دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

اثر آلودگی روی کیفیت زندگی

اثر آلودگی روی کیفیت زندگی

از بین مهمترین نیازهای انسان، هوا حیاتی‌ترین نیازی شناخته شده است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود ادامه زندگی را غیرممکن خواهد کرد.در فاجعه مه دود لندن در سال ‪ ۴ ، ۱۹۵۲هزار تن در مدت چند روز در اثر غلظت بالای آلاینده‌های هوا جان باختند.

آلودگی هوا چیست؟

هوا اقیانوسی است که ما در آن تنفس می‌کنیم. ‪ ۹۹/۹درصد هوا از نیتروژن، اکسیژن، بخار آب، و گازهای بی‌اثر تشکیل شده است. فعالیتهای انسانی می‌تواند موادی را وارد هوا کند که بعضی از آنها می‌تواند مشکلاتی را برای انسانها، گیاهان و حیوانات بوجود آورد. چندین نوع آلودگی هوا وجود دارد که آثار گوناگونی برجا می‌گذارند.مه دود، باران اسیدی، پدیده اثر گلخانه‌ای و ایجاد حفره در لایه ازون هر کدام عوارض خطرناکی را برای سلامت انسان و کل محیط زیست ببار می‌آورند.

انتشار ذرات حاصل از مصرف سوخت‌های فسیلی برای تهیه انرژی از دیگر انواع علل آلودگی هوا به شمار می‌رود. اندازه این ذرات بسیار کوچک حدود ‪ ۲/۵میکرون است. این نوع آلودگی گاهی آلودگی کربن سیاه نیز نامیده می‌شود.گازهای حاصل از مصرف سوخت در خودروها، خانه‌ها و صنایع یک منبع مهم آلودگی هوا به شمار می‌رود. برخی معتقدند حتی سوزاندن چوب و زغال چوب در بخاری و منقل می‌تواند مقادیر زیادی دوده را وارد هوا کند.

انتشار گازهای مضری مانند دی اکسید سولفور، مونواکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن، و بخارات شیمیایی می‌توانند در جو زمین واکنشهای شیمیایی انجام داده و تشکیل مه دود و باران اسیدی بدهند.آلودگی در محیطهای بسته مانند خانه‌ها، ادارات، و مدارس نیز باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از این آلاینده‌ها در اثر فعالیتهایی مانند استعمال دخانیات و آشپزی ایجاد می‌شود. بسیاری از افراد ‪ ۸۰تا ‪ ۹۰درصد عمر خود را در داخل محیطهای بسته می‌گذرانند و قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های مضر می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیندازد. به همین خاطر توجه به آلودگی هوا در داخل و خارج خانه حائز اهمیت است.



خرید فایل



لینک منبع :اثر آلودگی روی کیفیت زندگی

اثر آلودگی روی کیفیت زندگی karaj2.rozblog.com/post/132‎Cached Similarاثر آلودگی روی کیفیت زندگی از بین مهمترین نیازهای انسان، هوا حیاتی‌ترین نیازی شناخته شده است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود ادامه زندگی…,اثر آلودگی روی ... دانلود مقاله اثر آلودگی بر کیفیت زندگی - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-اثر-آلودگی-بر-کیفیت-زندگی‎Cached Similar10 ا کتبر 2014 ... عنوان مقاله : اثر آلودگی بر کیفیت زندگی قالب بندی : Word قیمت : رایگان شرح مختصر : آلودگی هوا به طرق گوناگونی می‌تواند آثار زیانبار درازمدت و ... آلودگی هوا و تاثیر آن بر کیفیت زندگی | کافه لینک www.cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-آلودگی-هوا-و-تاثیر-آن-بر/‎Cached Similar27 سپتامبر 2015 ... آلودگی هوا یکی از مضراتی‌ست که زندگی انسان‌ها، طبیعت و تمامی موجودات زنده را به خطر انداخته است. آلودگی هوا از معضلاتی‌ست که همیشه سلامتی انسان. اثر آلودگی روی کیفیت زندگی | مقاله,تحقیق,پایان نامه|دانلود رایگان ... www.musicgelyan.com/poroje/.../اثر-آلودگی-روی-کیفیت-زندگی/‎Cachedاثر آلودگی روی کیفیت زندگی از بین مهمترین نیازهای انسان، هوا حیاتی‌ترین نیازی شناخته شده است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود ادامه زندگی را غیرممکن خواهد کرد. پروژه ی آماری اثر آلودگی هوا روی کیفیت زندگی www.dpp.loxblog.com/post/771‎Cachedپروژه ی آماری اثر آلودگی هوا روی کیفیت زندگی - دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، طرح توجیهی، نمونه سوال و ... - دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله. تاثیر کیفیت هوا بر کیفیت زندگی و تنفس انسان | تصفیه هوا heavenland.co/تاثیر%20کیفییت%20هوابر%20کیفیت%20زندگی%20و%20ت...‎Cachedکیفیت هوا بر کیفیت زندگی و تنفس انسان اثر دارد. همانگونه که وضعیت آب و ... کیفیت هوا رضایتبخش است و آلودگی هوا بی خطر یا کم خطر است. این حالت را با رنگ ... اثر آلودگی روی کیفیت زندگی - فروشگاه پروژه مقاله تحقیق allfile.parspa.ir/اثر%20آلودگی%20روی%20کیفیت%20زندگی.html‎Cached Similarآمار آسیب ‌دیدگی غلات تاثیر بر انسان تاثیر بر مواد منطقه مورد مطالعه عوارض آلودگی هوا آلاینده های سمی هوا مشکلات آلودگی هوا. TAKNET - آلودگی هوا و تاثیر آن بر کیفیت زندگی taknet88.blogfa.com/post-170.aspx‎Cached Similarآلودگی هوا و تاثیر آن بر کیفیت زندگی. چکیده آلودگی هوا یکی از مضراتی‌ست که زندگی انسان‌ها، طبیعت و تمامی موجودات زنده را به خطر انداخته است. آلودگی هوا از ... فروش دانلودی تحقیق اثر آلودگی هوا بر کیفیت زندگی | جی پروجکت gprojectsppt.ir/nikan223.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تحقیق اثر آلودگی هوا بر کیفیت زندگی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... اثر آلودگی بر کیفیت زندگی - دانلود فایلهای مفید mofidnet.blogsky.com/1395/06/23/post-15365/‎Cached13 سپتامبر 2016 ... عنوان مقاله : اثر آلودگی بر کیفیت زندگی lrm; قالب بندی : Word شرح مختصر : آلودگی هوا به طرق گوناگونی می zwnj;تواند آثار زیانبار درازمدت و ...