دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت

طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت

پروژه سازه های فضایی بر اساس نیاز مبرم اجتماع و جامعه هنری و صنعت این مرز و بوم انتخاب شده و کاربرد وسیع آن می تواند بسیاری از مشکلات برپایی نمایشگاهها را حل کند. اما انگیزه برگزیدن این پروژه، تازگی و کاربرد آن می باشد، چرا که تا کنون طراحی چنین پروژه ای در ایران به محک تجربه آزموده نشده است.

فهرست

عنوان صفحه

پیشگفتار

مقدمه

مطالعات و تحقیقات اولیه

- شناخت مشکل

- تعریف وضعیت کنونی (اولیه

- تعریف وضعیت ثانویه

- ارائه خط مشی

بررسی تاریخی

بررسی اجتماعی

بررسی روانشناسی

بررسی فرهنگی

بررسی میزان تقاضاها

- نیاز

- آمارها

- تعداد نمایشگاهها در ایران

- دیدارکنندگان از نمایشگاه

- روابط فرهنگی

بررسی مسائل اقتصادی در بازار روز (آنالیز بازار)

- تقسیم بندی انواع:

- سازه های فضایی صنعتی محض با قدرت تنش و کشش فوق‌العاده زیاد

- سازه های فضایی صنعتی سبک و سنگین

- قیمت نهایی

بررسی محیطی

- تأثیر محیط برروی پانلها و سازه های فضایی

- ارتباط مستقیم با مسائل جوی

- ارتباط غیرمستقیم با مسائل غیر جوی

- تأثیر پانلها و سازه های فضایی برروی محیط

بررسی گشتالت

- بررسی گشتالت 3 نوع سازه فضایی در طراحی پانلهای نمایشگاه

- بررسی آنالیز ساختمانی و مونتاژ

آنالیز کارکرد

- مرحله آماده سازی

- تجزیه و تحلیل کارکرد، بخش فیزیولوژی

- میدان دید مناسب

- نور مناسب

- مونتاژ سازه ها

آنالیز رابطه سیستماتیک تولید

- آثار و اشیاء به نمایش گذاشته در نمایشگاه

- اتصالات نگهدارنده تابلوهای نقاشی

- سیستمهای دزدگیر

- پروژکتورها

- باندهای بلندگو

- سیستمهای برق رسانی

استانداردها

بررسی مسائل سرویس و تعمیر

آنالیز مسائل فروش

شناسایی حقوق ثبت شده (و مقررات مربوطه)

ثبت اولویتها (لیست بایدها)

مرحله طراحی

- اتودها

- ارزشیابی

منابع مورد استفاده

مقدمه:

علم، انقلابات، جنگ و هنر هر یک به نحوی جامعه را دگرگون می سازند و تحولی در آن ایجاد می کنند، تحولی که چون فراز و نشیب رودخانه ای پرخروش، تکرارناپذیر است.

انسان فاقد خلاقیت و هنر در این عالم همانند شبح سرگردانی است که حتی سایه ای هم از خود به یادگار نخواهد گذاشت. هنرمند جلوه های زیبای طبیعت را با احساسات لطیف خود درمی آمیزد و نگرش عمیق خود را به بیننده نمودار می سازد تا او را از جریان حقیقی زندگی باخبر سازد.

آثار زیبای هنرمندان ما در نمایشگاهها، آب زلالی است در کام تشنة اجتماع. از این رو آثار زیبای هنرمندان با برپایی نمایشگاههای متعدد، سعی دارد رسالت خود را با ایجاد حرکتی نوین در زندگی ادامه دهد و ریشه فرهنگی را به اوج برساند.

طراح نیز قصد دارد آرمان هنر را به انجام رساند و در برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاهها به هنرمند یاری دهد. این پروژه نیز حرکتی را در برپایی نمایشگاههای سریع الاحداث ترویج می نماید. نمایشگاههایی که در هر فضایی این امکان را به هنرمند و اجتماع می دهد تا وصول به هدفش را میسر سازد.

طراحی سازه های فضایی المانهایی هستند که در کوتاهترین زمان و با هزینه کم، فضایی دلنشین را برای هنرمند و جامعه پدید می آورد تا لحظه‌ای هرچند کوتاه سبب آن گردد که انسان به دور از از مشغلة فکری در رویاهای زیبای فرهنگ خود غوطه ور شود.

امید است این پروژه بتواند سهم کوچکی را در این راه به خود اختصاص دهد و عاملی باشد برای کسانیکه می خواهند این گفتار را به تکامل و مرحلة عمل برسانند.

نوع فایل: word

سایز:33.7 KB

تعداد صفحه:105



خرید فایل



لینک منبع :طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت

طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-64138-takgikg.aspx‎Cachedطراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت طراحی سازه های فضایی نمایشگاههای موقت پروژه سازه های فضایی سازه های فضایی پانلها و سازه بررسی گشتالت آنالیز ... دانلود پروژه طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت - مقالات ... article.university/دانلود-پروژه-طراحی-سازه-های-فضایی-برای/‎Cachedدانلود پروژه طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت. طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت. مقدمه: علم، انقلابات، جنگ و هنر هر یک به نحوی جامعه را دگرگون ... دانلود مقاله طراحی سازه های فضایی مخصوص نمایشگاههای موقت www.downloadarticle.ir/مقاله-طراحی-سازه-های-فضایی-نمایشگاه/‎Cached Similarدانلود مقاله طراحی سازه های فضایی مخصوص نمایشگاههای موقت از سری مقالات عمران و معماری با 87 صفحه و با فرمت word ورد. Article Space Structures. دانلود (طراحی سازه های فضایی جهت نمایشگاههای موقت) simorghflye.ruzfa.ir/post/1384‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{طراحی سازه های فضایی جهت نمایشگاههای موقت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ... طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت » پایان نامه دات کام ... payaname.com/.../1682-طراحی-سازه-های-فضایی-برای-نمایشگاههای-موقت.html‎Cached Similarطراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت مطالعات معماری نمایشگاه مطالعات معماری نمایشگاه دائمی,مطالعات معماری سازه های نمایشگاه,پایان نامه معماری نمایشگاه موقت ... طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت – دانلود مستقیم word-amade.ir/tag/طراحی-سازه-های-فضایی-برای-نمایشگاههای/‎Cachedبرای دانلود مستقیم فایل شماره 588090 با نام تحقیق درباره طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت با موضوعات طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت ... دانلودتحقیق در مورد طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت ghalamfestival.ir/.../tag/دانلودتحقیق-در-مورد-طراحی-سازه-های-فضا/‎Cached11 نوامبر 2016 ... برچسب: دانلودتحقیق در مورد طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت. تحقیق در مورد طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت · تحقیق در ... طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت | تک آی آر www.tak-ir.org/tag/طراحی-سازه-های-فضایی-برای-نمایشگاههای/‎Cachedعنوان پروژه : طراحی سازه های فضایی برای نمایشگهای موقت; مربوط به رشته : عمران; فرمت اجرایی : در قالب Word; تعداد صفحات : 87 صفحه ... مقاله در مورد طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت - دانلود مقاله mag-iran.com/مقاله-در-مورد-طراحی-سازه-های-فضایی-برای.htm‎Cachedپیشگفتار:پروژه سازه های فضایی بر اساس نیاز مبرم اجتماع و جامعه هنری و صنعت این مرز و بوم انتخاب شده و کاربرد وسیع آن می تواند بسیاری از مشکلات برپایی ... طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت - قیمت 53,500 تومان https://selzir.com/.../14042245-طراحی-سازه-های-فضایی-برای-نمایشگاههای-موقت طراحی سازه های فضایی برای نمایشگاههای موقت محدوده قیمت از 53500 تومان از فروشگاه تک پروژه, تحقیق آماده, خرید پروژه, تحقیق رایگان, طرح کارآفرینی, پایان نامه, طرح ...