دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پدیده شهرنشینی و مدیریت آن

پدیده شهرنشینی و مدیریت آن


1-2- اهداف تحقیق

مهمترین اهداف تحقیق این طور بیان می شود :

1- مطالعه ساختار سازمانی شهرداری داران و تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت آن

2- شناخت وکشف عواملی که موجب ناکارآمدی سازمانی شهرداری داران شده است .

3- پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای اصلاح الگوی مدیریتی موجود شهرداری داران .

1-3-اهمیت و ضرورت تحقیق

در تمام جهان هر جا شهر و شهر نشینی ، مهمترین و اصلی ترین سازمانی که اداره و مسئولیت مدیریت شهری را مستقیماً بر عهده دارد سازمان شهرداری است . سازمان و طرز عملکرد مسئولیت شهرداریها هر گونه ای که باشند نقش آنها در مدیریت شهری اهمیت اساسی خود را دارا می باشد .(نوینی ، منوچهر ، مدیریت شهری و روستایی در ایران و مشکلات و امکانات ، انتشارات وزارت مسکن وشهرسازی ، تهران 1378، ص 48-4)

با توجه به اینکه حوزة‌شناخت مدیریت یکی از مهمترین نقش ها را در موقعیت وشکست هر سازمانی در دستیابی به اهداف و انجام وظایف سازمان برعهده دارد . در این میان مدیریت شهرداریها به عنوان سازمانهای محلی و به دلیل نقش مهمی که در تأثیر گذاری بر حیات مدنی دارند از اهمیت زیادی برخودار است ( همان منبع ص 9)

از این رو جایگاه مدیریت شهری در روند توسعة شهر و بهبود سکونتگاههای شهری نقش بسیار مهم و تعیین کننده دارد . در واقع فراهم ساختن زمینة ارتقاء سطحی کم و کیفی شهر ومنابع شهری از روابط متقابل و فی مابین شهروندان و مدیران شهری مقدور و امکان پذیر است .

( مدیریت شهری و مشارکت همگانی شهروندان ، مجله آبادی ، شماره 31-30-269،1380، ص 10)

پس می توان گفت که اهمیت پژوهش حاضر در این است که با شناخت دقیق از ابعاد و زوایای گوناگون ابتدا اقدام به شناسایی قابلیت ها و تنگناهای سازمان شهرداری داران می گردد و آنگاه در جهت رفع این مشکلات ، راهکارهای لازم ارائه می گردد .

1-4- متدولوژی تحقیق

نوع تحقیق کاربردی توسعه ای و روش بررسی آن توصیفی – تحلیلی است جامعة آماری عبارتند از:

1- کارکنان شهرداری

2- مراجعه کنندگان شهرداری

در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه هایی که برای کارکنان و مراجعه کنندگان شهرداری تهیه شده بود اطلاعات جمع آوری و سپس تجزیه و تحلیل گردید . سپس با استفاده از نرم افزار SPSS به استخراج اطلاعات پرداخته شد و حجم نمونه برداری مراجعه کنندگان به شهرداری 20 نفر می باشد مکانیسم نمونه گیری تصادفی ساده است . کارکنان نیز به تعدادی که در شهرداری بودند پرسشنامه ها پخش و استخراج شد .

بر طربق اصول روش تحقیق روش محاسبه حجم نمونه بر اساس فرمول حجم نمونه = n و نسبت نمونه =P بدست می آید اما از آنجایی که بر طبق سیستم شهرداری امکان شمارش تعداد مراجعین مشخص نیست بر طبق گفته های کارمندان این شهردای فرضیات تحقیق در روز در حدود 80 نفر مراجعه می کنند بر این اساس برای بالارفتن و کاهش خطا 40 درصد از این جامعه را به عنوان حجم نمونه انتخاب کرده و از طریق نمونه گیری تصادفی به مراجعین پاسخنامه ها داده شده است .

1-5- فرضیات تحقیق :

1- فرض اول :‌عدم وجود چارت سازمانی مصوب و ساختار تثبیت شده در نظام مدیریتی شهرداری ناکارآمدی سیستم را سبب شده است

2- کمبود نیروی انسانی متخصص در شهرداری داران سبب ناکارآمدی مدیریت شهری شده است .

3- ارائه الگوی سازمانی بهینه و راهکارهای مناسب منجر به مدیریت کارآمد در شهرداران می گردد .



خرید فایل



لینک منبع :پدیده شهرنشینی و مدیریت آن

تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4818.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن 43 ص - ورد - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../تحقیق-پدیده-شهرنشینی-و-مدیریت-آن-43-ص-ورد‎Cached27 جولای 2016 ... تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن 43 ص - ورد. طرح مسأله. باتوجه به فرآیند شهر نشینی جدید در ایران و روند رو به رشد حرکت به سمت تجدد و مدرنیسم ... دانلود تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/06/26/post-62750/‎Cached16 سپتامبر 2016 ... دانلود تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن. باتوجه به فرآیند شهر نشینی جدید در ایران و روند رو به رشد حرکت به سمت تجدد و مدرنیسم ، شهر گرایی و ... پدیده شهرنشینی و مدیریت آن - ایرانیان - فایل ناب iranian.filenab.com/product-65731-shahr-nesshini.aspx‎Cachedبازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 35 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 43. پدیده شهرنشینی و مدیریت آن در 43 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... خرید آنلاین تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=8170‎Cachedخرید آنلاین تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن. نوامبر 12th, 2016 دیدگاه‌ها خاموش. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم نام محصول دانلودی: تحقیق پدیده شهرنشینی و ... پدیده شهرنشینی و مدیریت آن – دانلود مستقیم word-amade.ir/book/tag/پدیده-شهرنشینی-و-مدیریت-آن/‎Cachedبرای دریافت لینک دانلود فایل اینجا کلیک کنید فایل تحقیق در مورد پدیده شهرنشینی و مدیریت آن که برای دانلود شما عزیزان آماده شده از مجموعه فروشگاه های فروشگاه ... همه چیز در مورد پدیده شهرنشینی و مدیریت آن | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/tag/همه-چیز-در-مورد-پدیده-شهرنشینی-و-مدیریت/‎Cachedدانلود مقاله پدیده شهرنشینی و مدیریت آن   مشخصات این فایل عنوان: پدیده شهرنشینی و مدیریت آن فرمت فایل: (قابل ویرایش) تعداد صفحات:43 این مقاله در مورد ... آشنایی با پدیده شهرنشینی و مدیریت آن | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/tag/آشنایی-با-پدیده-شهرنشینی-و-مدیریت-آن/‎Cachedدانلود مقاله پدیده شهرنشینی و مدیریت آن   مشخصات این فایل عنوان: پدیده شهرنشینی و مدیریت آن فرمت فایل: (قابل ویرایش) تعداد صفحات:43 این مقاله در مورد ... دانلود فایل ( تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن) sigmatarhtb.meeblog.ir/post/2144‎Cachedبا سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک ... دانلود تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن , علوم انسانی , دانلود تحقیق ... markfile.ir/tag/دانلود-تحقیق-پدیده-شهرنشینی-و-مدیریت-آ/‎Cachedخانه / بایگانی برچسب: دانلود تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن , علوم انسانی , دانلود تحقیق پدیده شهرنشینی و مدیریت آن ...