دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

عایق ها

پاورپوینت عایق ها

پاورپوینت عایق ها شامل 40 اسلاید ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت وفهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

مقصود از عایق کاری در کارهای ساختمانی، به طور عام، جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می‌باشد. رطوبت از سه راه جذب دیوارها میشود : از طریق زمین وپی: برای مقابله با آن از عایق رطوبتی در تراز روی کرسی چینی استفاده می‌شود. علت آنکه لایه‌های عایق را به جای قرار دادن در حد فاصل کرسی چینی و پی، در حد فاصل کرسی چینی و دیوار قرار می‌دهند آن است که در صورتیکه لایه ی عایق،پایین تراز فرش کف قرار گیرد قاعدتاً طرفین دیوار با زمین طبیعی که غالباً دارای رطوبت است تماس داشته و از این طریق رطوبت بر دیوار نفوذ خواهد کرد.در ایران برای جلوگیری از نفوذ رطوبت با استفاده از قیر و گونی مناسب صورت گرفته، در پاره موارد از مشمع قیر اندود و یا مقوای قیر اندود یا لایه‌های عایق پیش ساخته ای که جنس اصلی عایق آنها مواد قیری است و یا انواع دیگر مواد عایق کننده که به صورت خمیری یا امولسیون در صنعت ساخته می‌شود، استفاده می‌کنند.

.
فهرست:

عایق ها
عایق کاری
انواع عایق ساختمانی
عایق رطوبتی
نکات اساسی در موقع اجرای عایقکاری
زهکشی
خواص مصالح عایق رطوبت
عایق کاری عمودی
عایق کاری بام
عایقکاری حرارتی از خارج
—عایقکاری حرارتی دیوار
—عایقکاری حرارتی کف
—عایقکاری حرارتی بازشوها
—روشهای متداول برای عایقکاری حرارتی دیوار

.

عنوان: عایق ها

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 40 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

عایق ها, عایق , عایق ساختمانی, پاورپوینت عایق ها,



خرید فایل



لینک منبع :عایق ها

عایق حرارتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/عایق_حرارتی‎Cached Similarپشت این عایقها باید حدود ۲۰ میلی‌متر فاصله هوایی تعبیه شود. ... بنابراین به منظور کاهش هزینه ایجاد گرما و سرما، با قرار دادن عایق حرارتی در پوسته ساختمان‌ها ضریب ... ‎۱ انواع عایق‌های حرارتی - ‎۲ صورت‌های مختلف عایق‌های حرارتی[DOC] عایق ها araku.ac.ir/~d_chemical_enginnring/_notes/ayegh%20ha.doc‎Cached Similar5 آجرهای عایق کننده و محصولات وابسته: این عایق ها از خاک رس متراکم، سبک وزن و فشرده غیر آلی که با پخته شدن در دمای بالا، به صورت عایق سخت شکل داده شده است، ساخته ... انواع عایق و عایقکاری ساختمان - بانک اطلاعات صنعت ساختمان عمران 118 www.omran118.com/Categories/Insulator.aspx‎Cached Similarفاکتور مهم در انتخاب عایقها، میزان مقاومت حرارتی آنها است. هر قدر این مقاومت بالاتر باشد، عایق حرارت را کمتر از خود عبور می دهد و صرفه جویی ای که به همراه دارد افزایش می ... دانشنامه عایق ایران - عایق های حرارتی گرم و سرد www.irima.ir/home/en/thermal-insulation/thermal.../warm-and-cold‎Cached Similarمحدوده دمای کاری مشخصی تعریف می شود: بدین معنی که عایق در آن محدوده دمایی, بهترین عملکرد را خواهد داشت. برخی عایق ها, در خارج از محدوده دمای کاری, خواص خود را از دست ... انـواع عایـــق - پشم سنگ www.pashmsangvila.com/1017-2/‎Cachedعایق ها را می توان از نظر محدوده دمای کاری به سه دسته گرم و سرد و عایق های دمای بسیار بالا تقسیم بندی نمود. [PDF] ﻣﺪرن ﻫﺎی ﺣﺮارﺗﯽ ﻋﺎﯾﻖ - دانشگاه بوعلی سینا https://profs.basu.ac.ir/araghchian/upload.../pre_co_prj.1797.201.pdf‎Cachedﻋﺎﯾﻖ. : ﺣﺮارﺗﯽ ، ﺻﻮﺗﯽ ،ﺣﺮﯾﻖ،رﻃﻮﺑﺖ و ... ﺗﻌﺎﻣﻼت. ﻣﯿﺎن رﺷﺘﻪ ای. در ﺧﺼﻮص اﻧﻮاع ﻋﺎﯾﻖ ﻫﺎ ﺑﺎ. ،ﺳﺎزه، ﺑﺮق ،ﻣﮑﺎﻧﯿﮏ، ﻣﻌﻤﺎری. و ﺳﺎﯾﺮ ﺗﺨﺼﺼﻬﺎ. ﻋﺎﯾﻘﮑﺎری و ﮐﺎرﺑﺮد. ﻣﻮارد ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ در ﻋﺎﯾﻖ ﮐﺎری. : ﺟﺬب رﻃﻮﺑﺖ ... مقایسه عایق ها - پشم سنگ شرکت آرمان عایق اسپادانا arnisco.com/مقایسه-عایق-ها/‎Cached18 ا کتبر 2015 ... مقایسه عایق های مختلف از قبیل پشم سنگ , پلی یورتان , پلی ایزوسیونورات, فنولیک , ساندویچ پنل و کاربرد های آنها در ساختمان ها. عایق ها و ابر عایق ها – مجله علمی آموزشی magsci magsci.ir/87/عایق-ها-و-ابر-عایق-ها‎Cached Similar18 آوریل 2015 ... عمده ترین عایق ها، عایق های حرارتی، صوتی، ضد آتش، الکتریکی و رطوبتی هستند. انواع عایق های حرارتی و موارد کاربرد آن ها در جهان امروز با توجه به ... پوشش صنعت الوان - محصولات> عایق ها psalvan.com/product-6.html‎Cachedمحصولات> عایق ها (رطوبتی، صوتی، حرارتی >. ۲۰۵۰ عایق رطوبتی ساختمان · (عایق رطوبتی صنعتی ۲۰۷۷ (تروتکس · عایق صوتی وبرودتی اسپری فوم پلی یورتان. دانلود کتاب عایق ها و فشار قوی دکتر هوشمند www.asatiz.com/index.php/2014-03-06-07-35.../605-hoshmand‎Cached Similarدانلود جزوه عایق ها و فشار قوی دکتر هوشمند دانلود کتاب عایق ها و فشار قوی دکتر هوشمند جزوه عایق ها و فشار قوی دکتر هوشمند جزوه عایق ها و فشار قوی عایق های فشار قوی ...