دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها

پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها

پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها شامل 35 اسلاید و در ارتباط با درس مهندسی پل و دروس کارشناسی ارشد (در ارتباط با پل و سازه های فولادی) و همچنین قابل استفاده در سمینار و پایان نامه های کارشناسی ارشد نیز (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

در پلهای تیرو دال با تکیه گاههای نِئوپرن، بلوکها یا کلیدهای برشی معمولا به منظور نگهداری تابلیه بر روی پایه و کوله در برابر بارهای جانبی زلزله طراحی می شوند.
این عناصر نسبتا صلب می باشند و در هنگام زلزله نیروی اینرسی تابلیه را تقریبا بطور کامل به پایه و کوله منتقل می کنند.
جرم تابلیه پلها نسبتا زیاد می باشد و
لذا نیروی اینرسی ناشی از آن می‌تواند به عناصر زیر سازه (پایه، کوله و فونداسیون) آسیب جدی برساند
همچنین در ای پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده از برشگیر فولادی جاری شونده جهت بهبود رفتار لرزه ای پلها به صورت جامع تری مطرح می‌گردد.

.
فهرست:

مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها
چکیده:
مقدمه:
وضعیت موجود:
طرح پشنهادی:
مطالعات آزمایشگاهی
مطالعات تحلیلی یک پل دو دهانه بتنی
جمع بندی و نتیجه گیری

.

عنوان:مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳5 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۳۱



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها

پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی ... mofiddownload.filenab.com/product-66591-powerpointsakhteman.aspx‎Cached2 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها شامل 35 اسلاید و در ارتباط با درس ... پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی ... galleryhaft.ir/پاورپوینت-مطالعات-تحلیلی-و-آزمایشگاه/‎Cachedپاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها. آبان ۱, ۱۳۹۵ /0 دیدگاه /در فنی و مهندسی /توسط galleryhaft. پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی makaroooooni.rozblog.com/.../پاورپوینت-مطالعات-تحلیلی-و-آزمایشگاهی-استفاده-ازبرشگیرفولادی.html‎Cached7 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی . ... جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها “را از یاهو شاپ دانلود نمایید. 13 . پاورپوینت مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی ... 0t0.ir/پاورپوینت-مطالعات-تحلیلی-و-آزمایشگاه/‎Cached... مطالعات تحلیلی و آزمایشگاهی استفاده ازبرشگیرفولادی جاری شونده جهت بهبودرفتارلرزه ای پل ها.