دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

لوله و اتصالات

لوله و اتصالات

نکاتی که در جوشکاری بایستی مورد توجه قرار گیرد :

1- محل جوشکاری بایستی بدون رطوبت و خشک بوده و از تهویه مناسبی نیز برخوردار باشد .

2- در موقع تمیز کردن درز جوش و زدودن سرباره ها حتماً از عینک محافظ استفاده نمائید .

3- کابل جوشکاری انبر و اتصالات آنها بایستی کاملاً سالم بوده و عاری از هر نوعت عیب باشد .

4- دستگاه های جوشکاری را فقط زمانی جابجا کنید که برق آنها از شبکه قطع شده باشد .

5- هرگز به قسمت های عایق نشده انبر الکترود گیر ، انبر اتصال و کابلهای جوشکاری دست نزنید .

6- قبل از شروع به جوشکاری اطراف محیط کار خود را از مواد آتش زا و همچنین افراد غیر مسئول دور کنید .

انواع لوله :

لوله ها را می توان به انواع مختلف از نظر جنس ، کاربرد و نحوه اتصالات دسته بندی نمود .

لوله هایی که در سیستم آبرسانی و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد به شرح ذیل می باشد .

* لوله های گالوانیزه :

لوله های گالوانیزه خود به دو دسته تقسیم می شوند : لوله های فولادی گالوانیزه و لوله های آهنی گالوانیزه این دو نوع در بازار به لوله های آهنی سفید معروفند و عموماً بین این دو فرقی گذاشته نمی شود ،در صورتیکه لوله های فولادی گالوانیزه در مقایسه با نوع آهنی آن سبک تر و براق تر هستند .

1- لوله های فولادی گالوانیزه :

این نوع لوله ها گاهی برای تخلیه فاضلاب لوازم بهداشتی کوچک به کار برده می شود ولی مورد استفاده اصلی آنها برای تهویه است . جنس این لوله ها از فولاد نرمی است که در ساختن آن ورقه فولاد را با فشار داخل قالب عبور داده درز آن را جوش می دهند و سپس آنها را جهت افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگیها در یک وان آبکاری روی اندود (گالوانیزه) می کنند . این نوع لوله ها نسبت به نوع آهنی در برابر اسیدها مقاومت کمتری دارند و کلیه اسیدهایی که برای چدن مضر می باشند فولاد گالوانیزه را هم خراب می کنند .



خرید فایل



لینک منبع :لوله و اتصالات

Images for لوله و اتصالات بانک اطلاعات صنعت لوله، اتصالات و شیرآلات ایران www.looleh.ir/‎Cached Similarبانک لوله، اتصالات و شیرآلات ایران دایرکتوری و پرتال تخصصی تولید کنندگان ، وارد کنندگان و توزیع کنندگان انواع لوله ، اتصالات و شیر آلات صنعتی ... لوله و اتصالات ، فروش لوله و اتصالات ، پلی اتیلن ، پوش فیت ... parseeh.ir/‎Cached Similarفروش لوله و اتصالات ، لوله و اتصالات ، پلی اتیلن ، پوش فیت ، پلیکا ، 5 لایه ، پلی ران ،سوپرپایپ ، پلیران ، بانک لوله و اتصلات ایران ، سوپر پایپ ، سوپر درین . بازار لوله، اتصالات و شیرآلات ایران https://looleh.net/‎Cachedبازار لوله ایران و بورس عرضه و تقاضای اتصالات پلی اتیلن، تجهیزات آبیاری قطره ای، آبرسانی و گازرسانی. نمایندگی فروش لوله و اتصالات 66313558 | مرکز فروش ، پخش ، بورس ... tasiisat.com/‎Cached Similarمرکز فروش ، پخش ، بورس ، خرید ، تامین کننده ، فروشگاه اینترنی و معرفی انواع لوله و اتصالات پلیکا فشار قوی نیمه قوی PVC پی وی سی پوش فیت سبز سفید تک ... یزد لوله: لوله و اتصالات تلفیقی، اتصالات پلیمری، پلی پروپیلن www.yazdpipe.com/‎Cached Similarیزد لوله اولین تولیدکننده لوله و اتصالات پلی پروپیلن در یزد می باشد،این شرکت محصولاتی همچون لوله و اتصالات تلفیقی و اتصالات پلیمری را به سبد تولیدات خود ... انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی pvc-asso.ir/‎Cachedانجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی - آخرین اخبار و مقالات صنعت لوله و اتصالات پی وی سی، اخبار صنایع پلاستیک و پلیمر،اخبار روز اقتصادی،قیمت روز ... انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ippfa.ir/‎Cachedانجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن - آخرین اخبار و مقالات صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن، اخبار صنایع پلاستیک و پلیمر،اخبار روز اقتصادی،قیمت ... لوله اتصالات البرز www.alborzpolymer.com/fa‎Cached Similarشرکت لوله و اتصالات البرز با هدف مشتری مداری و ارتقای کیفیت محصولات خود اقدام به طراحی و تولید داکت های جدید و زیبایی نموده که نسبت به مدل های قدیمی کارایی ... لوله و اتصالات آبراه abrahpipe.ir/‎Cached Similarلوله پلی اتیلن یزد بسپار ایزو پایپ لوله سوپر پایپ پلی اتیلن لوله پلیکا پلیران آذین لوله پلی پروپلین پنج لایه لوله گلپایگان،تلفن ...