دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

ITS چیست؟

ITS چیست؟


ITS چیست؟

ایجاد سیستمهای هوشمند حمل و نقل ITS‌ یک زیرساخت مطلوب و مناسب جهت تحقق و دستیابی به اهداف متخصصین فراهم شده است.مدیریت و برنامه ریزی دقیق و کارآمد در حمل و نقل و ترافیک ، استفاده بهینه از منابع، کاهش صدمات و افزایش ایمنی و آرامش، کاهش هزینه و اثرات نامطلوب زیست محیطی، ‌کاهش مصرف انرژی و تأخیرهای ناخواسته در طول سفر و در نهایت جلب رضایت مسافرین و روانسازی جریان ترافیک و حمل و نقل، ‌همواره از مقاصد ومطلوبهای برنامه ریزان حمل و نقل در استفاده از ITS برشمرده می‌شوند.

مفهوم ITS

حمل و نقل و جابجائی کالا و مسافر، بعنوان یکی از اساسی ترین نیازهای بشر، همواره به عنوان شاخصی مطرح بسیار مهم در برنامه‌ریزی‌های کلان هر جامعه، ‌مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

درعصری که به آن ”عصر انفجار اطلاعات“ اطلاق می‌گردد، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بعنوان ابزاری کارآمد برای متخصصین رشته های گوناگون، موجبات تسهیل و تسریع ارائه خدمات را فراهم نموده است.

در همین راستا، مهندسین حمل و نقل نیز سعی بر آن داشته‌اند تا از فن‌آوری اطلاعات (IT )بعنوان راهکاری مناسب درجهت از میان برداشتن معضلات اساسی مدیریت ترافیک بهره‌ جسته‌ و مشکلات آنرا به حداقل ممکن کاهش دهند و در این مقاله سعی بر آن است تا اندکی از کاربرد‌های IT در حمل و نقل تشریح شود.

در سالهای اخیر، جوامع پیشرفته با بهره جوئی از امکاناتی که امروزه بعنوان ره آوردهای IT شناخته میشوند، با ایجاد سیستمهای هوشمند حمل و نقل یا ITS‌ یک زیرساخت مطلوب و مناسب جهت تحقق و دستیابی به اهداف متخصصین فراهم شده است.

مدیریت و برنامه ریزی دقیق و کارآمد در حمل و نقل و ترافیک ، استفاده بهینه از منابع، کاهش صدمات و افزایش ایمنی و آرامش، کاهش هزینه و اثرات نامطلوب زیست محیطی، ‌کاهش مصرف انرژی و تأخیرهای ناخواسته در طول سفر و در نهایت جلب رضایت مسافرین و روانسازی جریان ترافیک و حمل و نقل، ‌همواره از مقاصد ومطلوبهای برنامه ریزان حمل و نقل در استفاده از ITS برشمرده می‌شوند.

در همین راستا میتوان بصورت دقیقتر ،‌مهمترین عملکردهای ITS را چنین برشمرد :

- مدیریت و بهینه سازی جریان ترافیک و روانسازی حرکت

- مدیریت و کنترل حوادث



خرید فایل



لینک منبع :ITS چیست؟

ITS چیست ؟ www.tebyan.net/weblog/aliserkani/post.aspx?PostID=48493‎CachedITS چیست ؟ مفهوم ITS. حمل و نقل و جابجائی کالا و مسافر، بعنوان یکی از اساسی ترین نیازهای بشر، همواره به عنوان شاخصی مطرح و بسیار مهم در برنامه‌ریزی‌های کلان هر ... سامانه های حمل و نقل هوشمند (ITS) | شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات ... fa.fanap.ir/content/سامانه-های-حمل-و-نقل-هوشمند-its‎Cached SimilarITS چیست ؟ حمل و نقل از نیازهای جوامع انسانی بوده که به دلیل اهمیت و نقش بلاانکارش در طول اعصار، آدمی را به استفاده از جدیدترین فناوری ها واداشته است امروز نیز شاهد ... سیستم‌های حمل و نقل هوشمند، ITS چیست ؟....ادامه - لجستیک ستاره طلایی www.goldstarlogistics.org/fa/index.asp?P=ArticleView&ID=1891‎Cached Similarحمل و نقل از نیازهای جوامع انسانی بوده که به دلیل اهمیت و نقش بلاانکارش در طول اعصار، آدمی را به استفاده از جدیدترین فناوری ها واداشته است امروز نیز شاهد یکی دیگر از ... [DOC] دانلود : ITS.docx kermanshah.ir/uploads/108_122_ITS.docx‎Cachedسیستم های هوشمند حمل ونقل (ITS) چیست؟ در سالهای اخیر، جوامع پیشرفته با بهره گیری از امکاناتی که امروزه بعنوان ره آوردهای فناوری اطلاعات (IT) شناخته میشوند، با ... ITS چیست - شرکت خودرو سرویس شهر - شهرداری تهران khodroservice.tehran.ir/default.aspx?tabid=109&ArticleId=83‎Cached Similar10 ژانویه 2011 ... ITS چیست. پیوندها. کمینه. معرفی شرکت; مستندات سازمانی; گزارش ها; مدارک و فرم ها; تسهیلات سازمانی; شهرداری تهران; شرکت کنترل ترافیک; شرکت ... حمل و نقل و لجستیک - ITS چیست frahmadi.blogfa.com/post-1.aspx‎Cached SimilarITS چیست. حمل و نقل از نیازهای جوامع انسانی بوده که به دلیل اهمیت و نقش بلاانکارش در طول اعصار، آدمی را به استفاده از جدیدترین فناوری ها واداشته است امروز نیز شاهد ... ITS چیست؟ eqepa.stu1.ir/post/1‎Cached20 ا کتبر 2016 ... مفهوم ITS,ITS چیست؟,ITS,بررسی ITS,آی تی اس چیست,تحقیق آی تی اس,مقاله آی تی اس,تحقیق ITS,بررسی آی تی اس,ماهواره های ITS,ITS چگونه کار می ... ITS چیست؟ - فایل ناب archive.filenab.com/product-65347-ITS.aspx‎Cachedمفهوم ITS ITS چیست؟ ITS بررسی ITS آی تی اس چیست تحقیق آی تی اس مقاله آی تی اس تحقیق ITS بررسی آی تی اس ماهواره های ITS ITS چگونه کار می کند؟ دانلود تحقیق ... ITS چیست؟ - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/1395/05/18/post-36532/ITS-چیست؟‎Cached8 آگوست 2016 ... فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات17. ایجاد سیستمهای هوشمند حمل و نقل ITS یک زیرساخت مطلوب و مناسب جهت تحقق و دستیابی به اهداف ... دانلود مقاله ITS چیست - فاکس فایل filefox.blogsky.com/1395/04/24/post.../دانلود-مقاله-ITS-چیست‎Cached14 جولای 2016 ... ITS چیست؟ ایجاد سیستمهای هوشمند حمل و نقل ITS یک زیرساخت مطلوب و مناسب جهت تحقق و دستیابی به اهداف متخصصین فراهم شده است.مدیریت و ...