دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بررسی و تشخیص حملات DOS

بررسی و تشخیص حملات DOS

چکیده:

این پروژه تحقیقی از خصوص حملات موسوم به داس در مقطع کارشناسی است.

هر فن آوری به ناچار با یک سری تهدیدهایی روبه روست که اجتناب ناپذیر می باشد. علوم رایانه ای هم خالی از این اشکال نبوده و به طور مداوم در چالش با این مشکلات به تکاپو تکامل خود ادامه می دهد.

حملات واپس زنی سرویس به هکر اجازه نمی دهد که به سیستم دسترسی پیدا کند ولی از دسترسی صحیح و درست کاربران به سیستم ممانعت به عمل می آورد.

حملات داس سازمان های سرویس دهنده خدمات را مختل کرده و از کار می اندازد این حملات در دو گروه عمده قرار می گیرد:

1-متوقف سازی سرویس و تخلیه منابع: هر یک از این حملات می توانند به طور محلی یا از طریق شبکه آغاز شوند.

2-تخلیه منابع از لحاظ محلی: حملات در این قلمرو شامل پر نمودن جدول فرایند استفاده از کل سیستم فایلی یا تخلیه اتصالات ارتباطات خروجی می باشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه. 1

1-1-منابع تشکیل دهنده اینترنت به نوعی محدود و مصرف شدنی هستند. 1

1-2-امنیت اینترنت تا حد زیادی وابسته به تمام عوامل است. 2

2-نمونه ای از یک حمله داس... 3

D.O.S چیست؟ (Denial of service Attack) 4

بررسی انواع روش های DOS. 6

بررسی حمله SYN flood: 6

2-3- بررسی Reset (RST) 7

بررسی انواع روش های DOS. 9

بررسی حمله Land Attack: 9

بررسی حمله Smurf Attack. 9

3-5- Ping Flood یا Ping of death. 10

3-6- حملات Teardrop. 10

4- حملات عدم سرویس دهی توزیع شده D.DoS و انواع D.DoS. 11

حملات Trinoo. 12

4-2-حملات TFN/TEN2K. 12

4-3-حملات Stacheldraht 13

5-نمونه ای از یک حمله DoS. 13

6-راه های مقابله. 15

6-1-دفاع علیه حملات Smurf 15

6-2-دفاع علیه حملات طغیان SYN.. 16

6-3-مقابله با حملات DDoS. 16

مسیر یاب ها و فایروال ها 17

7-نتیجه گیری.. 18

مراجع. 19



خرید فایل



لینک منبع :بررسی و تشخیص حملات DOS

پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS idownload.cero.ir/product-322947-پروژه-بررسی-و-تشخیص-حملات-DOS.aspx‎Cachedپروژه بررسی و تشخیص حملات DOS دسته: فناوری اطلاعات بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 747 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24. پروژه بررسی و تشخیص ... بررسی و تشخیص حملات DOS - فایل ناب filenab.com/product-66497-پروژه-بررسی-و-تشخیص-حملات-DOS.aspx‎Cachedبررسی و تشخیص حملات DOS. چکیده: این پروژه تحقیقی از خصوص حملات موسوم به داس در مقطع کارشناسی است. هر فن آوری به ناچار با یک سری تهدیدهایی روبه روست که ... پایان نامه بررسی و تشخیص حملات DOS www.karenthesis.ir/دانلود/.../پایان-نامه-بررسی-و-تشخیص-حملات-dos‎Cachedپایان نامه بررسی و تشخیص حملات DOS پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی رشته کامپیوتر (نرم افزار) چکیده: این پروژه تحقیقی از خصوص حملات موسوم به داس در ... دانلود (پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS) – تحقیق دانلود dlkadest.ir/dlarticle3920.html‎Cached4 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS - mjblog.ir jahanriane.mjblog.ir/post/111‎Cached31 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. دانلود پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS - خرید آنلاین و دریافت - تی ... tmaghalec.ir/?p=12193‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS ... دانلود پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS – خرید آنلاین و دریافت ... www.sarvoptdl.ir/file7472.html‎Cached28 جولای 2016 ... به صفحه ی دانلود _پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS ببرید. پروژه بررسی ... بررسی و تشخیص حملات DOS aylar95.rozblog.com/post/.../بررسی-و-تشخیص-حملات-dos.html‎Cached4 ا کتبر 2016 ... بررسی و تشخیص حملات DOS 1 . بررسی و تشخیص حملات DOS - فانی - فایل ناب بررسی و تشخیص حملات DOS.… کویر دانلود » خرید آنلاین پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS kavirdlc.ir/خرید-آنلاین-پروژه-بررسی-و-تشخیص-حملات-dos/‎Cachedخرید آنلاین پروژه بررسی و تشخیص حملات DOS. 28 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما ... حمله محروم‌سازی از سرویس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/حمله_محروم‌سازی_از_سرویس‎Cached Similarحمله منع سرویس (به انگلیسی: Denial of Service attack ) (یا به اختصار DoS) در .... منع سرویس شامل استفاده از ترکیبی از روش های تشخیص حمله ، طبقه بندی ترافیک و ... در حالت گودال ، ترافیک حمله به یک آدرس آی پی ارسال می شود تا برای بررسی ...