دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق گفتگوی تمدن ها

تحقیق گفتگوی تمدن ها



جایگاه ایران در گفت و گوی تمدنها

ایران دارای یک موفقیت کم نظیر جغرافیایی است. ایران محل اتصال گونه های گوناگون فرهنگی وتمدنی نظیر آسیای دور، آسیای میانه، خاورمیانه ،‌شبه قاره هند و دیگر فرهنگ ها می باشد و این موقعیت استثنایی باعث شده که ایران در مسیر وزش طوفانهای سیاسی و روابط تجاری و نسیم روح افزای تبادل فرهنگی قرار گیرد. یکی از نتایج تبعی و طبیعی این موقعیت جغرافیایی، رشد یک نحوه ذوق و تربیت فرهنگی بوده است که آن را میتوان یکی از خصایص اصلی روح ایرانی در طول تاریخ دانست.

این خصیصه باعث به وجود آمدن یک قدرت استثنایی در فرهنگ ایرانیان شده که میتوان آن را قدرت ادغام نامید. حکمت معنوی سهروردی برآمده از خرد ایرانی و عقل یونانی و معرفت وشهود و تفکر اسلامی است و این مثالی برای این پدیده یعنی قدرت ادغام ایرانیان می باشد.

اسلام نیز منبع اصلی تغذیه فرهنگی ایرانیان بوده معرفتی که اسلام از آن حرف می زند معرفتی جهانی و مربوط به همه‌ی افراد بشر با هر گونه فرهنگ نژاد و طبقه می باشد. و اسلام در تعالیم خود تأکید بر منطبق بودن عقل و وحی و همراهی این دو دارد.

و از طرفی دیگر اسلام منادی آزادی و عدالت و برابری در جهان بوده و هست و از این رو تشنگان عدالت و رفاه و آزادی به دعوت آن لبیک گفته اند وحدت اسلامی ناشی از وحدت صدایی است که از اسلام شنیده و کثرت آن ناشی از پاسخ گفتن افراد به این صدا می باشد.

بنابراین ایران از موقعیت خوب جغرافیایی،‌ملیتی و مذهبی برای ارائه این موضوع در جامعه‌ی جهانی برخوردار است و می تواند منادی صلح وبرابری در جهان باشد.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق گفتگوی تمدن ها

گفتگوی تمدن‌ها - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گفتگوی_تمدن‌ها‎Cached Similarابتکار راه‌‌اندازی مرکزی برای گفتگوی تمدن‌ها در ایران به دوران پهلوی باز می‌گردد. در آن سال‌ها داریوش شایگان، حسین ضیایی و روژه گارودی با حمایت‌های فرح پهلوی، بنیاد ... گفتگوی تمدن ها - سمیرم خبر semiromkhabar.ir/16474/گفتگوی-تمدن-ها‎Cached21 سپتامبر 2014 ... گفت‌وگوی تمدن‌ها نظریه‌ای است در روابط بین‌الملل. این نظریه در فرم کنونی اولین‌بار توسط محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران، مطرح شد. او در اصل ایدهٔ ... کاملترین فایل تحقیق گفتگوی تمدن ها – نیما مقاله nimarticled.ir/article941.htm‎Cached26 نوامبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از تحقیق گفتگوی تمدن ها ببرید. دانلود تحقیق در مورد گفتگوی تمدن ها، در قالب word و در 23 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از ... گفتگوی تمدنها و صلح و امنیت جهانی - آفتاب www.aftabir.com/.../گفتگوی-تمدنها-و-صلح-و-امنیت-جهانی‎Cached Similar27 ژانویه 2008 ... تاثیر گفتگوی تمدنها بر صلح جهانی. هیچ قومی بدون اندیشه اخلاق به تمدن نرسیده و هیچ تمدنی بدون سخت کوشی و قناعت و اخلاق پایدار است. SID.ir | بررسی نظریه ها و راهبردهای تحقق گفت و گوی تمدن ها fa.projects.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=633‎Cached Similarدر مقدمه طرح «بررسی نظریه ها و راهبردهای تحقق گفت و گوی تمدن ها»، نکات زیر مورد بررسی قرار می گیرند: 1) بیان مساله؛ 2) هدف تحقیق؛ 3) ضرورت تحقیق؛ 4) پیشینه ... گفتگوی تمدن ها؛ ایده ای که به گل نشست - صراط www.seratnews.ir/fa/.../گفتگوی-تمدن-ها-ایده-ای-که-به-گل-نشست‎Cached Similar26 سپتامبر 2012 ... سیاست وادادگی، دیپلماسی تساهل و تسامح و نیز ایده گفتگوی تمدن ها امتحان خود ... این بود که خاتمی به اصلی ترین مانع گفتگوی تمدنها که همون نظام ... تحقیق گفتگوی تمدن ها 6kj4h6.gooyadlc.ir/‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق گفتگوی تمدن ها}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تحقیق گفتگوی تمدن ها ... مقاله برخورد یا گفتگوی تمدنها bankmaghaleh.ir/مقاله-برخورد-یا-گفتگوی-تمدنها/‎Cached Similarتحقیق حاضر در رابطه با نظریه گفتگوی تمدن ها می باشد.جهان در اواخر دهه ۱۹۸۰ شاهد تحولات چشمگیر وبی سابقه ای بود نظام دو قطبی شکل گرفته است . زمینه تاریخی نظم ... دانلود تحقیق گفتگوی تمدن ها - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/06/30/post-69830/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... دانلود تحقیق گفتگوی تمدن ها. گفت و گو وسیله ای است که افراد برای ایجاد ارتباط و القای مقاصد خود از آن بهره می جویند. در اینجا من تلاش کرده ام به ... فروش دانلودی تحقیق بررسی نظریه گفتگوی تمدن‌ ها از منظر قدرت نرم ... gprojectsppt.ir/nikan10363.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... دانلود تحقیق در مورد بررسی نظریه گفتگوی تمدن‌ ها از منظر قدرت نرم، در قالب doc و در 15 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، قدرت نرم، ریاست جمهوری ...