یاب و ... در صورت مشاهده این الگوها که به آن امضای ویروس (Virus Signature) گفته می‌شود، از ورود آن به ... نرم افزار ویروس یاب چیست؟ - دانلود فایلهای روز filez.blogsky.com/1395/09/01/post-42302/‎Cached21 نوامبر 2016 ... نرم افزار ویروس یاب بیشترین صنعت آنتی ویروس که موتور قابل اسکن با در نظر گرفتن افزایش شکاف بالا، دستیابی کامل را برای برق موتور‌ها به ... ویروس چیست؟ - اطلاعات عمومی - blogfa.com alikhani-mahdi.blogfa.com/post-13.aspx‎Cached Similarاین نوع ویروس ها مستقیما برنامه ها را آلوده نمی کنند. هدف این دسته از ویروس ها فایل های تولید شده توسط برنامه هایی است که از زبان های برنامه نویسی ماکرویی مانند ... ۶ آنتی ویروس برتر ۲۰۱۴ جهان برای اندروید + دانلود www.yjc.ir/fa/.../۶-آنتی-ویروس-برتر-۲۰۱۴-جهان-برای-اندروید-دانلود‎Cached Similar19 دسامبر 2014 ... اما باید گفت همه‌ی این نرم افزارها همیشه قدرتمند نخواهند بود، به معنی دیگر یعنی اینکه همیشه یک نرم افزار آنتی ویروس نمی تواند بهترین آنتی ویروس ... گذری بر بهترین آنتی ویروس ها + دانلـــود رایگان www.yjc.ir/fa/.../گذری-بر-بهترین-آنتی-ویروس-ها-دانلـــود-رایگان‎Cached Similar23 ژانویه 2013 ... ESET Mobile Antivirus این نرم افزار، یک آنتی ویروس فوق العاده قوی است که می توانید آن را بر روی اندروید خود نصب کنید. نسخه موبایل نرم افزار ... CM Security Antivirus AppLock v3.1.7 دانلود آنتی ویروس سی ام اندروید www.apktops.ir/android-cm-security.html/‎Cached Similarاگر که به دنبال یک آنتی ویروس قوی با قابلیت آپدیت آسان هستید پیشنهاد می ... بخش لیست سیاه برنامه CM Security Antivirus AppLock امکان بلاک کردن تماس ها و ... دانلود Phone Locator PRO – MobiUcare v58 نرم افزار موبایل یاب و پیدا کردن ... Comodo Antivirus 8.4.0.5165 آنتی ویروس رایگان و قدرتمند soft98.ir/security/anti-virus/656-Comodo-Antivirus.html‎Cached Similar26 سپتامبر 2016 ... Comodo Antivirus دانلود نرم افزار Comodo Antivirus 8.4.0.5165 شرکت نرم افزاری Comodo Group به تازگی نرم افزار ویروس کش قدرتمند و در عین ...