دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت نازک کاری ساختمان

پاورپوینت نازک کاری ساختمان

پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

پوشش نهایی که بر روی ساختار زیرین ساختمان قرار میگیرد و روکشی که در داخل ساختمان برابر چشم بیننده قرار می گیرد، نازک کاری خوانده می شود. مصالح نازک کاری آخرین مصالحی هستند که کفها، دیوارها و سقف ها را پوشش می دهد. در این پاورپوینت به نازک کاری قسمت های مختلف ساختمان پرداخته می شود.

.
فهرست:

عنوان
نازک کاری ساختمان چیست؟
نکات عمده در انتخاب مصالح نازک کاری
کاربری
عملیات مختلف مرحله نازک کاری
قیر وگونی
لایه های مختلف دیوار اتاقها
گچ وخاک
سفید کاری
کشته کشی
سنگ قرنیز
سرویس ها
قیر و گونی سرویس ها
فرش کف
لایه های دیوارهای سرویسها از خارج به داخل
کاشی وملات آن
سقف کاذب
نما
عایقکاری رطوبتی
باز شوها وتقویت کننده های اطراف آنها

.

عنوان: نازک کاری ساختمان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 33 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۱۹_۱۹-۰۵-۲۳



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت نازک کاری ساختمان

پاورپوینت نازک کاری ساختمان - 20 پـــــــروژه 20prozhe.4kia.ir/info/18126/پاورپوینت-نازک-کاری-ساختمان/‎Cached Similarاین پروژه پاورپوینت با موضوع نازک کاری ساختمان است و برای رشته های عمران و ساختمان سازی و معماری مناسب میباشد. پاورپوینت نازک کاری ساختمان - 20 پـــــــروژه 20prozhe.4kia.ir/info/32423/پاورپوینت-نازک-کاری-ساختمان/‎Cachedتحقیق بصورت PowerPoint و با نازک کاری ساختمان انجام گرفته است. برای رشته های مهندسی عمران و راه و ساختمان مناسب است و در 55 اسلاید کامل می باشد. پاورپوینت نازک کاری ساختمان - پروژه ها - کتاب www.takbook.com/best/book/پاورپوینت-نازک-کاری-ساختمان/‎Cachedپاورپوینت نازک کاری ساختمان. u1- دیواری که از آجر فشاری یا با سنگ مخلوط و یا با مصالح دیگر با ملات ماسه سیمان یا ماسه آهک و یا ملات باتارد u2- نمای دیوار را می توان ... پاورپوینت نازک کاری ساختمان - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/06/20/post-7292/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... فایــل پــروژه پاورپوینت نازک کاری ساختمان fileprozhe.sellfile.ir/prod-258242- پاورپوینت+نازک+کاری+ساختمان.html Cached Similarاین پروژه ... فایــل پــروژه پاورپوینت نازک کاری ساختمان - خانه (current) fileprozhe.sellfile.ir/prod-258242-پاورپوینت+نازک+کاری+ساختمان.html‎Cached Similarاین پروژه پاورپوینت با موضوع نازک کاری ساختمان است و برای رشته های عمران و ساختمان سازی و معماری مناسب میباشد. فایــل پــروژه پاورپوینت نازک کاری ساختمان - خانه (current) fileprozhe.ir/prod-457541-پاورپوینت+نازک+کاری+ساختمان.html‎Cachedتحقیق بصورت PowerPoint و با نازک کاری ساختمان انجام گرفته است. برای رشته های مهندسی عمران و راه و ساختمان مناسب است و در 55 اسلاید کامل می باشد. پاورپوینت نازک کاری ساختمان | cell full cellfull.ir/?p=61210‎Cached19 ا کتبر 2016 ... این پروژه بصورت پاورپوینت و با موضوع نازک کاری ساختمان آماده شده است و برای رشته های عمران و ساختمان سازی و معماری مناسب میباشد.در بخش اول به ... پاورپوینت نازک کاری ساختمان | cell full cellfull.ir/?p=241234‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت نازک کاری ساختمان شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان ) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... پاورپوینت نازک کاری ساختمان | cell full cellfull.ir/?p=139328‎Cached20 ا کتبر 2016 ... u2- نمای دیوار را می توان از ابتدا با نما سازی خارجی پیوسته ساخته و به تدریج بالا ببرد بطوری که هر رگ آجر چینی قسمت جلوی کار آجر تراشیده ... دانلود پاورپوینت, نازک کاری با ,مصالح, مدرن - رسانه ی خبری وبلاگی shahrdari-reyne-blogfa.rasanetv.ir/list/page-552892.html‎Cachedعنوان: دانلود پاورپوینت سرویس بهداشتی در ساختمان ... پرداخته است جزئیات اجرایی نازک کاری ساختمان های بتنی انواع دیوار دانلود کتاب آموزش باشگاه مهندسان ایرانپس ...