دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تنفیذ وصیت نامه

تنفیذ وصیت نامه

خواسته : تجدید نظر دادنامه شماره 754/50 مورخ 12/6/85 صادره در پرونده کلاسه 85/292 از شعبه 31 دادگاه عمومی حقوقی مشهد

دلائ و منضمات : 1- نسخه ثانی دادخواست 2- فتوکپی دادنامه شماره 754/50 مورخ 12/6/85

وکیل تجدید نظر خواه دادخواست را در مورخه 19/7/85 پیر از ابطال مبلغ ششصد تومان تمبر دادرسی در مرحله تجدید نظر را به شعبه بدوی (31) تقدیم نموده که برابر دستور ریس شعبه تبادل لوایح انجام گرفته و سپس محتویات پرونده برگ شماری و در مورخه 17/8/85 به دفتر کل محاکم تجدید نظر استان اراسال گردیده است و پرونده توسط معاون محترم قضایی پرونده به شعبه 12 دادگاه تجدید نظر استان ارجاع گردیده است و در آن شعبه تحت کلاسه 85/1396 ثبت شده است .

خلاصه دادخواست

قضات محترم دادگا ههای تجید نظر استان خراسان رضوی

احتراما ضمن عرض سلام به استحضار می رساند در =رونده کلاسه 85/292-31 دادنامه بدوی به شماره 754/50 مورخ 13/6/85 در شعبه 31 دادگاهع عمومی حقوقی مشهد دائر به تنفیذ ثلث وصیت نامه عادی مورخ 15/10/82 صادر گردیده بدینوسیله باستناد مواد 332و336 و 348 قانون ایین دادرسی مدنی تعرض و جهات تجدید نظر خواهی بشرح زیر اعلام می گردد.

1- وصیت نامه ارائه شده از سوی تجدید نظر خواندگان از غابتدا مورد قبول و تنفیذ موکلین نبوده و دلایلی را عنوان می کنند که این وصیت نامه مربوط به زمان تشرف پدر انها به مکه معظمه بودهوبرای همان مدت مسافرت تنظیم شده است . مورث انها مدت زیادی است به رحمت ایزدی پیوسته . تجدید نظر خواندگان با علم و اگاهی کامل باینکه وصیت نامه محدود به زمان رفت وبرگشت مکه نعظمه بوده است نه در موقع درخاست حصر وراثت ونه در موقع تنظیم اظهارنامه مالیات برارث ذکری از ان به میان نیاورده اند.

نوع فایل: word

سایز:7.28 KB

تعداد صفحه:8



خرید فایل



لینک منبع :تنفیذ وصیت نامه

شوراهای حل اختلاف - تنفیذ وصیت نامه edalat-va-ghezavat.blogfa.com/cat-121.aspx‎Cached Similarبرابر ماده 291 قانون امور حسبی و رای وحدت رویه شماره 54-13/10/1351 هیات عمومی دیوان عالی کشور ، وصیت نامه عادی در صورتی قابلیت تایید و تنفیذ از ناحیه محکمه را ... مرکز پژوهشها - نافذ بودن وصیتنامه عادی از سهم وراثی که آن را تصدیق ... rc.majlis.ir/fa/law/show/101626‎Cached Similarحسبی اختلاف نظر حاصل شده است با این بیان که شعبه پنجم امضا و تنفیذ تمام ورثه را نسبت به وصیت‌نامه عادی لازم دانسته و حکم دادگاه استان را که مبنی بر استوار دعوی خواهان تقاضای صدور حکم بر تنفیذ وصیت نامه عادی است بنا بر ... www.vekalatonline.ir/.../دعوی-خواهان-تقاضای-صدور-حکم-بر-تنفیذ-وصیت-نامه-عادی-است-بنا-بر-این-دادگاه-مدنی-خاص-صالح-به-رسیدگی-است/‎Cached Similarساکن همدان به خواسته تنفیذ وصیت نامه به دفتر دادگاههای عمومی همدان تسلیم نموده و با استناد به وصیت نامه های مورخ 31/3/66 منتخب به حاج غلامحسین … و شهادت نامه آقای ... تنفیذ وصیتنامه عادی - سایت وکیل | وکالت www.vekalatonline.ir/index.php?ToDo=ShowLaws&LawID...‎Cachedخلاصه جریان پرونده : ابتدا آقای ((ب )) فرزند000 به طرفیت آقای محمود و غیره به خواسته تنفیذ وصیتنامه عادی مورخه 6/10/1344 منتسب به مرحوم 000 طرح دعوی می نماید که ... تنفیذ وصیت نامه عادی | دادراه dadrah.ir/danesh/تنفیذ-وصیت-نامه-عادی/‎Cachedقانون امور حسبی مصوب ۱۳۱۹ با اصلاحات بعدی: ماده ۲۷۶- وصیت نامه اعم از اینکه راجع باشد به وصیت عهدی یا تملیکی، منقول یا غیر منقول ممکن است به طور رسمی یا ... نافذ بودن وصیتنامه عادی از سهم وراثی که آن را تصدیق کرده اند - حقوقی ... www.hvm.ir/lawdetailnews.asp?id=11576‎Cachedفرض اول ممکن است وصیت عادی که ذی نفع تقاضای تنفیذ آن را از دادگاه می کند تمام اشخاص ذی نفع صحت آن را تکذیب نمایند در این صورت وصیت مزبور طبق قسمت اول ... در صورتی که وراث در اجرای وصیت نامه ای که حتی در دادگاه تنفیذ شده - 1 www.islamquest.net/fa/archive/question/fa5153‎Cached Similarپدر من در سال 83 به رحمت خدا رفتند و یک وصیت نامه و یک صلح نامه برای ما گذاشتند صلح نامه علی رغم مخالفت 2 برادرم از طریق دادگاه تنفیذ شد. در مورد وصیت نامه هنوز ... تنفیذ وصیت نامه عادی | دفتر وکالت daftarevekalat.ir/tag/تنفیذ-وصیت-نامه-عادی/‎Cachedمرحوم ……………بموجب وصیتنامه عادی مورخ………………مقدار…………..را در حضور شهود……………….به اینجانب وصیت نموده است که خواندگان وراث مرحوم… [DOC] برگ دادخواست به دادگاه نخستین شهرستان محل اقامت شغل سن نام پدر نام ... www.hajipour.org/IMG/pdf/Legal-forms-hoqouq.../davar14.doc‎Cached Similarقانونی. صدور حکم به تنفیذ وصیت نامه عادی مورخ..... با احتساب کلیه خسارات قانونی. تعیین خواسته. و بهای آن. 1- فتوکپی مصدق وصیت نامه 2-ارجاع امر به کارشناس 3- ... نمونه دادخواست تنفیذ وصیت نامه عادی - بانک قراردادهای حقوقی میثاق www.gharardad.org/دادخواست-تنفیذ-وصیت-نامه-عادی/‎Cached14 فوریه 2016 ... و عمل به مفاد آن امتناع می‌نمایند فلذا صدور حکم به تنفیذ وصیت نامه عادی ابرازی فوق الذکر به استناد مواد ۲۷۶ الی ۲۹۹ قانون امور حسبی به انضمام جمیع ...