دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت جوشکاری زیر آب

پاورپوینت جوشکاری زیر آب

پاورپوینت جوشکاری زیر آب شامل 33 اسلاید و در ارتباط با درس سازه های فولادی و جوشکاری (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

اززمانیکه عملکرد قوس الکتریکی( شعله الکتریکی) شناخته شده است، بیش از صد سال می گذرد.اولین جوش کاری زیر آب توسط کارخانه کشتی سازی نیروی دریایی انگلستان برای مهر و موم کردن و محکم کردن قسمت هایی از کشتی که در زیر آب چکه می کرد، انجام شد. جوش کاری زیر آب وسیله مهمی برای کارهای ساختمانی زیر دریا محسوب می شود. در سال 1964 الکترودهای ضد آب ویژه ای توسط ون درویلینگین(van der Willingen) درهلند توسعه وگسترش یافت. در سالهای اخیر، تعدادی از ساختارها ویا ساختمان هایی که شامل لوازم حفاری نفتی، خط لوله و سکوها هستند، دوراز خشکی و دردریا به طور قابل ملاحظه ای نصب شده اند.بعضی از این ساختارها، خرابی و شکست اجزای تشکیل دهنده اشان رادر طول مدت استفاده های معمولی ویا به دلیل اتفاقات غیر منتظره وغیر قابل پیش بینی مثل طوفان و یاتصادف، تجربه خواهند کرد.
جوشکاری زیر آب را می توان این چنین تقسیم بندی کرد:1-جوشکاری مرطوب(در تماس با آب) 2-جوشکاری خشک (بدون تماس با آب)
در این مطلب در باره جوشکاری در زیر آب به طور جامع پرداخته میشود...

.
فهرست:

جوش کاری زیر آب
مقدمه
منبع انرژی استفاده شده:DC( برق باطری) قطب های مثبت و منفی: ve
مزایای جوشکاری خشک
نواقص روش جوشکاری خشک
نواقص جوشکاری مرطوب
برشکاری زیر آب
جوشکاری زیر آب
برش زیر آبی توسط قوس الکتریکی
موارد استعمال برشکاری و جوشکاری در زیر آب
الکترودهای مخصوص برش و شیار زدن
اصول کار برشکاری زیر آب
برشکاری به طریقه قوس فلزی
برشکاری اکسیژن-هیدروژن
تجهیزات برشکاری زیر آب

.

عنوان: جوشکاری زیر آب

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 33اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۳۲۱



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت جوشکاری زیر آب

[PPT] انواع جوشکاری زیر آب www.ppt.ir/PPT/Downloads/water_jet.ppt‎Cached Similarجوش قوس الکتریکی; نقطه جوش; جوشکاری فلزات رنگین; لحیم کاری; جوشکاری به طریقه برق و گاز; جوشکاری و برشکاری در زیر آب; جوشکاری پلاستیک; جوشکاری با ... پاورپوینت جوشکاری زیر آب - فایل ناب be3t.filenab.com/product-66638-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت جوشکاری زیر آب شامل 33 اسلاید و در ارتباط با درس سازه های فولادی و جوشکاری (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این ... پروژه پاورپوینت جوشکاری زیر آب | مهندسی دانلود www.mohandesidl.ir/post/پروژه-پاورپوینت-جوشکاری-زیر-آب/‎Cached Similar5 جولای 2015 ... یکی از عمده سوالاتی که برای اکثر مردم در مورد جوشکاری وجود دارد جوشکاری زیر آب است و برای آنها بسیار جالب است که بدانند این جوشکاری چگونه ... پاورپوینت جوشکاری زیر آب - فایلود fiload.ir/product/7057/پاورپوینت-جوشکاری-زیر-آب/341‎Cachedمقدمه: بیش از یک صد سال است که قوس الکتریکی در جهان شناخته شده و بکار گرفته می شود. اما اولین جوشکاری زیر آب توسط نیروی دریایی بریتانیا انجام شد. در آن زمان ... پاورپوینت بررسی جوشکاری زیر آب sanjeshstu.ofmas.ir/product-360992-پاورپوینت-بررسی-جوشکاری-زیر-آب.aspx‎Cachedپاورپوینت بررسی جوشکاری زیر آب در 16اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. مقدمه. بیش از صد سال است که قوس الکتریکی در جهان شناخته شده و به‌کار گرفته ... پاورپوینت جوشکاری و برشکاری زیر آب :: پروژه ها weld-perozheha.blog.ir/1395/02/26/Welding%20and%20Cutting‎Cached15 مه 2016 ... جوشکاری و برشکاری زیر آب این فایل به صورت پاورپوینت و شامل 53 اسلاید می باشد. قابل توجه دوستان عزیز این پروژه به صورت کامل و کاملا ... پاورپوینت بررسی جوشکاری زیر آب - مان فایل maanfile.blogsky.com/.../پاورپوینت-بررسی-جوشکاری-زیر-آب‎Cached25 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت بررسی جوشکاری زیر آب در 16اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. مقدمه. بیش از صد سال است که قوس الکتریکی در جهان شناخته ... برچسب دانلود پاورپوینت جوشکاری زیر آب - مان فایل maanfile.blogsky.com/tag/دانلود-پاورپوینت-جوشکاری-زیر-آب‎Cached26 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت بررسی جوشکاری زیر آب در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx . مقدمه. بیش از یک صد سال است که قوس الکتریکی در جهان ... پاورپوینت-جوشکاری زیر آب- در 25 اسلاید-powerpoint-ppt | دانلود ... zarinmovie.ir/محصول-1979-پاورپوینت-جوشکاری-زیر-آب-در-25-اس/‎Cached30 جولای 2016 ... تاریخچه جوشکاری. شاید بتوان زمان استفاده از اولین فرآیند جوشکاری را زمانی دانست که بشر برای ساخت یک سلاح ابتدایی از یک نوع اولیه این ... جوشکاری زیر آب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جوشکاری_زیر_آب‎Cached Similarجوشکاری زیر آب از زمان جنگ جهانی دوم هنگامی که کشتی‌های خسارت دیده باید سریعاً در آب تعمیر می‌شدند به وجود آمد. بیرون آوردن کشتی برای تعمیر کردن آن، هم اکنون هم ...