دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

چک از دیدگاه کیفری

چک از دیدگاه کیفری

چک عمده‌ترین اسناد تجارتی معمول بوده و پس از گسترش عملیات بانکی یکی از مهمترین وسائل دریافت و پرداخت وجه شناخته شده و پس از برات و سفته که تعهد پرداخت هستند، چک جانشین پول نقد گردیده است.

چک عمده ترین اسناد تجارتی معمول بوده و پس از گسترش عملیات بانکی یکی از مهمترین وسائل دریافت و پرداخت وجه شناخته شده و پس از برات و سفته که تعهد پرداخت هستند چک جانشین پول نقد گردیده است.

فوائد و اهمیت چک ناشی از امتیازاتی است که قانون تجارت یا قانون صدور چک به آن داده یا می دهد تا بهترین وسیله سهولت مبادله پول و یا انتقال وجه از فردی به فرد دیگر باشد . از نظر سیاست پولی و بانکی هر کشور ، حجم چکهای درگردش و نیز پذیرش عام که مبتنی بر اطمینان و اعتماد به روابط پولی در جامعه است همیشه مورد توجه و مطالعه بوده و به همین جهت برای استحکام بخشیدن به مقبولیت آن ، دولتها کوشش زیادی برای حفظ ارزش چک و ممانعت از صدور چکهای بی محل نموده اند .

● تعریف چک

بر طبق ماده ۳۱۰ قانون تجارت : « چک نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد کلاً یا بعضاً مسترد و یا به دیگری واگذار می نماید . »

نوع فایل: word

سایز:6.12 KB

تعداد صفحه:5



خرید فایل



لینک منبع :چک از دیدگاه کیفری

چک از دیدگاه کیفری - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/270208/چک-از-دیدگاه-کیفری‎Cachedچک از دیدگاه کیفری چک عمده‌ترین اسناد تجارتی معمول بوده و پس از گسترش عملیات بانکی یکی از مهمترین وسائل دریافت و پرداخت وجه شناخته شده و پس از برات و سفته ... چک از دیدگاه کیفری - حقوقدانان www.hoghooghdanan.com/criminal.../1181-1389-04-08-14-26-03.html‎Cachedتوران یدیرخانی چک عمده ترین اسناد تجارتی معمول بوده و پس از گسترش عملیات بانکی یکی از مهمترین وسائل دریافت و پرداخت وجه شناخته شده و پس از برات و سفته که ... چک از دیدگاه کیفری epypo.stu1.ir/‎Cachedچک از دیدگاه کیفری - ,,چک از دیدگاه کیفری,چک,دیدگاه کیفری,تعریف چک,قانون تجارت ,اسناد تجارتی,پرداخت وجه,برات,سفته,قانون تجارت,قانون صدور چک,تحقیق,جزوه ... چک از دیدگاه کیفری - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-64610-takgikg.aspx‎Cachedچک از دیدگاه کیفری چک دیدگاه کیفری تعریف چک قانون تجارت اسناد تجارتی پرداخت وجه برات سفته قانون تجارت قانون صدور چک تحقیق جزوه مقاله پایان نامه پروژه دانلود ... دانلود فایل تحقیق چک از دیدگاه کیفری 5صفحه – پایگاه ثبت مشاغل ... ads.servicebartar.ir/?p=52312‎Cached15 ا کتبر 2016 ... چک عمده‌ترین اسناد تجارتی معمول بوده و پس از گسترش عملیات بانکی یکی از مهمترین وسائل دریافت و پرداخت وجه شناخته شده و پس از برات و سفته که ... مفهوم چک کیفری - مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری تهران www.shamslawyers.com/blog/مفهوم-چک-کیفری‎Cached Similar15 نوامبر 2011 ... چک کیفری و تفاوت آن با چک از دید حقوقی. بسیار شنیده‌ایم که مردم در دادوستدهای روزانه خود با یکدیگر، به هنگام دریافت چک به‌جای پول نقد، دقت ... چک برگشتی چه زمانی کیفری است و چه زمانی حقوقی؟ - ثبت فردا https://sabtefarda.com/...چک/چک-برگشتی-چه-زمانی-کیفری-است-و-چه-زمانی.html‎Cachedچک برگشتی چه زمانی کیفری است و چه زمانی حقوقی؟ ... فردا یا هفته یا ماه یا سال آینده صادر شود، صادرکننده چک مجازات کیفری نخواهد شد. ... تیر ۲ام, ۱۳۹۵| بدون دیدگاه ... چک از دیدگاه کیفری - فروشگاه forush.etl24.com/product-358253-chek.aspx‎Cachedچک از دیدگاه کیفری. چک از دیدگاه کیفری دسته: مدیریت مالی بازدید: 21 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 12 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5. چک عمده‌ترین اسناد تجارتی ... قانون صدور چک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/قانون_صدور_چک‎Cached Similarاین قانون که در ۲۳ مادّه انواع چک و چگونگی صدور آنها را بیان می‌کند و مقرّراتی شایسته .... ۷۲ و ۷۶ و ۸۲ که تغییراتی از نظر توسعه کیفری چک و قبول قاعده تأخیر تأدیه به .... از دید قانونگذار ممنوع و صادر کننده آن بدلیل عدم رعایت ممنوعیت قانونی به مجازات ... دانلود فایل تحقیق چک از دیدگاه کیفری 5صفحه - تابناک داکیومنت tabnakdoc.ir/doc-24-دانلود-فایل-تحقیق-چک-از-دیدگاه-کیفری-5/‎Cached12 نوامبر 2016 ... چک عمده‌ترین اسناد تجارتی معمول بوده و پس از گسترش عملیات بانکی یکی از مهمترین وسائل دریافت و پرداخت وجه شناخته شده و پس از برات و سفته که ...