دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه

پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه


تاریخچه


قدمت مدیریت پروژه ها بدون توجه به دانش مدیرت پروژه به حداقل 4500 سال پیش بر میگردد.

پیدایش مدیریت پروژه به عنوان یک علم از جنگ جهانی اول آغاز شد به طوری که در سال1917 آقای هنری ال . گانت نمودار معروف گانت را ابداع کرد.

مدیرت پروژه با دیدگاه امروزی به برنامه ریزی و کنترل و مدیریت پروژه هایی اتلاق می شود که غیر تکراری و منحر به فرد و موقتی بوده و قابل شکسته شدن به مجموعه ای از فعالیت ها هستند که نقاط شروع و پایان تعریف شده ای داشته و مجموعه ای از منابع در سطوح مختلفی بکار می گیرد.


پروژه چیست ؟


• پروژه طبق تعریف PMI عبارت از مجموعه فعالیت های موقتی برای تحقق یک تعهد و ایجاد یک محصول یا ارایه خدمات مشخص است .


ویژگیهای یک پروژه


•یک کار منحصر به فرد- جدید و غیر تکراری است.

•دارای یک نتیجه عینی در قالب محصول یا ارائه خدمت است .

•موقتی است یک نقطه شروع و پایان قابل تعریف دارد .

•باید بتوان آنرا به اجزإ گسسته تقسیم نمود .

•هر جزء دارای زمان – منابع و هزینه خاصی است که روابط وابستگی خاصی بین آنها حاکم است و نیازمند منابع کاری و مصرفی مختلفی است.

•بودجه آن محدود و قابل پیش بینی است و باید یک همایت کننده مالی داشته باشد.




خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه

پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-64127-modiriat-control-project.aspx‎Cachedفرمت فایل: pptx حجم فایل: 853 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23. پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx ... فروش دانلودی پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1164.html‎Cached23 سپتامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم عنوان محصول دانلودی:پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه nasimkuhsar.meeblog.ir/post/540‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم به صفحه دانلود فایل(پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب ... فروش دانلودی پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه gooyadlc.meeblog.ir/post/1300‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه downloadu.aramblog.ir/post/839‎Cached2 نوامبر 2016 ... در این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع مد نظر شماست . دانلود (پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه) 3am3ki.kiadanlodce.ir/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل ... دانلود (پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه) - ساخت وبلاگ golbargehc.aslblog.ir/post/1691‎Cached14 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه ... دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه downloaddl.nedablog.ir/post/801‎Cached8 ا کتبر 2016 ... دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه. به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه آماده ... پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه - دوم دانلود - لاین بلاگ chmdl.lineblog.ir/.../پاورپوینت+بررسی+مدیریت+و+کنترل+پروژه‎Cached8 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه · به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه خوش آمدید . این فایل تمامی نیاز های شما ... پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه chmdl.blogroz.ir/.../پاورپوینت+بررسی+مدیریت+و+کنترل+پروژه‎Cached5 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه · به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی مدیریت و کنترل پروژه خوش آمدید . این فایل تمامی نیاز های شما ...