دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

ازدواج و طلاق دانشجویان

ازدواج و طلاق دانشجویان

مقدمه:

از آنجاییکه اساس و بنیان هرجامعه را خانواده پی ریزی می کند. از اینرو شناخت دقیق و بررسی متغییرهای در ارتباط با آن یعنی ازدواج و طلاق مهم است. تحقیق حاضر با هدف بررسی علل افزایش طلاق و کاهش میزان ازدواج در بین دانشجویان آغاز شد. این تحقیق از نوع توصیفی است و دارای دو جامع آماری بود.

1- دانشجویان مراجعه کننده به دادگاه خانواده طی 3 ماه

2- دانشجویان رشته مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان نمونه آماری جامعه اول 94 نفر بودند و نمونه آماری جامع دوم 200 نفر بودند. ( 63% دختر و 37% پسر) نتایج نشان داد که علل اصلی طلاق در بین دانشجویان به ترتیب عبارتند از: ناسازگاری اخلاقی و رفتاری 25% اختلاف فرهنگی 21% دخالت والدین 13% سن کم 11% توقعات و انتظارات زیاد از همسر 10% فساد اخلاقی 9% اعتیاد 6% بیماری جسمانی و روانی 3% آزار و اذیت توسط مرد 2% و علل کاهش میزان ازدواج به ترتیب عبارتند از : نداشتن شغل 25% مشکلات مادی 20% عدم شناخت طرف مقابل 19% ترس از ازدواج 15% طولانی شدن دوران تحصیل 13% مشکل خدمت سربازی 8% در این تحقیق 40% دانشجویان 75% دختر و 25% پسر به فکر ازدواج بودند و 60% به فکر ازدواج نبودند و سن مناسب برای ازدواج از نظر دختران 26-22 سال و پسران 30-25 است. در پایان با توجه به نتایج به دست آمده می توان پیشنهاد داد مشاوره قبل از ازدواج به ماننده مشاوره ژنتیک اجباری گردد.



خرید فایل



لینک منبع :ازدواج و طلاق دانشجویان

ازدواج و طلاق دانشجویان (به همراه نمودار های آماری) lono.sellu.ir/product-64614-ازدواج-و-طلاق-دانشجویان-به-همراه-نمودار-های-آماری.aspx‎Cachedدانلود مقاله ازدواج و طلاق دانشجویان دانلود و خرید مقاله ازدواج و طلاق دانشجویان خرید تحقیق ازدواج و طلاق دانشجویان دانلود و خرید تحقیق ازدواج و طلاق دانشجویان دانلود فایل ... اظهارات ضد و نقیض درخصوص آمار طلاق ازدواج های دانشجویی - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../اظهارات-ضد-و-نقیض-درخصوص-آمار-طلاق-ازدواج-های-دانشجویی‎Cached Similar10 نوامبر 2015 ... مشهد- باوجوداینکه معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مدعی است آمار طلاق در ازدواج‌های دانشجویی پائین ترین آمار را دارد اما برخی اساتید دانشگاه ... SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاری دانشجو - میزان موفقیت ... www.snn.ir/print/460500‎Cachedکم کم با توجه دیگر نهادها، برگزاری ازدواج های دانشجویی سرعت بیشتری به خود ... که آمار طلاق در بین این ازدواج بسیار پایین است، برای نمونه رئیس نهاد نمایندگی مقام ... دانلود ازدواج و طلاق دانشجویان - فایل ناب filedocx.blogsky.com/1395/08/04/.../دانلود-ازدواج-و-طلاق-دانشجویان‎Cached25 ا کتبر 2016 ... ازدواج و طلاق دانشجویان. مقدمه از آنجاییکه اساس و بنیان هرجامعه را خانواده پی ریزی می کند از اینرو شناخت دقیق و بررسی متغییرهای در ارتباط با آن ... دانلود رایگان ازدواج و طلاق دانشجویان (به همراه نمودار های آماری) - جدیدترین ... sanjeshmedu.blogsky.com/1395/09/01/post-312/‎Cached21 نوامبر 2016 ... مقدمه از آنجاییکه اساس و بنیان هرجامعه را خانواده پی ریزی می کند از اینرو شناخت دقیق و بررسی متغییرهای در ارتباط با آن یعنی ازدواج و طلاق مهم است ... ازدواج و طلاق دانشجویان felorida2.rozblog.com/post/747/ازدواج-و-طلاق-دانشجویان.html‎Cached6 سپتامبر 2016 ... ازدواج و طلاق دانشجویان 1 . اظهارات ضد و نقیض درخصوص آمار طلاق ازدواج های دانشجویی - خبرگزاری… اخبار ایران و جهان | آمار طلاق در میان ازدواج های دانشجویی faternews.ir/fa/news-details/.../آمار-طلاق-در-میان-ازدواج-های-دانشجویی/‎Cached Similarرئیس اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: براساس آماری که در دو مرحله به سازمان ثبت احوال ارایه شد، طلاق در میان ازدواج های دانشجویی بسیار ... آمار طلاق ازدواج‌های دانشجویی – گروه وکلای یاسا www.yasa.co/اخبار-حقوقی/آمار-طلاق-ازدواج‌های-دانشجویی‎Cached Similarآمار طلاق ازدواج‌های دانشجویی. ۱ دی ۱۳۹۳. اگر به فکر ازدواج هستید، شتاب نکنید! قبل از انتخاب همسر و صحبت از معیارهای ازدواج، باید بیندیشید که آیا آمادگی برای ازدواج ... بیشترین آمار طلاق در ازدواج های دانشجویی است - قدس آنلاین | پایگاه ... qudsonline.ir/news/.../بیشترین-آمار-طلاق-در-ازدواج-های-دانشجویی-است‎Cached9 نوامبر 2015 ... قدس آنلاین: یک کارشناس و مشاور خانواده گفت: بیشترین آمار طلاق در بین اصناف مربوط به ازدواج های دانشجویی است که دلیل عمده آن تصمیمات احساسی ... تنها 2 درصد ازدواج های دانشجویی منجر به طلاق شده است - ایسنا www.isna.ir/.../تنها-2-درصد-ازدواج-های-دانشجویی-منجر-به-طلاق-شده-است‎Cached26 ژانویه 2015 ... مدیر نهاد فرهنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: تنها دو درصد ازدواج های دانشجویی منجر به طلاق شده است. به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ...