دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت

چکیده:

این مقاله اشاره میکند که نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش بازتاب مشکلات اساسی از جمله نقص تحلیل سیستم هاست. طیفی از نرم افزارهایی که بعنوان سیستمهای مدیریت دانش عرضه شده اند مورد بررسی قرار گرفته و استدلال میشود که بیشتر آنها بواقع ابزارهای مدیریت اطلاعات هستند که هرگز برای برآوردن نیازهای سازمانهای معروف به سازمانهای یادگیرنده طراحی نشده اند. در خاتمه نتیجه گیری میشود که خطر توسعه های تکنولوژیکی کاملا" در این حیطه محسوس است که در آن دریافت نادرست تئوریها بطور مداوم رخ میدهد و رهیافت کلی برای سرمایه فکری سازمان جانشنین رهیافت بالا به پایین طراحی سیستمهای سنتی میشود.


مقدمه:

مدیریت دانش در شکل کنونی اش تقریبا" یک دهه با ما بوده است و تاکنون بیش از آنی عمر کرده است که بگوییم تبی زودگذر است. گرچه در کنار ادعاهای بزرگی که برای مدیریت دانش و سیستمهای مدیریت دانش اظهار شده، برخی نارضایتی ها نیز مبنی بر اینکه سیستمها همیشه با نیازها منطبق نیستند، وجود داشته است. این مسأله تا حدی باید قابل انتظار باشد. در کنفرانس 2004 آلیا گارتنر باب هیواردادعا کرد که فن آوریهای جدید چرخه محبوبیت را طی میکنند. در ابتدا فن آوری راه میافتد و استفاده از آن در پروژه ها افزایش می یابد بعد واقعیت خودش را نشان میدهد و با توجه به این نکته که فن‌آوری مورد نظر در زمان اوج خود نمی‌تواند پاسخگوی کلیه انتظارات موجود از آن باشد، به سرعت از میزان علاقه بدان کاسته می‌شود و سرانجام مزایای فن‌آوری در دنیای واقعی شناخته و پذیرفته می‌شود. فن‌آوری جای‌گاه واقعی خود را یافته و به سمت تولید سومین و چهارمین نسل خود پیش می‌روند.
در این مقاله ما برخی از ادعاهایی را که درباره سیستمهای مدیریت دانش شده می آزماییم. مخصوصا" نظریه اغراق آمیزی که ادعا میکند این سیستمها موجبات ارتقای سرمایه فکری کل سازمان را فراهم می آورند. سپس اجزای اصلی یک سیستم دانش را شناسایی می کنیم و بحث میکنیم که ایا یک بازار خاص سیستم های مدیریت دانش تاکنون پدید آمده است یا اینکه بسیاری سیستمهای معروف به مدیریت دانش همچنانکه تام ویلسون در سال 2002 ادعا نمود همان سیستمهای مدیریت اطلاعات هستند که تغییر نام داده اند. سرانجام بررسی می کنیم که چرا از سیستمها اظهار نارضایتی شده است. بطور خاص، ما بر این عقیده ایم که اگر واقعا" نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش وجود داشته است، منبع نارضایتی عمدتا" بدلیل نقص بکارگیری یک رهیافت مناسب برای توسعه سیستم هاست و نه خود سیستمها. منابع عمده ما در این بررسی، متون، وب سایتها و مخصوصا" فروشندگان سیستمهای مدیریت دانش و اجزای اصلی سیستمهای مدیریت دانش بوده اند.



خرید فایل



لینک منبع :سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت - پارس مارکت ... parsmarket.filenab.com/product-63599-sistem-modirit-danesh.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 3,400 تومان. خرید. سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت. چکیده: این مقاله اشاره میکند که نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش بازتاب ... مقاله سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت nikanlink.com/.../مقاله-سیستم-های-مدیریت-دانش-و-جستجو-برای-تمامیت‎Cachedدانلود مقاله با موضوع سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت، در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدیریت دانش و کاوش برای تمامیت، انتقادات ... سیستم‌های مدیریت دانش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سیستم‌های_مدیریت_دانش‎Cached Similarاز مهم ترین ارکان مدیریت دانش، پیاده سازی سیستم و اثربخشی آن در سطح سازمان ..... دانش; استوارت فرگوسن و جان وکرت، سیستم‌های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت، ... سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت aoyot.stu1.ir/posts/‎Cachedسیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت · مشاهده وبلاگ · پروفایل مدیر · مشاهده عناوین مطالب · تماس با ما · مشاهده نسخه موبایل · فید مطالب وبلاگ ( RSS ) ... مقاله سیستم های مدیریت دانش جستجو برای تمامیت | بیسترینها nex1reader.bistarinha.xyz/.../مقاله%20سیستم%20های%20مدیریت%20دانش%20جستجو%20برای...‎Cachedدانلود مقاله با موضوع سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت، در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدیریت دانش و کاوش برای تمامیت، انتقادات ... سیستمهای مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت – Google.0f0.in google.0f0.in/tag/سیستمهای-مدیریت-دانش-و-جستجو-برای-تمام/‎Cached4 نوامبر 2016 ... چکیده این مقاله اشاره میکند که نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش بازتاب مشکلات اساسی از جمله نقص تحلیل سیستم هاست. طیفی از نرم افزارهایی ... [PDF] مدیریت دانش؛ نیاز سازمان های امروز hrd.tehran.ir/.../28.مدیریت%20دانش،%20نیاز%20سازمان%20های%20امروز.pdf‎Cached Similarامروزه بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با بکارگیری و عملی سازی مدیریت دانش در جهت رشد و توسعه خ. ود ..... سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت. سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت ... - دانلود پروژه و مقاله nabfile.rozblog.com/.../-سیستم-های-مدیریت-دانش-و-جستجو-برای-تمامیت-.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت دسته: مدیریت بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 35 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 چکیده ... تحقیق سیستمهای مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت ۳۲ ص - ورد - خانه www.filerasan.ir/1395/06/.../تحقیق-سیستمهای-مدیریت-دانش-و-جستجو-برا/ 5 سپتامبر 2016 ... چکیده این مقاله اشاره میکند که نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش بازتاب مشکلات اساسی از جمله نقص تحلیل سیستم هاست. طیفی از نرم افزارهایی ... دانلود مقاله با موضوع سیستمهای مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت yahoo-shop.ir/دانلود-مقاله-با-موضوع-سیستمهای-مدیریت/ 26 آگوست 2016 ... این محصول “دانلود مقاله با موضوع سیستمهای مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت “ توسط پورتال یاهو شاپ جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.