دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری

پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری

فایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید .

بخشی ازمتن:

طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است که هم در انتخاب فرم وشکل های یک جسم (متناسب با نیاز آن) بهترینها را انتخاب میکند و هم درانتخاب اسکلت و مکانیسمى که به آن جسم ایستایى و دوام ببخشد، ساد ه ترین،متناسب ترین و مؤثرترین را به کار میگیرد. جالب است که در طبیعت، فرم یک جسم و اجزاى برپادارنده و شکل دهند ه آن به صورت متقابل، یکدیگر را تعریف میکنند.
بر این اساس در اواخر قرن بیستم نیز، توسعه و پیشرفتهای تکنولوژی و پژوهشهایانجام شده توسط برخى از معماران و مهندسان، این امکان را برای ساختن سازه های سبک فراهمکرد و در واقع یکی از دستاوردهای بزرگ در زمینه معماری و مهندسی، توسعه سازه هایی باوزن کم بود که این کار تنها با الهام از ساختارها و تئور ی های طبیعی ممکن میشد.


فهرست مطالب :
مقدمه
رویکرد تقلیدانه معماری از طبیعت
سازه های کابلی
سازه های بادی
سازه های پوسته ایی
گنبد ژئودزیک
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در30اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است و جهت ارائه در دروس رشته معماری بخصوص درس انسان،طبیعت،معماری مناسب می باشد.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری

پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - فایل ناب netfile.filenab.com/product-67439-TABIYAT-GERAII.aspx‎Cachedدانلودپاورپوینت الهام از طبیعت در معماری سازه های معماری پاورپوینت گنبد ژئودزیک پاورپوینت سازه های معماری پاورپوینت سازه های پوسته ایی طبیعت پاورپوینت ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - سیستم همکاری در فروش فایل hdaneshjoo.com/product/.../پاورپوینت-طبیعت-گرایی-در-معماری‎Cachedفایل پاورپوینت طبیعت،منبع الهام سازه های معماری،در 30 اسلاید. طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است که هم در انتخاب فرم وشکل. پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری tak.kiwe1.ir/page/463372.html‎Cachedتوضیحات: فایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید . بخشی ازمتن: طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است که هم در انتخاب فرم وشکل ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - بلاگ ریدر irani-mag-rzb.bgreader.xyz/view727945.html‎Cachedفایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید . بخشی ازمتن: طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است که هم در انتخاب فرم وشکل های یک جسم ... پاورپوینت طبیعت گرایی درمعماری projebartar.rozblog.com/.../پاورپوینت-طبیعت-گرایی-درمعماری‎CachedSearch Resultsپاورپوینت معماری طبیعت گرا (ارگانیک) - فایلودfiload.ir/product/ 14941/پاورپوینت-معماری-طبیعت-گرا.../482Translate this pageپاورپوینت ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس ... projebartar.rozblog.com/.../پاورپوینت-طبیعت-گرایی-در-معماری.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری دسته: معماری بازدید: 2 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1261 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 فایل پاورپوینت ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - تبلیغات متنی شما projebartar.rzb.emeg.ir/post566369.html‎Cachedپاورپوینت طبیعت گرایی در معماری. فایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید . بخشی ازمتن: طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - فید بلاگ projebartar-rzb.feedblog.xyz/post541798.html‎Cachedپاورپوینت طبیعت گرایی در معماری. فایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید . بخشی ازمتن: طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - آی آر بلاگر amin-babolsar.rzb.irbloger.xyz/view597129.html‎Cachedپاورپوینت طبیعت گرایی در معماری. فایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید . بخشی ازمتن: طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است ... پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری - بلاگ خوان projebartar.rzb.atesbr.ir/post593284.html‎Cachedپاورپوینت طبیعت گرایی در معماری. فایل پاورپوینت طبیعت گرایی در سازه های معماری،در 30 اسلاید . بخشی ازمتن: طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است ...