دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تولید سرکه از سیب

تولید سرکه از سیب

مقدمه:

میزان تولید سیب :

استان خراسان پس از استان اذربایجان غربی دومین را از نظر تولید سیب دارامی باشد .

به طوری کلی انواع سیب های به عمل آمده در استان خراسان را بر حسب وا ریته به دو نوع :1- سیب محلی 2- سیب خارجی تقسیم محلی مشهور :

1=سیب عباسی

2= سیب شیخی

3= سیب علی موری

4= سیب گلشاهی

5= سیب گلاب

6= سیب قاسم شاهی

7= سیب اخلمد

بعضی از این واریته ها تا بستانه (شیخی وعلی موری ) و بعضی زمستان می باشند سیب خارجی در دو وا ریته زیر خالا صه میشوند .1- سیب زرد 2- سیب قرمز

30-40% تولید سیب مختص به سیبهای محلی است که سلا نه از در صد انهاکاسته میشود و60-70%دیگر را سیب خارجی تشکیل میدهد که از میان این میزان 10%کل سیب خارجی متعلق به واریته قرمز و بقیه زرد می باشد .

ضایعات سالانه سیب:

حدود 10-15% محصول سیب یعنی 12-18 هزار تن سلانه بصورت پا درختی در می اید این میزان به عوامل زیادی از قبیل وزشی باد پر با ربود ن درخت و دیر چیدن محصول از درخت بستکی دارد.از کل محصول چیده شده طبق یک بر آورده مقدماتی حدود7-10% در سرد خانه ها. و درصد غیر مشخصی د رانبار های محلی مایع میگردد .

بررسی منابع :

تعریف سرکه :

برای سرکه در منابع مختلف تعاریف کم و بیش متفاوتی عنوان شده است از نقطه نظر های مختلفی بیان گردیده اند ولی آن چه همگان بر ان اتفاق نظر دارند چنین است .سرکه فراورده ای است که از تخمیر الکلی و متعارقب آن تخمیراستیکی شر بتهای قند دار بدست می اید تعاریف دیگری هم در منابع و نوشته ها دیده میشود که در مجموع به تعریف ومذکو ر بر میگردد از جمله سرکه فراوارده ای است که از تخمیر استیکی مایع الکل داروپا رقیق شده آن نتیجه شده با شد وداری حداقل 4 گرم اسید استیک درصد میلی لیتر باشد .



خرید فایل



لینک منبع :تولید سرکه از سیب

آموزش طرز تهیه سرکه سیب خانگی | خانه داری-گوناگون baelm.ir/دانستنیها-طرز-تهیه-سرکه-سیب-خانگی/‎Cached Similarآموزش طرز تهیه سرکه سیب خانگی | خانه داری روش اول 1- سیب را کاملاً بشویید. ... درباره تولید انبوه سرکه جهت فروش و راه های آسان صاف کردن سرکه ها در مقدار زیادهم مطلب ... دانلود مقاله تولید سرکه از سیب - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-تولید-سرکه-از-سیب‎Cached Similar25 مارس 2013 ... عنوان مقاله : تولید سرکه از سیب قالب بندی : word قیمت : رایگان شرح مختصر : مخمر معمولا بصورت طبیعی همراه با مواد اولیه یافت می شود ولی به علت ... تهیه سرکه سیب به روش سنتی « فوت و فن - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-12882.htm‎Cached Similar22 مه 2013 ... سرکه سیب که از آب سیب تازه به عنوان ماده اصلی با استفاده از باکتریهای اسید استیک سازش ... سلام سرکه زیاد تولید کنم چه کار کنم راهنمای کنید. Images for تولید سرکه از سیب طرز تهیه سرکه سیب / ساده ترین روش طرز تهیه سرکه سیب - ساعت24 ... www.saat24.com/.../طرز-تهیه-سرکه-سیب-ساده-ترین-روش-طرز-تهیه-سرکه-سیب‎Cached17 ژوئن 2016 ... طرز تهیه سرکه سیب / ما به شما روش فوری تهیه سرکه سیب و انواع دیگر سرکه ها را ... طرز تهیه سرکه خرما / طرز تهیه سرکه انار. ... طراحی و تولید: نستوه. تــــــولــــیــــد انــــواع ســـرکـــه zarghamnorozi.blogfa.com/‎Cached Similarبه همین دلیل برای تهیه سرکه های صنعتی یا سنتی، بیشتر از میوه هایی مانند سیب، خرما یا انگور استفاده می کنند. در روش دوم که کاربرد بیشتری هم در صنایع تولید ... تولید سرکه سیب صنعتی www.bargozideha.com/tag/تولید-سرکه-سیب-صنعتی‎Cached Similarتاریخچه :بدرستی روشن نیست که شناسائی و تولید سرکه از چه زمانی شروع شده است . ... در آمریکا بیشتر سرکه‌ها از نوع سرکه سیب است و سرکه انگور (شراب) بیشتر در ... طرز تهیه سرکه سیب خانگی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../homemade1-apple-vinegar1.html‎Cachedبه گزارش هلث، اگر دچار آلرژی فصلی هستید، می‌توانید با خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری عسل، بهتر نفس بکشید و از ... سرکه خانگی- بخش دوم (طرز تهیه سرکه به صورت خانگی) www.ravazadeh.com/.../3704-سرکه-خانگی-بخش-دوم-(طرز-تهیه-سرکه-به-صورت-خانگی).html‎Cachedدر این بخش در ادامه طرز تهیه سرکه انگور، خرما، کشمش و سیب تشریح می گردد. 3- طرز تهیه سرکه انگور: یکی از سرکه های مورد علاقه عموم که تولید آن بسیار رایج است، ... روش تولید سرکه سیب خانگی - گلستان جمال jamalgol.persianblog.ir/post/21/‎Cached Similar7 سپتامبر 2014 ... روش های بسیار متعددی برای تولید سرکه و سرکه سیب وجود دارد در اینجا دو روش کاملا ساده و کاربردی برای شما عزیزان شرح می دهم امید است که مورد ...