دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن

انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن


قسمتی از متن:

کلیدهای قدرت (بریکر):

کلیدهای فشار قوی تنها یک وسیلۀ ارتباطی بین مولدها و ترانسفورماتورها و مصرف کنندها و خطوط انتقال انرژی و یا مجزا کنندۀ آنها از یکدیگر نیستند,بلکه حفاظت دسیگاهها و سیستمها الکتریکی را در مقابل جریان زیاد بار و جریان اتصال کوتاه به عهده دارند.

*شرایط و مشخصات بریکرها:

**در حالت بسته: باید در مقابل عبور جریان بار و حتی جریان شدید اتصال کوتاه از خود مقاومت قابل ملاحظه ای نشان ندهند و نیز در مقابل اثرات حرارتی و دینامیکی این جریانها در یک زمان طولانی دارای پایداری و ثبات قابل ملاحظه ای باشند

**در حالت باز : بریکرها باید قادر باشند اختلاف سطح الکتریکی موجود بین دو کنتاکت باز را بطور کاملا مطمئن تحمل نماید.

- تمام قسمتهای کلید در شرایطی که هم پتانسیل فشار را الکتریکی شبکه هستند باید در موقع قطع و یا در حالت وصل بطور کاملا مطمئن نسبت به زمین و نسبت به قطبها و تیغه های دیگر ایزوله و عایق باشند.

- بریکرها باید قادر باشند مدار الکتریکی را در زیر ولتاژ نامی ببندند( بریکرها معمولا برای ولتاژ ماکزیمم شبکه طراحی می شوند).

- بریکرها باید قادر باشند مدار الکتریکی را در ضمن عبور جریان باز کنند.

- بریکه ها باید قابلیت سرعت عملکرد بالایی در قطع و وصل مدار الکتریکی را داشته باشند.

- بریکرها محدودیت جریانی ندارند و برای بزرگترین جریانهای اتصال کوتاه ساخته می شوند.

- یکی از مشخصات مهم بریکرهای قدرت زمان تاخیر در قطع کلید است. این زمان عبارت است از حدفاصله بین لحظه فرمان قطع توسط رله مربوط و آزاد کردن ضامن قطع کلید تا خاموش شدن کامل جرقه.


فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: انواع پستهای فشار قوی..................................................1

پستهای فشار قوی از نظر عملکرد.................................................1

پستهای فشار قوی از نظر عایق بندی...............................................2

اجزا تشکیل دهنده پستها...............................................................3

فصل دوم :تعاریف واصول کار ترانسفور ماتور..................................15

نحوه اتصال سیم پیچ ها..............................................................18

تپ چنجر..............................................................................19

سیستمهای خنک کننده ترانسها......................................................22

ترانسفورماتورهای اندازه گیری....................................................27

فصل سوم:شینه بندی ................................................................44

انواع شینه بندی.......................................................................45

آثار وقوع خطا........................................................................54

انواع رله های جریان زیاد...........................................................66

انواع تکیه گاه ومقره ها..............................................................67

فصل چهارم: مدار شکن.............................................................78

فرایند رفع اشکال خط................................................................78

انواع مدار شکن ها...................................................................82

مدار شکن های خلا..................................................................92

فصل پنجم:کدگذاری................................................................117



خرید فایل



لینک منبع :انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن

Images for انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن پایان نامه انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن 117 ص | مرجع دانلود ... www.payanname.net/پایان-نامه-انواع-پستهای-فشارقوی-و-تجهی/‎Cached Similarمطالب این پست : پایان نامه انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن 117 ص. پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق قدرت. با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه ). پست های فشار قوی و تجهیزات آن - مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و ... hadi-haddad-khouzani-bargh.blogsky.com/1387/12/07/post-33/‎Cached Similarپست های فشار قوی و تجهیزات آن - مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و توزیع - ثبت ... پستها را می توان ازنظر نوع وظیفه,هدف,محل نصب,نوع عایقی, به انواع مختلفی ... [PDF] ﺗﺠﻬﻴﺰات ﭘﺴﺘﻬﺎی ﻓﺸﺎر ﻗﻮی ece.ut.ac.ir/Classpages/S86/ECE259/Substation5_Others.pdf‎Cached Similarﺗﺠﻬﻴﺰات ﭘﺴﺘﻬﺎی ﻓﺸﺎر ﻗﻮی. ﻣﻬﺪی. داورﭘﻨﺎه. ﺑﺨﺶ ﭘﻨﺠﻢ. : اﻧﻮاع ﭘﺴﺖ، ﻻﻳﻦ ﺗﺮاپ، ﺗﻚ ﺧﻄﻲ، ﺗﺮاﻧﺴﻔﻮرﻣﺎﺗﻮر. 2. ﺗﻠﻪ. ﻣﻮج. Line Trap. 3. •. در ﺻﻮرﺗﻲ ﻛﻪ از ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﻲ. PLC. در ﭘﺴﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﻮد، ﻧﻴﺎز. دانلود تحقیق در مورد انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن postfesharqavi-t.lel.ir/‎Cached21 آگوست 2016 ... دانلود مقاله انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن ,دانلود پایان نامه انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن ,دانلود جزوه انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن ... مقاله انواع پست های فشار قوی و تجهیزات آن bankmaghale.ir/مقاله-انواع-پست-های-فشار-قوی-و-تجهیزات-آ/‎Cached Similarمقاله انواع پست های فشار قوی و تجهیزات آن مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۱۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود ... بررسی انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن - فایل ناب filenab.com/product-56297-An-Investigation-of-high-voltage-substations-and.aspx‎Cachedبررسی انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن. پایان نامه بررسی انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن در 117 صفحه ورد قابل ویرایش ... پایان نامه انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن - فروشگاه اینترنتی ... mohandesan.sellfile.ir/prod-222259-پایان+نامه+انواع+پستهای+فشارقوی+و+تجهیزات+آن.html‎Cachedمطالب این پست : پایان نامه انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن 117 ص. پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق قدرت. با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه ). پست برق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پست_برق‎Cached Similarswitch yard : محلی است برای نصب و استقرار تجهیزات فشار قوی که به صورت منظم تجهیزات آن نصب ... انواع پست را از نظر کارکرد و ولتاز به ۴ دسته تقسیم می‌شوند. پروژه بررسی انواع پستهای فشارقوی تجهیزات آن | جستجو در وبلاگها ... weblog24.site/.../پروژه-بررسی-انواع-پستهای-فشارقوی-و-تجهیزات-آن.html‎Cachedنتایج جستجوی عبارت ' پروژه بررسی انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما ...