دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق مقام والای زن

تحقیق مقام والای زن



فلسفه حجاب

زنان در اکثر دورانهای تاریخ مورد کم لطفی و بی مهری قرار گرفته اند و نتوانسته اند به جایگاه اصلی خودشان دست پیدا کنند در این راستا یکی از مهمترین مسائلی که در مورد زنان مطرح می باشد. مسئله حجاب زنان است و در پی آن نحوه ارتباط زن با اجتماع که در این مقاله به نحو اجمال این مسئله بررسی شده است.

اعتقاد نداشتن به حجاب عوامل متعددی می توان داشته باشد که برخی از موارد به صورت تیتروار بیان می شود:

هجوم فرهنگ غرب – اعتقاد به آزادی غلط – اعتقاد به دست و پاگیر بودن حجاب برای کار – پیروی از هوسهای نفسانی – دگرگونی ارزشها و اعتقاد غلط به اینکه شخصیت زن در این است که زیبائیهایش آشکار باشد – الگوهای دروغین - تقلید کور کورانه به خاطر جهل و عدم اعتماد به نفس و اختلال فکری – نداشتن اراده و سستی و سهل انگاری.

حال در این مقاله سعی شده است با دیدی منطقی و عقلی و با استفاده از نظر قرآن و ائمه (ع) و اندیشمندان داخلی و خارجی این مسئله بررسی شود. و در پی آن هر کس می تواند منصفانه و از روی عقل خود این امر را تجربه کند، و السلام علی بن اتبع الهدی.

1- حجاب باعث پیشرفت زن و اجتماع است:

به قول شهید مطهری اگر پسر و دختری در محیط جداگانه تحصیل کنند و یا اگر در محیطی که درس می خوانند دختران بدن خود را بپوشانند و هیچگونه آرایشی نداشته باشند بهتر درس می خوانند، فکر می کنند و به سخن استاد گوش می دهند. یا وقتی که کنار هر پسری یک دختر آرایش کرده با دامن کوتاه تا یک وجب بالای زانو نشسته باشد؟ آیا اگرمردی در خیابان و بازار و اداره و… با قیافه های محرک و مهیج زنان آرایش کرده دائماً مواجه باشند بهتر سرگرم کار و فعالیت می شود و یا در محیطی که با چنین مناظری روبرو نشود. «مطهری مساله حجاب ص 78».

پس مشخص است که حجاب سبب پیشرفت زن است نه بی حجابی و بی بند و باری که باعث می شود انرژی زن تحلیل رود به چند مثال دیگر توجه کنیم.

همانگونه که یک لوله گاز را باید متوجه بود که محکم باشد و نشتی نداشته باشد وگرنه نمی شود از آن بهره برداری کرد و منجر به انفجار نیز خواهد شد بهره برداری از نیروی زن هم وابسته به حفاظ محکم حجاب است در غیر اینصورت نیمی از جامعه را بخود مشغول می دارد و انرژی زن صرف تجمل و آرایش و… می شود در حالی که حجاب مانند یک سد است که نیروی آب را مهار می کند. حجاب نیز نیروی زن را ذخیره می کند و از هرز رفتن آن در مسیرهای نا مطلوب جلوگیری کرده. امکان استفاده از تمام انرژی را فراهم می آورد.

2- خطرات جدی برای زنان:

زن وقتی که پوشش خوبی داشته باشد از معرض دید مردان ناپاک محافظت می شود وگرنه در معرض خطرات بسیار برزگی قرار می گیرد چون گل زیبا را اگر حصاری نداشته باشد می چینند و پرپر می کنند و اگر فرصتی دست دهد گوهر زیبای زن را به غارت می برند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق مقام والای زن

تحقیق مقام والای زن - فروشگاه فایل رایگان - فایل ناب tahghigh20.filenab.com/product-65840-magam-zan.aspx‎Cachedمقام زن مقام والای زن حجاب زن تحقیق حجاب بررسی مقام والای زن فلسفه حجاب تحقیق مقام والای زن تحقیق درمورد زن مقام زن چیست مقاله مقام زن دانلود مقاله مقام والای زن پروژه ... تحقیق مقام والای زن nikando.nedablog.ir/post/1088‎Cached5 نوامبر 2016 ... تحقیق-مقام-والای-زن دانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر ... تحقیق مقام والای زن - فایل کمکی - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس ... komakifile.rozblog.com/tag/تحقیق-مقام-والای-زن‎Cachedتحقیق مقام والای زندانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر دورانهای…,تحقیق مقام ... تحقیق مقام والای زن - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز neginbartar.rozblog.com/post/35‎Cached4 نوامبر 2016 ... تحقیق مقام والای زن دانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر ... تحقیق مقام والای زن - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز neginbartar.rozblog.com/tag/تحقیق-مقام-والای-زن‎Cachedتحقیق مقام والای زن دانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر دورانهای…,تحقیق مقام ... تحقیق مقام والای زن vmcr.gooyadlc.ir/ تحقیق-مقام-والای-زن دانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر دورانهای تاریخ مورد کم ... تحقیق مقام والای زن | مقالات مرتبط linkedarticles.ir/post/تحقیق-مقام-والای-زن-10589.html‎Cached10 جولای 2016 ... دانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر دورانهای تاریخ مورد کم ... دانلود تحقیق مقام والای زن – خرید آنلاین و دریافت | جی پروجکت gprojectsppt.ir/nikan3365.html‎Cached4 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(تحقیق مقام والای زن)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{تحقیق مقام والای زن}را دانلود ... تحقیق مقام والای زن - فروشگاه فایل pitzadl.parsiblog.com/Posts/2179/تحقیق+مقام+والای+زن/‎Cachedتحقیق-مقام-والای-زن دانلود تحقیق در مورد مقام والای زن، در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: فلسفه حجاب: زنان در اکثر دورانهای تاریخ مورد ... تحقیق مقام والای زن 9ovwto.radikaldl.ir/‎Cachedتحقیق مقام والای زن. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _تحقیق مقام والای زن_خوش امدید.امیدوارم بهره ...