دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر

پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر


مقدمه


اهمیت تغذیه ای شیر و فرآورده های لبنی بر هیچ کس پوشیده نیست. شیر، نه تنها یک غذای ضروری است بلکه به عنوان منبعی غنی از عناصر غذایی فعال زیست شناختی نیز به شمار می رود.

از روزگاران کهن، شیر گاو به عنوان یک غذای ضروری در بسیاری از غذاهای روزمره به شمار می رفته است. با توجه به اینکه شیر ماده غذایی است که از سرعت فسادپذیری بسیار زیادی برخوردار می باشد تولید بهداشتی ، جمع آوری مناسب ، اصول صحیح نگهداری و فراوری آن اهمیت فوق العاده زیادی دارد. ارتقا کیفیت شیر خام سبب بهبود در کیفیت انواع فرآورده ای لبنی بدست آمده از شیر می گردد. از آنجائیکه بعضاً فاصله مراکز تولید شیر تا کارخانجات لبنی زیاد بوده و در برخی از مناطق برای سرد نگه داشتن شیر خام تجهیزات سرمایشی لازم در دسترس نیست یکی از راههای مناسب برای حفظ کیفیت شیر در این مواقع، فعال کردن سیسم لاکتوپراکسیداز شیر می باشد.



شیر بطور طبیعی حاوی چند عامل ضد میکروبی است که خاصیت باکتری استاتیک یا باکتریسید دارند و لاکتنین نامیده می شوند. مهمترین عوامل ضد میکروبی شیر عبارتند از:


· لیزوزیم

· لاکتوفرین

· لاکتوپراکسیداز

· ایمنوگلوبولین ها



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر

پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر parsmarket.filenab.com/product-64697-avamel-zed-microbi-shir.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 9,500 تومان. خرید. پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر. مقدمه. اهمیت تغذیه ای شیر و فرآورده های لبنی بر هیچ کس پوشیده ... دانلود پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر ... www.newfilestant.ir/paper6141.html‎Cached11 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر یکی از بهترین فایل ها در ... پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر freedownloadfile.aramblog.ir/.../پاورپوینت+بررسی+عوامل+ضد+میکروبی+طبیعی+و+بازدارند+در+شیر‎Cachedدر این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع مد نظر شماست . دانلود پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر downloadfileha.madblog.ir/post/538‎Cached18 ا کتبر 2016 ... دانلود پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر. به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان پاورپوینت بررسی عوامل ... دانلود پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر filemarket.marketfile.ir/card.aspx?productid=42807‎Cachedپاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر. قیمت, 9,500 تومان . نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر chmdl.lineblog.ir/.../پاورپوینت+بررسی+عوامل+ضد+میکروبی+طبیعی+و+بازدارند+در+شیر‎Cachedپاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر - پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر baludtabiat.blogroom.ir/post/1007‎Cached5 نوامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و ... خرید آنلاین پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند ... jahanriane.meeblog.ir/post/1976‎Cached28 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ... برترین پکیج پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و ... setaresoheil.fafablog.com/post/979‎Cached3 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم عنوان محصول دانلودی:پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر یکی از بهترین ... پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر 23mehr95.nedablog.ir/post/4892‎Cached13 نوامبر 2016 ... در این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت بررسی عوامل ضد میکروبی طبیعی و بازدارند در شیر که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع ...