دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم

پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم

پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم شامل ۳1 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:

سمبولیسم یا نمادگرایى پیش از آن که یک مکتب به شمار آید، یک مفهوم یا فلسفه است.این مکتب در پایان سده نوزدهم به وجود آمد. شارل بودلر پیشگام این راه شد. در میان کسانی که از بودلر الهام گرفتند و با اثرهای خود زمینه را برای پیدایش نمادگرایی آماده ساختند پل ورلن، آرتور رمبو و استفان مالارمه از همه مشهورتر هستند. باید توجه داشت که هرکدام از آنها سبک ویژه‌ای داشتند.
بشر از ابتداى شکل گیرى تمدن ها و آغاز شاعرى گرایش به این داشته است که سخنش را در قالب نمادها و نشانه ها به زبان آورد و اشیاى دور و برش را با تجسم مفاهیمى عمیق تر از آن چه به چشم مى آید، نشان دهد. همان گونه که مصریان باستان گل هاى اسیریس را نماد مرگ مى دانستند، هندیان گل نیلوفر را نشانه تاج خداوند مى نامیدند، بابلى ها مار را نماد جاودانگى به شمار مى آوردند و خورشید را نشانه ی بخشندگى و زندگى. اما به هرحال سمبولیسم یک مکتب فکرى نیز هست. در اواخر سده ی نوزدهم میلادی شاعران فرانسوى که از زبان خشک نویسندگان رئالیست (واقع گرا) به ستوه آمده بودند، مکتب سمبولیسم را بنیاد نهادند. آنان بر این باور بودند که : اثر هنرى باید تا حد ممکن از بیان مستقیم مفاهیم فرار کند و به نمادها و نشانه ها پناه آورد. نمادها و نشانه ها، خواننده را در کشف راز و رمزهاى اثر به حرکت وا می دارد و او را از قالب یک شاگرد حرف گوش کن بیرون مى آورد.

.
فهرست:

آشنایی با مکتب سمبولیسم
مقدمه
دیدگاه های سمبولیسم
اصول فکری پیروان نهضت هنر نو
سبک های تاثیرگذار در معماری گائودی
اشخاص تاثیر گذار در معماری گائودی
عناصر شاخص در معماری گائودی
مفاهیم غالب در آثار گائودی

عنوان: آشنایی با مکتب سمبولیسم

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳3 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

آشنایی با مکتب سمبولیسم , مکتب سمبولیسم,  معماری گائودی,  آثار گائودی,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم

پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-58454-Architectural.aspx‎Cachedفرمت فایل: pptx حجم فایل: 19889 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31. پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم در قالب 31 اسلاید بهمراه تصاویر کامل ، آماده برای ارائه ... پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-آشنایی-با-مکتب-سمبولیسم-2/‎Cached30 ا کتبر 2016 ...  پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم شامل ۳۱ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ... پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-آشنایی-با-مکتب-سمبولیسم/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم شامل ۳۱ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم 20proje20.rozblog.com/.../پاورپوینت--آشنایی-با-مکتب-سمبولیسم.html 11 جولای 2016 ... پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم دسته: معماری بازدید: 5 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 19889 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 پاورپوینت ... پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم shemshtalaei.rozblog.com/post/621/ads‎Cachedپاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم 1 . پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم - دانلود پروژه… پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-آشنایی-با-مکتب-سمبولیسم-2/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... ... کودکان، شناخت و درمان آن · دانلودآموزش سرماکینزی · دانلود پروژه درس آمار استنباطی · Home / فنی و مهندسی / پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم ... دانلود پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم - انجمن تخصصی ایران معمار www.iranmemar.com/showthread.php?...پاورپوینت-آشنایی-با-مکتب-سمبولیسم‎Cachedدانلود پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم تعداد اسلاید: 29 حجم فایل: 3.94 mb. فروشگاه فایل » پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم fileforooshi.ir/?p=1625‎Cachedآثار گائودی , آشنایی با مکتب سمبولیسم , پانلود پاورپوینت معماری گائودی , پاورپوینت آثار گائودی , پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم , پاورپوینت ساختمان ... پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم | طراحی محیطی envidesign.ir/پاورپوینت-آشنایی-با-مکتب-سمبولیسم/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... ... آشپزی · کارآفرینی تاسیس آموزشگاه راهنمایی و رانندگی. GMT+2 12:55. صفحه نخست فنی و مهندسی پاورپوینت آشنایی با مکتب سمبولیسم ... آشنایی با مکاتب ادبی-نمادگرایی (سمبولیسم)-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/artandculture/adetails.php?articleid...‎Cached Similarآشنایی با مکاتب ادبی-نمادگرایی (سمبولیسم). نمادگرایی، نمادپردازی یا سمبولیسم یعنی به کار بردن سمبل یا نماد به عنوان یک نوع شیوه بیان در هنر و ادبیات. این روش ...