دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات

کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات

چکیده:

ارابة فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش می‌تازد و جوامع دنیا را دستخوش تغییرات بنیادی می‌کند. فعالیت‌ها، مشاغل، مهارت‌ها، فرهنگ‌ها، نیازها و... همه و همه تحت تاثیر این فناوری قرار گرفته و متحّول شده‌اند. عصر اطلاعات و اتباطات آغاز شده است. بی‌شک کارآفرینی سهم عمده و نقش ویژه‌ای در توسعه این فناوری‌ها داشته و دارد؛ اگرچه این فناوری‌ها نیز خود بر کارآفرینی تاثیر گذار بوده و به عبارتی کارآفرینی مدرن را بوجود آورده‌اند.

این مقاله به بررسی روابط متقابل کارآفرینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته و با مثال‌هایی ویژگی‌های کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات را تبیین نموده است. همچنین پیشنهاداتی برای گسترش کارآفرینی اطلاعات در کشور یا بهره‌برداری مناسب از آن نیز، در این مقاله ارائه شده است.

مقدمـــه:

جهان در سال‌های اخیر شاهد انقلاب اطلاعات وارتباطات بوده و تحولات اجتماعی عظیمی در آن به وجود آمده است، به طوری که در اثر این تحولات، قرن جاری به نام فناوری اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسیده است. در عصر اطلاعات و ارتباطات سطح بینش و آگاهی مردم افزایش یافته وکلیة فعالیت‌های جمعیت رو به انفجار دنیا با مزیتهای این عصر، در قالب شبکه‌های ارتباطی به تعادل رسیده و کنترل شده است. در این عصر دنیا دهکده‌ای متصل است که افراد آن در هر لحظه که بخواهند به هر گوشه آن می‌توانند مسافرت کنند، از اخبار آن مطلع شوند و یا بدان جا پیغام بفرستند. اینترنت، تلفن‌همراه، محاسبات ‌بی‌سیم، نرم‌افزار و سخت‌افزار، هوش مصنوعی و … پدیده‌های این عصر هستند. فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کلیه فعالیت‌های اجتماعی از جمله کارآفرینی اثرگذاشته و در بسیاری از آنها تحولات اساسی بوجود آورده است. امروزه کارآفرینی به شدت به بسترهای فناوری اطلاعات وابسته است و از آن بهره زیادی می‌گیرد. شاید اغراق نباشد اگر کارآفرینی مدرن بدون فناوری اطلاعات را امری غیرممکن بدانیم. از سوی دیگر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مرهون کارآفرینی است. فعالیت‌های کارآفرینانه باعث شناخت نیازها، خلق ایده‌ها و تولد فناوری‌‌ها می‌شوند. کارآفرینی موتور توسعه فناوری و خلق فناوری‌های جدید است. کشورهای پیشرفته، سردمداران بهره‌گیری از کارآفرینی و توسعه فناوری هستند. تحولات جهانی نشان می‌دهد که فناوری اطلاعات و ارتباطات مهمترین زمینه فعالیت این کشورها در قرن اخیر شده است. کشورهای در حال توسعه نیز به سرعت به سمت دستیابی ازفناوری اطلاعات و استفاده از آن حرکت می‌کنند. به عنوان مثال دولت کره ‌از پنج زمینه فعالیت تکنولوژیک خود یعنی فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، فناوری‌های محیط ‌زیست و فناوری‌های فرهنگی به فناوری اطلاعات بالاترین اولویت را داده است. با این اوصاف شایسته است که کشور ما نیز با سرعت هرچه بیشتر فعالیت خود را در حوزه این فناوری تعمیق بخشد تا بتواند در دنیای رقابتی عصر اطلاعات حرفی برای گفتن داشته باشد. درعصری که ماهیت کارها، ماهیت‌ مشاغل و ماهیت‌ مهارت‌های لازم عوض شده است، این کارآفرینی است که به چالش طلبیده می‌شود. در این مقاله، ابتدا به بررسی ویژگی عصر اطلاعات و معرفی کارآفرینی پرداخته، در ادامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی و کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات را بررسی کرده‌ایم.



خرید فایل



لینک منبع :کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات

کار آفرینی در عصر اطلاعات وارتباطات - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/272990/کار-آفرینی-در-عصر-اطلاعات-وارتباطات‎Cached Similarکار آفرینی در عصر اطلاعات وارتباطات ارابهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش می‌تازد و جوامع دنیا را دستخوش تغییرات بنیادی می‌کند. فعالیت‌ها، مشاغل، ... کار آفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات - بخش 1 - پرنیان وب parnianweb.com/articles/189‎Cached Similarکار آفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات | ارابهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش می‌تازد و جوامع دنیا را دستخوش تغییرات بنیادی می‌کند. فعالیت‌ها، مشاغل، ... کار آفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات - کار و اشتغال استخدام ... www.ttmnews.ir/post/132‎Cached Similarاین مقاله به بررسی روابط متقابل کارآفرینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته و با مثال هایی ویژگی های کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات را تبیین نموده ... کاملترین فایل کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات 2fue4l.prodownload.site/ کاملترین فایل کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات. تعاملات فناوری اطلاعات و کارآفرینی در عصر حاضر www.mmbabol.blogfa.com/post-3.aspx‎Cached Similarنقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در کارآ فرینی: امروزه اهمیت فن آوری اطلاعات و ارتباطات بمنظور افزایش سرعت و دقت فعالتیها ی مختلف سازمانها. و ارتباط اجزای مختلف ... دانلود (کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات) | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file9082.html‎Cached2 آگوست 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات وارد این صفحه شده اید محصول ... مقاله بررسی کار آفرینی در عصر اطلاعات وارتباطات sanjeshstu.ofmas.ir/product-361517-مقاله-بررسی-کار-آفرینی-در-عصر-اطلاعات-وارتباطات.aspx‎Cachedکار آفرینی در عصر اطلاعات وارتباطات در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش با فرمت doc. چکیده: ارابة فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش می‌تازد و جوامع دنیا را ... مقاله کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات | cell full cellfull.ir/?p=128086‎Cached20 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات 16 ص با فرمت WORD. چکیده: ارابة فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش می‌تازد و جوامع ... دانلود فایل ( کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/12023‎Cached31 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -کارآفرینی در عصر ... کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات - قیمت 3,500 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../6969718-کارآفرینی-در-عصر-اطلاعات-و-ارتباطات‎Cachedکارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات محدوده قیمت از 3500 تومان از فروشگاه بهترین سایت خرید پروژه, تحقیق, پایان نامه و مقاله آماده.