دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پیشینه و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای

پیشینه و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

Fare و Grosskopf در سال 2000 رویکرد DEA شبکه ای را برای مدلسازی فرایندهای چندمرحله ای عمومی با ورودی و خروجی های میانی ارائه دادند. (Liang et al., 2006) این مدل روابط میانی DMU را پیش بینی میکند و به ما اجازه میدهد درون یک DMU پیچیده با گره های چندگانه را ببینیم. ((Bogetoft et al., 2009 شکل 2-2 ساختار داخلی یک واحد در مدل شبکه ای را نشان می دهد.

شکل 2-2 ساختار داخلی یک واحد تصمیم گیری در مدل شبکه ای (حیدری، 1390)

2-7-1 ساختارهای DEA شبکه ای

بطور کلی سیستم هایی که در آنها بیش از یک مرحله مرتبط با یکدیگر وجود دارد، شبکه نامیده می شوند. (احمدی و نورا، 1390) در این سیستم ها خروجی های فرایند یا مرحله اول به عنوان ورودی های فرایند یا مرحله بعدی محسوب می شوند که به آنها داده های میانی گویند. (Cook et al., 2010)

برای محاسبه کارایی یک سیستم شبکه، به یک مدل DEA شبکه ای نیاز داریم. بر خلاف مدل DEA مرسوم، مدل DEA شبکه ای استانداردی ندارد بلکه شکل آن بستگی به ساختار شبکه مورد نظر دارد. (احمدی و نورا، 1390)

بطور کلی دو نوع ساختار برای مدل DEA شبکه ای وجود دارد؛ سری و موازی. (Kao, 2009)

2-7-1-1 ساختار سری[1]

در یک واحد تصمیم گیری چند بخشی وقتی فعالیت بخشها در امتداد یکدیگر قرار می گیرد، سیستم ساختار سری دارد. در این حالت ورودی کل سیستم به بخش اول وارد می شود و خروجی نهایی سیستم از آخرین بخش خارج می شود. (حیدری، 1390)

به منظور معرفی مدل یک واحد تصمیم گیری با h بخش را در نظر بگیرید که بخشهای آن بصورت سری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند(شکل(2-3)). xijو yrj به ترتیب ورودیها و خروجیهای مستقیم واحد j ام را نشان می دهند. Ztpj را به عنوان داده های میانی تعریف می کنیم ( t=1… h-1 ). تعداد محصولات واسطه ای برای هر بخش می تواند متفاوت از بخشهای دیگر باشد. برای راحتی کار، تعداد محصولات واسطه ای همه بخشها را ( p=1,…,q ) در نظر می گیریم.









شکل 2-3 ساختار سری (Kao, 2009)

Kao برای ارزیابی واحدهای تصمیم گیری چند بخشی که بخشهای آن ساختار سری دارند، مدل زیر را پیشنهاد داده است :

: وزرن داده شده به ورودی i

: وزن داده شده به داده میانی

: وزن داده شده به خروجی r

Xij : مقدار داده i از واحد j

ZPj : مقدار داده میانی P از واحد j

Yrj : مقدار خروجی r از واحد j

j=1, … , n

j=1, … , n

j=1, … , n

j=1, … , n t=2,…, h-1 ,



مدل 2-7 کارایی کل سیستم هایی با ساختار سری

با حل مدل، ضرائب و و که ضرائب بهینه بوده، بدست آمده و سپس با استفاده از آنها کارایی هر فرایند برای k تا DMU به صورت زیر محاسبه می گردد :

t = 2, … , h-1

( مدل 2-8 )

نتیجه که t=1, … ,h همان بوده که کارایی کل سیستم می باشد. در این حالت یک واحد تصمیم گیرنده وقتی کارا است که تنها تمامی فرایندهایش کارا باشند. اگر یک فرایند از نظر کارایی در سطح خیلی پایینی باشد باعث می شود کارایی سیستم پایین بیاید ولی اگر همه فرایندها دارای کارایی بالایی باشند، کارایی سیستم بالا خواهد رفت.

2-7-1-2 ساختار موازی[2]

در یک واحد تصمیم گیری چند بخشی هر گاه فعالیت بخشها به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گیرند، سیستم ساختار موازی دارد. در این ساختار، ورودی کل بین تمامی بخشها تقسیم می شود و خروجی کل از خروجی تمام بخشها حاصل می شود. ( حیدری، 1390)

در این ساختار h تا فرایند بصورت شکل(2-4) بهم متصلند. Kao برای محاسبه کارایی این نوع سیستم ها و فرایندهایش بطور همزمان یک مدل DEA را ارائه داد. در این حالت xijt بعنوان i امین ورودی و Yrjt بعنوان r امین خروجی است. t تا فرایند برای واحد تصمیم گیرنده j در نظر گرفته شده است. مجموع ورودی های فرایند با ورودی سیستم برابر است به طوریکه و برای خروجی های فرایند هم به همین صورت می باشد. یک سیستم موازی وقتی کاراست که تمام فرایندهایش کارا باشند.


1 Serial

1 Parallel



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای

پیشینه و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای - فایل ناب samfile.filenab.com/product-67722-modirit.aspx‎Cachedپیشینه و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA ... دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای - ایران پژوهش www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../9292-دانلود-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-مدل-dea-شبکه-ای.html‎Cachedدانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدل DEA شبکه ای: مقاله زیر درباره مدل DEA شبکه ای می باشد . و شامل: ساختارهای DEA شبکه ای، ساختار سری، ساختار موازی، ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای - مرکز دانلود پروژه و ... hejab14.ir/2016/.../مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مدل-dea-شبکه-ای/‎Cached14 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای ... توسط ماشین. doc · پروژه بررسی الگوریتم های مسیریابی در شبکه های حسگر بی سیم. doc ... فروشگاه فایلهای قابل دانلود - طرح و نقشه تابلوفرش digeekala.car-pet.ir/?page=9‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای. مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای. توضیحات بیشتر · دانلود 20,000 تومان ... دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای top4u.xyz/card.aspx?productid=85700‎Cached1- در قسمت "تکمیل فرم خرید" مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کرده و سپس روی دکمه "پرداخت و دانلود فایل" کلیک کنید. ایمیل را بدون www وارد کنید. نمونه صحیح ... مجموعه اول فایل های گرانبهای دانشجویی و دانش آموزی,اداری,عمومی instagram.tebyan.net/post/3776‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی و مدل های پیش بینی. مبانی نظری و پیشینه ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای. مبانی نظری و پیشینه ... پایان نامه,پروژه,تحقیق,مقاله,مقاله ترجمه شده,گزارش,طرح,کارآفرینی ... instagram.tebyan.net/post/3787‎Cachedدانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر ر. .... مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای. مبانی نظری و پیشینه ... تکنیک place check - اربان شاپ fileonline.urbanshop.ir/product-44437-place-check.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی و مدل های پیش بینی. مبانی نظری و پیشینه ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای. مبانی نظری و پیشینه ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها - ردیاب فایل ... radyab.info/مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-تحلیل-پوششی-د/‎Cached16 نوامبر 2016 ... توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) ... تحلیل پوششی داده ها یک روش برنامه ریزی ریاضی برای ارزیابی کارایی واحدهای .... تحقیق بیمه‌های اتکایی · مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای ... نمونه قرارداد اجاره نامه - sabzblog.tk miranda.sabzblog.tk/post/5519‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای · مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین · مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی