دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری و توجه به رضایت مندی و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتری. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتری جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداری و مطالعه وفاداری به نام و نشان (مارک) و وفاداری مشتریان توسط افراد زیادی بسط و گسترش داده شده است. وفاداری، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیای رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوی شرکت های رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتری را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفری­نیا و همکاران،،1391،ص­37).

امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصا دی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بند ی بازار ضرور ی است مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگهداری مشتری می باشد حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش­را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سوتان و کلین،2013، ص­212) [1]

2-2-1) تعاریف وفاداری مشتریان از دیدگاه مختلف

تلاش برای تعریف وفاداری بیش از آنچه تصور شود مشکل است. مشکل اصلی تشخیص این نکته است که آیا وفاداری یک متغیر رفتاری یا متغیر مربوط به نگرش است (دافی،1998،ص 434) [2].

وفاداری عبارتست از" وجود یک نوع نگرش مثبت به یک پدیده مارک، (خدمت، مغازه یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن" اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط اولیور[3] (1999) مطرح شده است: " وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تاثیرات و تلاش های بازاریابی بالقوه رقبا، خریداری گردد­(لین وونگ،2006،ص30) .[4]

تحلیلهای یاکوبی و چستنات(1978)[5] نشان می­دهد که تداوم خرید نشانگر وفاداری مشتری نبوده و ممکن است به دلیل روش خرید یا اولویت راحتی مشتری و یا سایر عوامل باشد. به طوری که خریدهای ناپیوسته می تواند میزان وفاداری را کمرنگ نماید. معمولا وفاداری، دفعات تکرار خرید یا حجم نسبی خرید از یک برند تعریف شده است.

تعریف سه گانه وفاداری

-1 وفاداری معاملاتی :­درآن تغییر یافتن رفتار خرید مشتری مدنظر قرار می­گیرد هرچند که انگیزه­های تغییرممکن است نامشخص باشد . این دسته از وفاداری به جهت اینکه به نتایج تجاری نزدیک ترند ازمتداول ترین انتخاب های سازمان می باشد. وفاداری معاملا تی از طریق زیرحاصل می شود:­(لارسون و سوزانا[6]،2004،ص 6 )

  • فروش کالای جدید: زمانی که مشتریان مبادرت به خرید کالاها وخدمات جدید و متفاوتی ازهمان عرضه کنندگان کنند، مثلاً بعد از خرید بیمه نامه عمر ،مشتری پیشنهاد مستمری رادریافت کنند.
  • فروش جانبی: زمانی که مشتری کالاها و خدمات بیشتری را ازهمان عرضه کننده خرید می کند، مثل افزایش مبلغ صرفه جویی شده در سرمایه گذاری.
  • تکرار خرید:خرید دوباره یک کالا یا خدمت برای ارضای نیاز مثلاً بیمه نامه عمر یا وام تعمیر مسکن از بانک.


[1] Sutton and Klein,2013

2Duffy,1998

3Oliver,1999

4Lin and wang,2006

5Jacaby and chestnut

1 Larson and Susanna, 2004



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان

[PDF] ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../PDF/فصل%20دوم.pdf‎Cached Similarﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ ... ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻗﺒﺎﻱ ﻣﻮﺟﺪ ﺟﺪﺍ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﻮﺩ ﻛﺸﻴﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺮ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺗﻤﺮﻛﺰ ﻧﻤﻮﺩ. ... ﺗﻨﺎﻭﺏ ﻭ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺑﻴﻦ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﻲ. [PDF] فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../pdf/فصل%202.pdf‎Cached Similarمبانی. نظری. و. پیشینه. پژوهش. ١٠. صنعت بیمه. بیمه. : بیمه عملیاتی است که بموحب آن یک طرف ...... تنوع بخشی در کاال و ایجاد وفاداری در مشتری، بسکیار اهمیکت دارد. [DOC] فهرست مطالب فصل اول - کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت ... www.articlesbank.ir/?dl_id=221‎Cached Similarپیشینه تحقیق. قلمرو تحقیق. متغیر های تحقیق. تعریف عملیاتی متغیرها. فصل دوم - مبانی نظری تحقیق. «وفاداری». مقدمه. وفاداری مشتریان. تاریخچه وفاداری. [PDF] ﺗﺄﺛﯿﺮ آن ﺑﺮ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮی و ﺑﺮﻧﺪ www.ensani.ir/storage/Files/20140603142402-9662-217.pdf‎Cached Similar3 ژوئن 2014 ... ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﺗﺄﺛﯿﺮی. آن. ﺑﺮ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮی ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ . .2. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ. 2-1. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﭘﮋوﻫﺶ. 2-1 -1. اﻫﻤﯿﺖ و ﺿﺮورت ﺗﺤﻘﯿﻖ. دﻻﯾﻞ ﻣﺘﻌﺪدی. در ادﺑﯿﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ. مبانی نظری - پرتال پروژه های دانشگاهی parsproje.com/component/search/?searchword=مبانی%20نظری...‎Cached SimilarPMD34- مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در .... تحقیق خارجی در مورد وفاداری مشتریان: (مبانی نظری و پیشینه تحقیق پایان نامه ... روش تحقیق - گزارشی در مورد یک پایان نامه-سمیه اولی researchmethod90.blogfa.com/post-2030.aspx‎Cached Similar(گزارش پایان نامه): تاثیر بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان. استاد راهنما: علیرضا شیرانی .... فصل دوم: پیشینه ها و مبانی نظری تحقیق. بخش اول: مبانی نظری ... [PDF] دریافت فایل ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/509959‎Cached Similarﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ اﺑﺘﺪا ﺑﺎ ﻣﺮوری ﺑﺮ ادﺑﯿﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی ... وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮی و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ای ﭘﺎﯾﻪ ﻫﺎی اﯾﻦ ﻧﮕﺮش را ﻣﯽ ﺳﺎزﻧﺪ و ..... ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد و ﺳﭙﺲ در ﻗﺴﻤﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی. تأثیراستراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان ... marketingarticles.ir/.../379-تأثیراستراتژی-بازاریابی-رابطه-مند-بر-میزان-وفاداری-مشتریان.html‎Cached Similarتاریخ درج مقاله : 5 مرداد 1390 ... واژگان کلیدی : بازاریابی رابطه مند، خدمات بیمه، وفاداری مشتریان، اعتماد، تعهد، ارتباطات. 1. مقدمه ... پیشینه و مبانی نظری تحقیق. [DOC] دانلود رایگان چکیده پایان نامه www.isihome.ir/freearticle/ISIHome.ir-52002-sample.docx‎Cached Similarدراین فصل از پایان نامه مبانی نظری تحقیق تشریح شده است. ... در وفاداری مشتریان به نام تجاری نیزتئوری های مختلف طرح ومبانی نظری موضوع موردبحث ... مذکور به سرمایه گذار طلبکار یا بازرگان بر حسب پیشینه واولویتهای ریسک آنان، روشهای جدید درجه ... پرسشنامه وفاداری مشتریان - بانک پرسشنامه، مبانی نظری و مقاله ایران www.iranque.ir/questionnaire/85-scale-customer-loyalty.html‎Cached Similarبسته های مبانی نظری فصل دوم پایان نامه · درخواست مبانی نظری و پیشینه · پیشینه ... هدف: این پرسشنامه وفاداری مشتریان اماکن ورزشی را با 3 زیر مولفه وفاداری ...