دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

شکل گیری ساختمان : جهت شمالی-جنوبی(محور طویل تر ساختمان در جهت شرق-غرب)
تنظیم فضایی(فاصله گذاری) :طرح فضایی فشرده از نمای خارجی و از داخل مکعب که وسط آن خالی شده و اتاقها به وسیله آن تهویه میشود.
جریان هوا : از بیرون ضرورتی ندارد و بوسیله حیاط مرکزی ایجاد میشود .
بازشوها :بازشوهای متوسط 20 الی 40درصد.
دیوارها : دیوارهای خارجی و داخلی سنگین با زمان تاخیر بیش از 8 ساعت .
بامها : سنگین با زمان تاخیر بیش از 8 ساعت
فضاهای خارجی : پیش بینی محلی برای نشستن و استراحت در هوای آزاد .
موقعیت بازشوها : در داخل ساختمان رو به حیاط در دیوارهای داخلی/ بهتر است به فضای بیرون پنجره نداشته باشیم و در صورت اجبار برای نورگیری در دیوارهای شمالی و جنوبی در ارتفاع بدن و رو به باد .

فرم ساختمان مکعبی شکل و با بریدن قسمتی از مکعب و پر نمودن حفره ایجادشده با سایه (سایه دیوار-درخت-پیچک-چفته مو)و هوای خنک شده بوسیله تبخیر آب سطح چمن،برگ درختان،حوض و فواره میتوان اقلیم نسبتا مناسبی در ساختمان ایجاد کرد که در اطراف باغچه داخلی پلان ساختمان آزاد و ساختمان درونگراست.
در زمستان اتاقهای رو به جنوب ودر تابستان اتاقهای رو به شمال استفاده میشود. میزان تهویه طبیعی در روز را باید به حداقل میزان ممکن رساند چون با سرعت هوای 15 متر بر ثانیه که از طریق درز پنجره ها تامین میشودامکان سرد شدن بدن از طریق تبخیر عرق بدن وجود دارد. ¨ در عصر و شب تهویه طبیعی امکان سریع خنک شدن هوای داخلی را بوجود میاورد نیاز به کوران در عصر و شب وجود پنجره های بازشو را ضروری میسازد.اما باید توجه داشت راندمان تهویه با اندازه پنجره ها متناسب نیست بلکه محل ،شکل و نحوه باز شدن پنجره ها مهم است .

در عصر و شب تهویه طبیعی امکان سریع خنک شدن هوای داخلی را بوجود میاورد نیاز به کوران در عصر و شب وجود پنجره های بازشو را ضروری میسازد.اما باید توجه داشت راندمان تهویه با اندازه پنجره ها متناسب نیست بلکه محل ،شکل و نحوه باز شدن پنجره ها مهم است . نوع سیستم مکانیکی مورد نیاز به دلیل بالا بودن رطوبت هوا و به دلیل گرمای زیاد کولر گازی یا سیستم تهویه مطبوع پیشنهاد میشود.در زمستان با توجه به شرایط حرارتی با طراحی مناسب ساختمان که مستقیما از انرژی خورشیدی استفاده کنددرصد بالایی از انرژی گرمایی را میتوان به وسیله انرژی خورشیدی تامین کرد و فقط در ماه های آذر و دی استفاده از وسایل مکانیکی ضروری است.ماههای بهمن،اسفند و آبان به منطقه آسایش نزدیک هستند و در نیمه اول سال به جز ماه های اردیبهشت و شهریور در بقیه ماهها نیاز به وسایل مکانیکی است. در هر صورت بهره گیری از انرژی خورشیدی،کاهش اتلاف حرارت ساختمان و جلوگیری از تاثیر هوای گرم خارج و تابش شدید آفتاب بر ساختمان و ایجاد رطوبت در فضای محصور داخلی از اهداف عمده طراحی اقلیمی در یزد است.

.
فهرست:

عنوان
طراحی اقلیمی گرم و خشک
نکاتی برای ایجاد محدوده آسایش زیست-اقلیمی
ویژگی های بافت قدیم شهری و روستایی یزد
تحلیلی بر طراحی ساختمانهای بافت قدیم
تحلیلی بر طراحی ساختمانهای بافت قدیم(بادگیر)
تحلیلی بر طراحی ساختمانهای بافت قدیم (خانه های چهار صفه)
چشم انداز آینده بادگیر
طراحی اقلیمی گرم و مرطوب
خصوصیات آب و هوایی این کرانه به قرار زیر است:
میزان تبخیر آب در منطقه بسیار زیاد
تابش تقریباً عمودی آفتاب در فصول بهاروتابستان
باد
بافت اقلیم گرم ومرطوب
خصوصیات کلی فرم بنا در این مناطق به قرار زیر است

.

عنوان: طراحی اقلیمی گرم و خشک

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 38 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۱۵-۳۸-۲۳



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-67387-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در ... پاورپوینت اقلیم گرم و خشک - فایل ناب bazaronline.filenab.com/product-69-garmkhoshk.aspx‎Cachedپاورپوینت درس تنظیم شرایط محیطی پاورپوینت اقلیم گرم و خشک دانلود ... در ایران اقلیم گرم و خشک ویژگیهای معماری بومی مناطق گرم و خشک ویژگی طراحی اقلیمی. پاورپوینت طراحی در اقلیم گرم و خشک - معمار آنلاین online-architect.ir/پاورپوینت-طراحی-در-اقلیم-گرم-و-خشک/‎Cached18 فوریه 2016 ... پاورپوینت طراحی در اقلیم گرم و خشک.شکل گیری ساختمان در اقلیم گرم و خشک. بازشوها در اقلیم گرم و خشک.نکاتی برای ایجاد محدوده آسایش در اقلیم ... پاورپوینت اقلیم گرم و خشک - فروشگاه سازه برتر shop20.saze20.ir/product/پاورپوینت-اقلیم-گرم-و-خشک-2/‎Cached Similarپاورپوینت اقلیم گرم و خشک پاورپوینت درس تنظیم شرایط محیطی فهرست: شناخت عوامل اقلیمی تقسیمات ... دو اصل کلی برای طراحی اقلیمی در مناطق گرم و خشک پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-طراحی-اقلیمی-گرم-و-خشک-2/‎Cached... خراسان شمالی · نمونه سوال سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری کد درس : ۱۲۱۸۰۳۶_۱۲۳۴۰۰۸ · خانه / فنی و مهندسی / پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک ... دانلود رایگان پاورپونت اقلیم گرم و خشک - سازه برتر = saze20.ir saze20.persianblog.ir/.../دانلود_رایگان_پاورپونت_اقلیم_گرم_و_خشک‎Cached Similarپاورپوینت آماده درس آشنایی با معماری اسلامی(٢) ... دانلود پاورپوینت تندیس گرایی در معماری(۱) ...... برای دانلود پاورپونت اقلیم گرم و خشک به ادامه مطلب مراجعه نمایید. پاورپوینت معماری اقلیمی (173 اسلاید) - معمارینو memarino.ir/پاورپوینت-معماری-اقلیمی-173-اسلاید/‎Cached16 نوامبر 2015 ... پروژه پاورپوینت معماری اقلیمی ، دارای ۱۷۳ اسلاید ، شامل سر فصل های زیر می باشد. فهرست مطالب ... خصوصیات کلی ،شرایط اقلیمی نواحی گرم و خشک [PPT] اقلیم گرم و خشک www.ppt.ir/PPT/Downloads/Housing_and_Climate.pptx‎Cached Similarگرم وخشک. اقلیم گرم و خشک. توجه به خشکی هوا در این مناطق که با ویژگی های دیگر نیز همراه است، از نظر تأمین آسایش انسان و درنتیجه طراحی ساختمان اهمیت فراوان دارد ... اقلیم گرم و خشک 59 اسلاید | گروه معماری پارساکد - مرجع دانلود معماری www.parsacad.com/tag/اقلیم-گرم-و-خشک-59-اسلاید/‎Cached Similarاقلیم گرم و خشک ۵۹ اسلاید,اقلیم و معماری ۷۰ ص,اکسپرسیونیسم ۱۴ ص,الماس شرق ۲۹ ص. تعداد بازدید: 2,176. نویسنده: مدیریت سایت · ادامه مطلب. جدیدترین مطالب-. پاورپوینت اقلیم گرم و خشک . - جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا javuni.ir/news/160194‎Cached20 آگوست 2016 ... کلمات کلیدی مرتبط: پاورپوینت اقلیم گرم و خشک ,اصول طراحی در اقلیم گرم و خشک , اصول معماری در اقلیم گرم و خشک, اقلیم, اقلیم در معماری, اقلیم ...