دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف

بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف

چکیده:

این مطالعه به منظور بررسی میزان ضایعات آرد و نان ها در نانوائی ها و در حین مصرف و ارتباط آن با کیفیت ماده اولیه، نوع نان، نحوه تولید، پخت و مصرف در سه استان تهران بدلیل تنوع نان ها، خوزستان بدلیل حداکثر تولید نان بصورت تافتون و در استان گلستان بیشتر بصورت بربری انجام گردید. این بررسی ها از آذرماه 1380 طبق پرسشنامه های مختلف (پرسشنامه مربوط به خانوار مصرف کننده، پرسشنامه عمومی مصرف کننده، پرسشنامه اختصاصی مصرف کننده) با 286 سئوال به اجرا در آمد.

در عمل هم برای یادداشت برداری و آمارگیری از ضایعات نان ها اول هر ماه با تحویل پلاستیک های رنگی به منازل، نان خشک های هر ماه به تفکیک، لواش، بربری، سنگک، تافتون و حجیم جمع آوری و آخر همان ماه با مراجعه مجدد به منازل نان خشک ها با ترازوی سیار توزین، پرسشنامه ها تکمیل و اول ماه بعد همین عملیات در منازل و مناطق دیگر از شهرها تکرار می شد



خرید فایل



لینک منبع :بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف

مقاله بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-SNRLP01-SNRLP01_026=بررسی-علل-و-میزان-ضایعات-آرد-و-نان-های-مختلف.html‎Cachedمقاله بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف, در اولین همایش روشهای پیشگیری از اتلاف منابع ملی (01st Symposium of National Resources Loss Prevention) ... تحقیق بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - دنلود مقاله و ... bankmaghale.ir/تحقیق-بررسی-علل-و-میزان-ضایعات-آرد-و-نان/‎Cachedتحقیق بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۸ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ... تحقیق درباره بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف www.asemankafinet.ir/.../تحقیق-درباره-بررسی-علل-و-میزان-ضایعات-آرد-و-نان-های-مختلف-.aspx‎Cached Similarبررسی علل ومیزان ضایعات آرد و نان های مختلف. برگرفته از طرح ضایعات گندم در تولید و مصرف. چکیده. این مطالعه به منظوربررسی میزان ضایعات آردو نان هادرنانوائی ... تحقیق بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف irdoc.net/53/علل-و-میزان-ضایعات-آرد-و-نان-های-مختلف‎Cached11 فوریه 2011 ... مطالعه به منظور بررسی میزان ضایعات آرد و نان ها در نانوائی ها و در حین مصرف و ارتباط آن با کیفیت ماده اولیه، نوع نان، نحوه تولید، پخت و مصرف. بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-64658-zayeatenan.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 3,200 تومان. خرید. بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف. چکیده: این مطالعه به منظور بررسی میزان ضایعات آرد و نان ها در نانوائی ها و در حین ... بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - موسسه فراگیر ایرانیان iranianins.persianblog.ir/post/32/‎Cached Similar16 ا کتبر 2012 ... این مطالعه به منظور بررسی میزان ضایعات آرد و نان ها در نانوائی ها و در حین مصرف و ارتباط آن با کیفیت ماده اولیه، نوع نان، نحوه تولید، پخت و مصرف در ... بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../بررسی-علل-و-میزان-ضایعات-آرد-و-نان-های-مختلف‎Cached15 مه 2016 ... بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف. 20 صفحه در قالب wod. چکیده. این مطالعه به منظور بررسی میزان ضایعات آرد و نان ها در نانوائی ها و در ... بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - داکز دی ال docsdl.blogsky.com/.../-بررسی-علل-و-میزان-ضایعات-آرد-و-نان-های-مختلف‎Cached28 ژوئن 2016 ... بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف - داکز دی ال - دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی. [PDF] ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻠﻞ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﯿﺰان ﺿﺎﯾﻌﺎت ﻧﺎن در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﻣﺸﻬﺪ ﻣ : shahnoushi.ir/images/documents/143/نان.pdf‎Similarﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻠﻞ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﯿﺰان ﺿﺎﯾﻌﺎت ﻧﺎن در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﻣﺸﻬﺪ ﻣﻘﺪس. ﺳﻔﺎرش دﻫﻨﺪه ... ﻫﺎی. ارزﺷﻤﻨﺪﺷﺎن ﺳﭙﺎﺳﮕﺰارم . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺮ ﺧﻮد ﻻزم ﻣﯽ داﻧﻢ از آﻗﺎی ﻣﻬﻨﺪس ﻋﻠﯽ ﻓﯿﺮوز زارع و ﺳﺮﮐﺎر ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻬﻨﺪس ﻣﯿﺘﺮا ژاﻟﻪ رﺟﺒﯽ. ﺑﻪ. تحقیق:بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف | مرجع دانلود ... www.payanname.net/پایان-نامه-ارشدبررسی-علل-و-میزان-ضایعا/‎Cachedدر این پست می توانید متن کامل این تحقیق را با فرمت ورد word دانلود نمائید:بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف چکیده این مطالعه به منظور بررسی.