دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت محوطه سازی

پاورپوینت محوطه سازی

پاورپوینت محوطه سازی شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

در معماری سنتی ایران باوجود فضای سبز گسترده در روستاها و شهرها و علاوه بر باغ‌ها با درختان میوه که در فصول مختلف با رنگهای الوان‌ چهره‌ای خیال‌انگیز و رؤیایی به محیط زیست‌ می‌بخشید،بخش اعظم حیاط واحدهای مسکونی به‌ فضای سبز و درختان میوه اختصاص می‌یافت. ساکنان خانه با عبور از این فضای پرطراوت‌ احساس نشاط و سرزندگی کرده و با روحیه‌ قوی‌تری به انجام کار و فعالیتهای روزانه‌ می‌پرداختند.حال چگونه است که باوجود افزایش‌ جمعیت،فضاهای سبز به ویژه در شهرهای بزرگ‌ کاهش یافته و حیاط واحدهای مسکونی نیز روز به‌ روز خسک‌تر شده و فضای سبز آن محدود می‌شود؟باوجود ضوابطی که قطع درختان داخل‌ حیاط واحدهای مسکونی را ممنوع اعلام کرده،به‌ دلیل مسامحه در اجرای این مقررات این درختان‌ زنده و حیات‌بخش با کوچکترین تنگنای مالکان‌ به نفع ساخت‌وساز بیشتر قربانی شده و مجوز قطع می‌یابند.
اکنون در شهرهای بزرگ به ویژه تهران،حیاط در واحدهای مسکونی شمالی(واحدهایی که در شمال گذر قرار دارند)هب طور عمده به مسیر آسفالته یا سنگفرش ورود ماشین به پارکینگ‌ اختصاص می‌یابند و در بخش باقیمانده نیز غیر از جعبه‌های کوچک گل زینتی،اثری از فضای سبز و درختان توت و مو و خرمالو،که درختان مناسب و بومی این منطقه هستند،دیده نمی‌شود.در واحدهای جنوبی نیز وضع بهتر از واحدهای‌ شمالی نیست و محوطهء آنها اگر استعداد عبور شیب‌راه(رامپ)اتومبیل به پارکنیگ نداشته باشند، حد اکثر با سنگفرش و جعبه‌های کوچک گل زینتی و احیانا با باغچه‌هایی با درختان کاج زینتی‌ اشغال می‌شود.

.
فهرست:

محوطه سازی
مقدمه
اماده سازی محوطه
آماده سازی اولیه
زهکشی
تسطیح محوطه
تعریف محوطه سازی
تفاوت محوطه سازی با دیگر عملیات ساختمانی
انتخاب خاک در محوطه سازی
مصالح ساختمانی در محوطه سازی
ساخت المانها در محوطه سازی
آلاچیق در محوطه سازی
آبنما در محوطه سازی
برکه در محوطه سازی
استخر در محوطه سازی
نهر در محوطه سازی
کف سازیها در محوطه سازی
تاسیات برقی در محوطه سازی
تاسیسات مکانیکی در محوطه سازی

.

عنوان: محوطه سازی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

محوطه سازی, پاورپوینت محوطه سازی, دانلود پاورپوینت محوطه سازی,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت محوطه سازی

Images for پاورپوینت محوطه سازی دانلود پاورپوینت محوطه سازی | میهن بنا mihanbana.com/دانلود-پاورپوینت-محوطه-سازی/‎Cached Similarقبل از شروع محوطه سازی موارد زیر باید اجرا گردد : (۱ تخریب ساختمانهای قدیمی. (۲دفع گیاهان و کندن اشجار. (۳پر کردن چاه ها و قنوات. (۴ تأمین آب کشاورزی و آبرسانی ... دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف - مهندسی عمران و معماری saze20.ir/post/7505/دانلود-پاورپوینت-محوطه-سازی-و-فرش-های-ک‎Cached Similar1 آگوست 2015 ... در این بخش از سازه برتر با یک پاورپوینت دیگر در خدمت شما هستیم ، عنوان این پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف می باشد که شامل ۵۴ اسلاید بوده ... پاورپوینت محوطه سازی - دانلود مقاله و پروژه - فایل ناب maghale2020.filenab.com/product-58459-Architectural.aspx‎Cachedپاورپوینت محوطه سازی دانلود پاورپوینت محوطه سازی پاورپوینت عمران و ساختمان دانلود پاورپوینت عمران و ساختمان پاورپوینت معماری محوطه سازی دانلود پاورپوینت ... پاورپوینت : محوطه سازی و زیبا سازی ویلا - وب سایت آنزیم anzim.ir/2015/06/20/پاورپوینت-محوطه-سازی-و-زیبا-سازی-ویلا/‎Cached Similar20 ژوئن 2015 ... محوطه سازی ویلا -معماری منظر (محوطه‌سازی) تلفیقی از علوم مهندسی شهرسازی و مهندسی معماری است که به طراحی و فضاسازی در محیط باز می‌پردازد. دانلود پاورپوینت محوطه سازی - اربان شاپ44 urbanshop44.urbanshop.ir/product-912-mohavate_sazi.aspx‎Cached Similarدانلود پاورپوینت محوطه سازی عناصر جزئیات بام سبز لایتراکان طراحی شهری طراحی منظر. دانلود پاورپوینت محوطه سازی - دانلود مقاله mag-iran.com/دانلود-پاورپوینت-محوطه-سازی.htm‎Cached1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت محوطه سازی قرار داده شده است 2- به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که ... پروژه پاورپوینت محوطه سازی - وبلاگ تخصصی مهندس صابری saberimit.blogfa.com/tag/پروژه-پاورپوینت-محوطه-سازی‎Cachedوبلاگ تخصصی مهندس صابری (عمران و معماری) - پروژه پاورپوینت محوطه سازی - - وبلاگ تخصصی مهندس صابری (عمران و معماری) پاورپوینت محوطه سازی - پیشرو دانلود pishrodl.site/post.php?id=5905‎Cached23 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد با سلام،محصول دانلودی +{{پاورپوینت محوطه سازی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... تینا دانلود » دانلود پاورپوینت محوطه سازی tinadlfilez.ir/7686‎Cached11 سپتامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((دانلود پاورپوینت محوطه سازی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -دانلود پاورپوینت محوطه ...