دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

صنعت نفت و توریسم

صنعت نفت و توریسم


صنعت نساجی

نتایج به دست آمده نشان می دهد که کشورهای سنگاپور، ژاپن، ایرلند، نیوزلند، انگلستان، فرانسه، اتریش، بلژیک، استرالیا به ترتیب با دارا بودن ضریب اهمیت (34/0)، (516/0)، (521/0)، (53/0)، (53/0)، (54/0)، (592/0)، (591/0) رتبه اول تا دهم را در واردات پارچه از ایران به خود اختصاص داده اند.

ده کشور فوق جزء عمده ترین بازارهای بالقوه پوشاک صادراتی ایران به حساب می آیند. بعد از این گروه کشورها کشورهایی نظیر آلمان، عمان، ایتالیا، فنلاند، مکزیک، دانمارک، کاستاریکا، سوئد، سوئیس، رتبه های یازدهم تا بیستم را به خود اختصاص داده اند که در میان این گروه کشورها، کشور عمان، مکزیک و کاستاریکا جزو کشورهای در حال توسعه به حساب می آیند. سومین گروه از بازارهای هدف پوشاک صادراتی ایران کشورهای اسپانیا، عربستان سعودی، یونان، پرتغال، پاراگوئه، سوئیس، آرژانتین، تونس، الجزایر، آفریقای جنوبی می باشند که رتبه های بیست و یکم تا سی ام را به خود اختصاص داده اند. در میان کشورهای فقیر کشورهای عربستان سعودی، پاراگوئه، کویت، تونس، الجزایر و آفریقای جنوبی، جزء کشورهای با سطح درآمد متوسط و پایین می باشند. چهارمین گروه از بازارهای هدف پوشاک صادراتی ایران کشورهای ونزوئلا، اروگوئه، مجارستان، یوگسلاوی، جمهوری اسلواکی، آلبانی و فدراسیون روسیه می باشند ک به ترتیب رتبه های 31 تا 38 را به خود اختصاص داده اند.



خرید فایل



لینک منبع :صنعت نفت و توریسم

صنعت زخم‌خورده توریسم و ایده‌هایی که بوی نفت می‌دهد vista.ir/.../صنعت-زخم‌خورده-توریسم-و-ایده‌هایی-که-بوی-نفت-می‌دهد‎Cachedدرواقع ما خود را از ثروت و سرمایه اقتصادی بسیار بزرگی به نام صنعت توریسم محروم کرده‌ایم چون <نفت داریم>، در حالی که امارات با وجود برخوردار بودن از منابع عظیم ... صنعت نفت و توریسم haftasemoon.rozblog.com/post/.../صنعت-نفت-و-توریسم.html‎Cached3 نوامبر 2016 ... صنعت توریسم توسعه صنعت توریسم برای کشورهای در حال توسعه که با معضلاتی چون نرخ بیکاری بالا، محدودیت م,صنعت نفت و توریسم,هفت آسمون. صنعت گردشگری جایگزین صنعت نفت | - ویرلن virlan.com/صنعت-گردشگری-جایگزین-صنعت-نفت/‎Cached6 آوریل 2016 ... اگر بخواهیم در مورد یک صنعت به عنوان جایگزین صنعت نفت در اقتصاد ایران صحبت کنیم بدون شک آن صنعت، گردشگری است. بررسی فراز و نشیب ... پژوهش-صنعت--نفت--و-توریسم - فایل ناب netfile.filenab.com/tag-پژوهش-صنعت--نفت--و-توریسم.aspx‎Cachedورود همکار تبلیغ کننده · ثبت نام همکار تبلیغ کننده. بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'پژوهش-صنعت--نفت--و-توریسم' هستند. صنعت نفت و توریسم. صنعت نفت و توسعه گردشگری در استان... - پایگاه خبری خلیج فارس pgnews.ir/index.php?module=news&news_id=56327‎Cached6 آگوست 2015 ... خلیج فارس: اگر شیراز در گردشگری سلامت و یا گیلان در توریسم ... برای نیل به این هدف باید نقش و جایگاه صنعت نفت که سالهاست میهمان این آب و ... ایرنا - طلایی ترین اتفاق تاریخ نفت و صنعت گردشگری www8.irna.ir/fa/News/81904284/‎Cached3 ژانویه 2016 ... نویسنده این یادداشت در ادامه می نویسد: انقلابی در صنعت، تولید بازرگانی و تبلیغات توریسم که این صنعت را از زمره بزرگترین و سودآورترین ... درآمد صنعت گردشگری 2 برابر صادرات نفت - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/.../درآمد-صنعت-گردشگری-2-برابر-صادرات-نفت‎Cached Similarبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، صنعت گردشگری برای رونق ... از درآمد صنعت توریسم جهان دست پیدا یابیم، می‌توانیم سالانه 2 برابر صادرات نفتی ... یکی از جایگزین های صنعت نفت توسعه گردشگری است | معرفی جاذبه ... www.elmesafar.ir/یکی-از-جایگزین-های-صنعت-نفت-توسعه-گردشگ/‎Cached13 سپتامبر 2016 ... درویش امیری با اشاره به قابلیت های اماکن مذهبی و تاریخی ایران جهت جذب توریست گفت: به راستی وقتی ما تمدنی هفت هزار ساله را در کارنامه ایران ... صنعت توریسم,صنعت نفت توریسم,تحقیق در مورد صنعت نفت ,دانلود ... shahrfile.ir/?tag=صنعت-توریسمصنعت-نفت-توریسمتحقیق-در-مو‎Cachedخانه / بایگانی برچسب: صنعت توریسم,صنعت نفت توریسم,تحقیق در مورد صنعت نفت ,دانلود تحقیق در مورد صنعت نفت , عمومی و آزاد , تحقیق در مورد صنعت نفت ... هر توریست معادل 40 بشکه نفت در کشور هزینه می کند www.donya-e-eqtesad.com/news/955968/‎Cached3 نوامبر 2015 ... خلدی‌نسب اضافه کرد: مقایسه صنعت نفت و گردشگری نشان می‌دهد، که برای استخراج یک بشکه نفت نیاز به امکانات، تجهیزات و تخصص‌ زیادی است در ...