دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دوستیابی اینترنتی

دوستیابی اینترنتی

مقدمه

انسان امروز در جامعه ای زندگی می کند که نیازمند برقراری رابطه با محیط اطراف و افراد حاضر در جامعه خویش می باشد .

جهان امروز به دنیای الکترونیک و دهکده جهانی معروف می باشد که در این دهکده جهانی افراد از هر سوی دنیا با هر ملیت و هر عقیده ای که باشند در آن حضور می یابند و با یکدیگر تبادل نظر و مبادله اطلاعات می نمایند .

یکی از این ارتباطات ، ارتباط از طریق دنیای اینترنت و گفتگوهای چند نفره در اتاق های گفتگوی چت می باشد . که افراد از هر سوی دنیا با عقاید و اعتقادات متفاوت وارد این اتاق های گفتگوی چت شده و با یکدیگر ساعتها بی آنکه متوجه گذر زمان باشند به گفتگو می پردازند البته از نوع نوشتاری .

حال در این پژوهش سعی بر آن است تا انواع گفتگوها از طریق چت و انواع روم های موجود را بررسی کنیم . و اینکه آیا این ارتباط می تواند سالم باشد یا خطر آفرین برای نسل حاضر است .

افراد چت را فقط بعنوان ابزاری برای سرگرمی و گذران وقت می دانند و نه وسیله ای برای آموزش از راه دور و ارتباط آفرینی با دوستانی از هر سوی دنیای بیکران .

در این پژوهش علل کشش و جاذبه دو جنس مخالف به یکدیگر و چرا انتخاب یکدیگراز طریق چت مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

و چرایی بیشتر وقتی خود را نشان می دهد که جوانان 30-25 ساله ایرانی هنوز ساعتها وقت خود را صرف چت میکنند و چرا باید جوانی که به این سن و سال هنوز به خط مشی واقعی زندگی خود دست نیافته باشند ؟ و وقت خود را پای کامپیوتر و بیهوده گرایی بگذراند.

و اینکه در نهایت بدانیم در دنیای امروز چت خوب یا بد؟

فهرست مطالب

فصل اول

1-1مقدمه 4

2-1 بیان مسئله : 5

3-1 اهمیت و ضرورت مسئله : 6

4-1 اهداف تحقیق : 7

اهداف کلی : 7

اهداف جزئی : 7

فصل دوم

نظریه گیدتر: 14

نظریه انباشت: ( Accumulation theory ) روی هم انباشتگی تاثیرات جزیی. 15

نظریه پذیرش نوسازی : نقش رسانه هاAdoption of Innovtion Theory) ) 16

فصل سوم

روش شناسی تحقیق. 17

مقدمه : 18

روش تحقیق : 18

جامعه آماری و حجم نمونه : 18

شیوه انتخاب واحد نمونه : 18

روش گرد آوری ابزار : 18

متغیرهای پژوهش : 19

فرضیات بدست آمده از تحقیق : 19

تعاریف عملیاتی : 20

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل. 21

فصل پنجم

نتیجه گیری : 48

پیشنهادات : 50

محدودیت ها و مشکلات تحقیق: 51

فصل ششم

پرسشنامه 53

سوالاتی که کارشناسان پاسخ گفته و در بخش نظریات پاسخ ها آورده شده 55

موضوع مصاحبه : نگرش افرادنسبت به chat 56

منابع و مآخذ : 58



خرید فایل



لینک منبع :دوستیابی اینترنتی

دوستیابی اینترنتی - بیتوته www.beytoote.com/psychology/khanevde.../friend-internet.html‎Cached Similarدوست یابی اینترنتی. پیچیده تر شدن روابط اجتماعی و افزایش روزافزون وسایل ارتباط جمعی و کاربران این وسایل از جمله اینترنت موجب خارج شدن روابط افراد خانواده از ... دوستیابی آنلاین ukadeh.rozblog.com/‎Cached Similar21 ا کتبر 2014 ... دوستیابی آنلاین , یوکده , ukadeh , دوست پسر , دوست دختر,دوستیابی ... طراحی گرافیک از مجله اینترنتی زیگیل ، ترجمه به رزبلاگ و سئو سازی از ... نقشه عجیب یک کاربر اینترنتی در سایت دوستیابی www.hamseda.ir/fa/news/3769‎Cached Similarپسر جوان به بازپرس رئیسی گفت: مدتی پیش که در فضای اینترنتی در حال جست‌وجو بودم وارد سایت دوستیابی شدم در آنجا با دختری آشنا شدم که نامش «مهسا» بود. مَجازی اما غیرمُجاز: دوستیابی اینترنتی در ایران - Al-Monitor www.al-monitor.com/.../online-dating-iran--secret-marriage-chat-website.html‎Cached Similar23 جولای 2014 ... Summary⎙ Print جوانان ایرانی همگام با دیگر کاربران اینترنت در جای جای جهان، علاقه ای حقیقی به دوستی های فضای مجازی یافته اند. دوستی هایی که ... شبکه اجتماعی همخونه hamkhone www.hamkhone.ir/‎Cached Similarشبکه اجتماعی دوستیابی همخونه سایت اینترنتی رایگان شبکه اجتماعی دوستیابی و چت روم و خبر و سرگرمی. دوستیابی اینترنتی - طب شفا www.tebshafa.com/دوستیابی-اینترنتی‎Cachedدوستیابی اینترنتی. افزایش نگران کننده جرایم اینترنتیپیچیده تر شدن روابط اجتماعی و افزایش روزافزون وسایل ارتباط جمعی و کاربران این وسایل از جمله اینترنت ... دوستیابی اینترنتی افزایش نگران کننده جرایم اینترنتی www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=443905‎Cachedدوستیابی اینترنتی افزایش نگران کننده جرایم اینترنتی پیچیده تر شدن روابط اجتماعی و افزایش روزافزون وسایل ارتباط جمعی و کاربران این وسایل از جمله اینترنت ... دوست یابی اینترنتی - آپارات www.aparat.com/v/5ado2/دوست_یابی_اینترنتی‎Cached Similar29 ژوئن 2015 ... نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دوست یابی اینترنتی دوست یابی,اینترنتی, , نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. دوستیابی - ایران 20 iran20.com/page/FindFriend‎Cached Similar15 سپتامبر 2013 ... دوستیابی اینترنتی ! واژه ای که بارها در مورد ان شنیده اید و شاید بارها آن را جستجو کرده اید آیا واقعا دوستیهای اینترنتی میتوانند موفق باشند و به ... خدمات دوست‌یابی برخط - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خدمات_دوست‌یابی_برخط‎Cached Similarدوست‌یابی برخط یا اینترنتی (به انگلیسی: Online dating ) نوعی تشکیلات دوست‌یابی است که به افراد، زوج‌ها و گروه‌ها این امکان را می‌دهد تا برای گسترش رابطهٔ ...