دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت تناسبات درمعماری

پاورپوینت تناسبات درمعماری

پاورپوینت تناسبات درمعماری شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

معماری پاسخی به نیازهای انسان می باشد به طوری که بتواند شرایط آسایش را برای او فراهم نماید.در طراحی ها و تعریف فضا و پس از تعیین کاربری نیاز به آگاهی از برخی اطلاعات می باشیم که از آن جمله می توان به ابعاد و اندازه و امکانات مورد نیاز اشاره نمود.

.

فهرست:

تناسبات در معماری
مقدمه
تعریف مقیاس
تعریف تناسب
انواع مقیاس
انواع تناسبات
تناسبات طلایی
دسته بندی مقیاس
مقیاس مکانیکی
مقیاس بصری
مقیاس انسانی
ابعاد کارکردی
توالی مقیاس ها
انعطاف پذیری مقیاس ها
بدن انسان
استخوان بندی
تناسبات در حیوانات
تناسبات در گیاهان
هندسه و تناسبات براساس تقسیم دایره بر 2،4،8
نحوه استفاده از این تناسبات در معماری
هندسه و تناسبات براساس تقسیم دایره بر 3،6،9
ترکیب هندسه 3 و 5 در طبیعت
هندسه و تناسبات براساس تقسیم دایره بر 5 ،10
نتیجه گیری

.

عنوان: پاورپوینت تناسبات درمعماری

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 38 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

تناسبات درمعماری, انواع تناسبات معماری, تناسبات طلایی,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت تناسبات درمعماری

Images for پاورپوینت تناسبات درمعماری پاورپوینت تناسبات درمعماری mastanehinline.filenab.com/product-66726-power-pointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت تناسبات درمعماری شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها ... دانلود پروژه پاورپوینت تناسبات در معماری - معمار فا - معماری,طراحی ... https://www.memarfa.com/12267-دانلود-پروژه-پاورپوینت-تناسبات-در-معم.html‎Cached10 جولای 2015 ... دانلود پروژه پاورپوینت تناسبات در معماری. این فایل دارای ۳۳ اسلاید می باشد. تصویر تناسبات در معماری. خداوند چیست ؟ درازا ، پهنا ، بلندا ، ژرفا ست ... دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری (17 اسلاید) - معمارینو memarino.ir/دانلود-پاورپوینت-تناسبات-در-معماری-17-ا/‎Cached Similar25 سپتامبر 2015 ... پروژه پاورپوینت تناسبات در معماری به صورت اختصاصی از سوی سایت “معمارینو” خدمت شما دوستان عزیز برای دانلود رایگان قرار گرفته است. پاورپوینت تناسبات درمعماری | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/پاورپوینت-تناسبات-درمعماری/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت تناسبات درمعماری پاورپوینت تناسبات درمعماری شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این ... دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری - دانلود معماری imemar.icivil.ir/دانلود-پاورپوینت-تناسبات-در-معماری/‎Cached23 فوریه 2016 ... دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری در طراحی ها و تعریف فضا و پس از تعیین کاربری نیاز به آگاهی از برخی اطلاعات داریم که از آن جمله می توان به ... پاورپوینت تناسبات درمعماری - فروشگاه اینترنتی شهر townstore1.avablog.ir/post/274/پاورپوینت+تناسبات+درمعماری‎Cached4 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت تناسبات درمعماری شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از ... پاورپوینت کامل تناسبات در معماری 90 اسلاید. پاورپوینت تناسبات درمعماری | cell full cellfull.ir/?p=15055‎Cached19 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت تناسبات درمعماری شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار ... دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری | مرجع مهندسی عمران ایران www.30vil.net/1394/12/proportion-in-architecture-ppt-download/‎Cached11 مارس 2016 ... تناسبات در معماری. در طراحی ها و تعریف فضا و پس از تعیین کاربری نیاز به آگاهی از برخی اطلاعات داریم که از آن جمله می توان به ابعاد و اندازه و ... دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری - معمار آنلاین online-architect.ir/دانلود-پاورپوینت-تناسبات-در-معماری/‎Cached Similar5 جولای 2015 ... دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری.پاورپوینت تناسبات در معماری.تناسبات طلایی در معماری.تناسبات در معماری.دانلود پروژه پاورپوینت تناسبات ...