دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه

پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه

پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

در زیر تعاریف مختلفی از فرودگاه ارائه می شود که البته همگی در نهایت به یک فضا، مکان و کاربری اشاره دارند.
«فرودگاه مجموعه ای است از تأسیسات و تجهیزات گوناگون که به منظور فراهم آوردن امکانات برای جابجایی ها و ترابری های هوایی گرد هم آورده شده اند همانگونه که حمل و نقل دریایی نیازمند بندر است، فرودگاه هم می تواند به بندر هوایی تشبیه شود که لازمه ترابری هوایی است» در این پاورپوینت به اصول و مبانی طراحی فرودگاه می پردازیم.

.

فهرست:

تعریف فرودگاه
تقسیم بندی سایت فرودگاه
اهمیت فرودگاه
طبقه بندی فرودگاه ها
فرودگاههای غیرتجاری
فرودگاههای تجاری
طبقه بندی سازمان ایکائو
تاثیر اقلیم بر روند طراحی
درجه حرارت
باد سطحی در فرودگاه
ارتفاع
استانداردها و مقررات پایانه های مسافربری
کلیات
ملاحظات برنامه ریزی و طراحی پایانه مسافر بری
اهداف
ویژگی مسافران
اصول جریان مسافر
ویژگی های ترافیکی و محاسبه حجم مسافر ساعت اوج
محاسبه حجم مسافر ساعت اوج
الف- روش سی امین شلوغترین ساعت
ب- روش تقریبی
پ- شلوغ تر ین ساعت جدول زمان پرواز
محاسبه حجم مستقبلین و مشایعین

.

عنوان: اصول و مبانی طراحی فرودگاه

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 53 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۰-۳۹-۲۶



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه

پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-اصول-و-مبانی-طراحی-فرودگاه-3/‎Cachedپاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه    پاورپوینت  پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل ۵۳ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه simok.ir/product-68647-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل 77 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... دانلود پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه - فایل ناب filedocx.blogsky.com/.../دانلود-پاورپوینت-اصول-و-مبانی-طراحی-فرودگاه‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه. پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه www.emrooz.top/shop/text/201612031905005298‎Cachedپاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاهپاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل 77 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه | cell full cellfull.ir/?p=275301‎Cached31 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و ... پروژه عمران | پروژه معماری پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه projeomran.ir/?p=10284‎Cached20 ا کتبر 2016 ... استانداردها و مقررات پایانه های مسافربری , اصول و مبانی طراحی فرودگاه , پاورپوینت استانداردها و ... پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر. پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه – Main.0f0.in main.0f0.in/پاورپوینت-اصول-و-مبانی-طراحی-فرودگاه/‎Cached5 نوامبر 2016 ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه پاورپوینت پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. دانلود جزوه اصول و مبانی طراحی فرودگاه | مهندسی عمران و معماری - سازه برتر saze20.ir/tag/دانلود-جزوه-اصول-و-مبانی-طراحی-فرودگاه‎Cachedدر این بخش از سازه برتر دانلود پروژه اصول و مبانی طراحی فرودگاه در ۵۵ صفحه تهیه شده ... همچنین لینک دانلود پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه نیز در انتهای این ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه - اخبار روز ایران روشن تاب https://www.roshantab.com/پاورپوینت-اصول-و-مبانی-طراحی-فرودگاه/‎Cachedپاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه پاورپوینت پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل ۵۳ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه | همه چی دان mmikhak01.wordpressblog.ir/.../پاورپوینت-اصول-و-مبانی-طراحی-فرودگاه/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه پاورپوینت پاورپوینت اصول و مبانی طراحی فرودگاه شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد.