دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

همه چیز در مورد Disk Defragmenter

همه چیز در مورد Disk Defragmenter

بی شک تاکنون به برنامه Disk Defragmenter که در ابزارهای سیستمی ویندوز خودنمایی می کند، برخورد کرده اید. اما این که این برنامه به چه کاری می آید و چگونه می توان از آن استفاده کرد برای شما سئوال بوده است. در این مقاله سعی داریم عملکرد و چگونگی استفاده از این ابزار را بررسی کنیم.

هدف این ابزار سازماندهی فضای اشغال شده از هارد دیسک است که توسط ویندوز ایجاد می شود. به طوری که هر فایل در بخش های مربوط به هم بر روی دیسک نوشته می شود. نکته قابل توجه اینجاست که ویندوز فایل ها را به طور دسته به دسته بر روی ساختمان آزاد دیسک می نویسد. در این میان ویندوز سعی می کند فضا های مجاور آزاد بزرگ را بر روی دیسک بیابد. یک فایل بزرگ می تواند به راحتی به بیش از ناحیه های آزاد موجود برروی دیسک تقسیم شود و این زمانی رخ می دهد که حجم ناحیه های آزاد کمتر از حجم فایل است. در اکثر موارد، هر بخش از یک فایل در مکان های مختلفی از دیسک قرار می گیرد.



خرید فایل



لینک منبع :همه چیز در مورد Disk Defragmenter

Alvanweb » همه چیز در مورد Disk Defragmenter weblog.alvanweb.com/2005/06/28/disk-defragmenter/‎Cached Similarهمه چیز در مورد Disk Defragmenter. June 28, 2005 at 03:24 pm. بی شک تاکنون به برنامه Disk Defragmenter که در ابزارهای سیستمی ویندوز خودنمایی می کند، برخورد ... همه چیز در مورد Disk Defragmenter - وبلاگ فناوری واطلاعات (ساری) mehdimrg.blogsky.com/118‎Cached Similarهمه چیز در مورد Disk Defragmenter - وبلاگ فناوری واطلاعات (ساری) - رشته کامپیوتر. ... بی شک تاکنون به برنامه Disk Defragmenter که در ابزارهای سیستمی ویندوز ... همه چیز در مورد Disk Defragmenter www.ganjineh-danesh.com/thread14031.html‎Cachedهمه چیز در مورد Disk Defragmenter بی شکتاکنون به برنامه Disk Defragmenter که در ابزارهای سیستمی ویندوزخودنمایی می کند، برخورد کرده اید. اما این که این برنامه به ... مقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter - فروشگاه برادران shopping.cero.ir/product-329449-مقاله-همه-چیز-در-مورد-Disk-Defragmenter.aspx‎Cachedمقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter. بی شک تاکنون به برنامه Disk Defragmenter که در ابزارهای سیستمی ویندوز خودنمایی می کند، برخورد کرده اید. اما این که این ... کاملترین فایل مقاله همه چیز در مورد disk defragmenter newarticle95.rozblog.com/.../کاملترین-فایل-مقاله-همه-چیز-در-مورد-Disk-Defragmenter‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزاناینک شما با جستجوی ((مقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله همه چیز در مورد Disk…,کاملترین ... همه چیز در مورد Disk Defragmenter - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ ... maghalenab.rozblog.com/.../-همه-چیز-در-مورد-disk-defragmenter-.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... همه چیز در مورد Disk Defragmenter دسته: کامپیوتر بازدید: 21 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 9 بی شک تاکنون به ... همه چیز در مورد Disk Defragmenter - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ ... nabproje.rozblog.com/.../-همه-چیز-در-مورد-disk-defragmenter-.html‎Cached5 ا کتبر 2016 ... همه چیز در مورد Disk Defragmenter دسته: کامپیوتر بازدید: 14 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 9 بی شک تاکنون به ... کاملترین فایل مقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper2312.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: مقاله همه چیز در مورد Disk ... خرید فایل( مقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter) ayneoab.meeblog.ir/post/1275‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... فروش فایل مقاله همه چیز در مورد Disk Defragmenter | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/316‎Cached23 ا کتبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد به صفحه دانلود فایل(مقاله همه چیز در مورد Disk ...