دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

وبلاگ چیست؟

وبلاگ چیست؟

اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه سرویس ها و خدماتی است که شما را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرات آنان در رابطه با یک مطلب ، آگاه شوید .
وبلاگ ، یک صفحه وب ( مشابه یک روزنامه شخصی ) و با قابلیت دستیابی عموم کاربران به آن است . وبلاگ ها ، بر اساس یک نظم خاص بهنگام و محتوی بلاگ نشاندهنده شخصیت مولف و یا مولفان آن می باشد . اولویت استقرار و یا نشر مطلب بر اساس یک ساختار زمانی شکل می گیرد. در این حالت خوانندگان بلاگ ها همواره در ابتدا جدیدترین مطلب و یا مطالب منتشر شده را مشاهده و در صورت تمایل آن را مطالعه می نمایند .
اکثر وبلاگ ها دارای یک خط فکری خاص بوده و به نوعی آن را دنبال می نمایند . مثلا" در صورتی که یک بلاگر علاقه مند به فن آوری باشد ، با جمع آوری مطلب از منابع متفاوتی نظیر : نمایشگاه ها ، سمینارها و یا سایت های دیگر ، آنان را با فرمت مورد نظر در بلاگ خود ثبت و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد . درصورتی که یک بلاگر علاقه مند به یک بیماری خاص بوده و مسائل علمی آن را به نوعی دنبال می نماید ، می تواند مقالات و موضوعات جدید منتشر شده در رابطه با بیماری مورد نظر را بر روی بلاگ خود منتشر نماید در صورتی که یک بلاگر , علاقه مند به مسائل اقتصادی می باشد ، می تواند با جستجو و یافتن مقالات جدید در رابطه با اقتصاد، آنان را بر روی بلاگ خود منتشر نماید .
برخی از وبلاگ نویسان از بلاگ خود به منزله یک آلبوم عکس و یا بریده روزنامه ها ( شکل خاصی از یک حافظه online ) استفاده می نمایند. زمانی که بلاگر یک لینک مناسب را در این خصوص پیدا نماید و یا اطلاعاتی خاصی را که قصد دارد آنان را بخاطر بسپارد ، آنان را بر روی بلاگ خود قرار می دهد .بلاگ یک محیط الکترونیکی قابل جستجو را فراهم که علاقه مندان می توانند با استفاده از یک مرورگر وب و در هر نقطه ای از جهان به محتویات آنان دستیابی داشته باشند. یکی از ویژگی هائی که در تمامی بلاگ ها به نوعی رعایت می شود ، ماهیت انتشار و استقرار اطلاعات بر روی بلاگ بر اساس یک نظم زمانی خاص است ( تقویم اطلاعاتی ) . وبلاگ مشابه یک مجله و یا روزنامه online می باشد که مولف آن می تواند در ارتباط با موضوعات متفاوت در زمان دلخواه ، در آن اطلاعاتی را درج و منتشر نماید. تعداد زیادی از بلاگ ها دارای مجموعه ای جالب و ارزشمند از لینک ها به سایر بلاگ ها ویا سایت هائی می باشند که مولف بلاگ آنان را مثبت و مفید ارزیابی می نماید.



خرید فایل



لینک منبع :وبلاگ چیست؟

وبلاگ چیست و وبلاگ نویسی یعنی چه؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../وبلاگ-چیست-و-وبلاگ-نویسی-یعنی-چه‎Cached Similarهرگاه احساس کردید که مطالبی در اختیار دارید که ممکن است برای دیگران مفید یا جالب باشد میتوانید شروع کنید به نوشتن وبلاگ(لازم نیست مطلب شما حتما نوشته ... وبلاگ چیست و چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم ؟ - علم فردا www.elmefarda.com/وبلاگ-چیست؟/‎Cached Similar21 فوریه 2013 ... وبلاگ چیست ؟ وبلاگ نویسی چیست ؟ چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم ؟ هزینه راه اندازی یک وبلاگ حدودا چقدر است ؟ آیا می شود از وبلاگ نویسی کسب ... وبلاگ چیست ؟ www.karapardaz.ir/default.aspx?tabid=98‎Cached Similarمقالات کامپیوتری - وبلاگ چیست ؟ ... وبلاگ ( Weblog ) و یا بلاگ ( Blog ) نمونه ای در این زمنیه بوده که با توجه به ماهیت اینترنت ، ویژگی دو طرفه بودن وب و تنوع ... تفاوت بین سایت و پورتال و وبلاگ چیست؟ - پورتال سامان www.sis-eg.com/.../1938-تفاوت-بین-سایت-پورتال-وبلاگ-چیست.html?...‎Cached Similarتفاوت بین سایت و پورتال و وبلاگ چیست؟ تفاوت های اساسی میان یک وب سایت و یک پورتال وجود دارد. مهمترین این موارد در زیر به صورت خلاصه آورده شده است: پورتال ... مفاهیم: وبلاگ چیست؟ - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/31334‎Cached Similar12 سپتامبر 2007 ... این واژه ترکیبی از واژه‌های web و log است که امروز مردم آن را به صورت خلاصه‌تر یعنی بلاگ (blog) تلفظ می‌کنند. به فردی هم که وبلاگ می‌نویسد بلاگر ... وبلاگ چیست؟ | طراحی سایت | طراحی پرتال | بهینه سازی سایت | سئو ... www.npco.net/blgchist.htm‎Cached Similarوبلاگ چیست؟ ,طراحی سایت ارزان,طراحی سایت حرفه ای,سایت,طراحی سایت, طراحی پرتال,وبلاگ. تفاوت بین وب سایت و وبلاگ چیست؟ - تفاوت ها tafavotha.com/technology/.../difference-between-blog-and-website/‎Cached Similarتفاوت اصلی بین وبلاگ و وب سایت این است که وبلاگ برای وب سایت ها ایجاد می شود و وب سایت ها مکانی هستند که وبلاگ ها در آن نوشته می شوند. وبلاگ چیست - Sakha Ravesh Co. www.srco.ir/Articles/DocView.asp?ID=241‎Cached Similarوبلاگ چیست ؟ ( بخش اول ) اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب ... تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست؟ - Parsdata.com www.parsdata.com/articles/difference-between-blog-and-website‎Cached Similar10 ا کتبر 2013 ... وبلاگ محیطی مناسب برای تعامل افراد و گروه‌ها در مقایسه با وب سایت فراهم می‌کند و بیش از آن با مخاطب در تعامل است.محتوای وبلاگ در یک صفحه و به ... وبلاگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/وبلاگ‎Cached Similarوبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است. مطالب وبلاگ بر مبنای ... بلاگ نیز شکل کوتاه‌شده وبلاگ است. ... «What is Web ۲٫۰? Ideas ...