دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت کاشی کاری

پاورپوینت کاشی کاری

پاورپوینت کاشی کاری دارای ۳۲ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. از این پاورپوینت می توانید برای درس معماری اسلامی استفاده نمایید.
صنعت کاشی سازی و کاشی کاری که بیش از همه در تزیین معماری سرزمین ایران و به طوراخص بناهای مذهبی به کار می رود. این نکته را باید یادآور شد که مراد کاشی گر و کاشی ساز از خلق چنین آثار هنری هرگز رفع احتیاجات عمومی و روزمره نبوده، بلکه شناخت هنرمند از زیبایی و ارضای تمایلات عالی انسانی و مذهبی، مایه اصلی کارش بوده است. مخصوصاً اگر به یاد آوریم که هنرهای کاربردی بیشتر جنبه ی کاربرد مادی دارد، حال آن که خلق آثار هنری نمایانگر روح تلطیف یافته انسان می باشد، همچنان که «پوپ» پس از دیدن کاشی کاری مسجد شیخ لطف الله در «بررسی هنر ایران» می نویسد: خلق چنین اثاری جز به نام خالق زیبایی از راه ایمان به خدا و مذهب نمی تواند به وجود آید.
صنعت کاشی کاری:
صنعت کاشی سازی همانند سفالگری دارای ویژگی های خاصی است. این هنر و صنعت از گذشته ی بسیار دور در نتیجه مهارت، ذوق و سلیقه کاشی ساز در مقام شیئی ترکیبی متجلی گردیده، بدین ترتیب که هنرمند کاشیکار یا موزاییک ساز با کاربرد و ترکیب رنگ های گوناگون و یا در کنار هم قرار دادن قطعات ریزی از سنگ های رنگین و بر طبق نقشه ای از قبل طرح گردیده، به اشکالی متفاوت و موزون از تزیینات بنا دست یافته است. طرح های ساده هندسی، خط منحنی، نیم دایره، مثلث، و خطوط متوازی که خط عمودی دیگری بر روی آنها رسم شده از تصاویری هستند که بر یافته های دوره های قدیمی تر جای دارند، که به مرور نقش های متنوع هندسی، گل و برگ، گیاه و حیوانات که با الهام و تأثیر پذیری از طبیعت شکل گرفته اند پدیدار می گردند، و در همه حال مهارت هنرمند و صنعت کار در نقش دادن به طرح ها و هماهنگ ساختن آنها، بارزترین موضوع مورد توجه است.
فهرست:
مقدمه
صنعت کاشی کاری
کاشی های لعاب دار
نخستین نشانه های کاشی کاری
کاشی های لعاب دار فیروزه ای
فن و صنعت کاشی کاری
کاشی های منقوش
کاشی معرق
کاشی هفت رنگ
لعاب زرین فام
خط بنایی وسیله تزئینی در کاشی
نتیجه گیری
عنوان: کاشی کاری
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 4.2 MB
صفحات: 32 اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت کاشی کاری


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت کاشی کاری

Images for پاورپوینت کاشی کاری پاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-40114-kashikashikarimemari.aspx‎Cached Similarپاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری دارای ۲۹ اسلاید بوده و در آن تصاویر همراه با توضیحات کامل ارائه شده است و می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای ... پاورپوینت کاشی کاری - دانلود پروژه و پایان نامه - فایل ناب payanname20.filenab.com/product-40126-kashikari.aspx‎Cachedپاورپوینت کاشی کاری دارای ۳۲ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید ... دانلود پاورپوینت کاشیکاری در معماری اسلامی و انواع آن - معمار فایل irdwg.ir/دانلود-پاورپوینت-کاشیکاری-در-معماری-ا/‎Cached Similar9 ژوئن 2015 ... دانلود پاورپوینت کاشیکاری در معماری اسلامی و انواع آن این پاورپوینت دارای 73 اسلاید میباشد و حجم 246MB کاشی کاری یکی از روشهای دلپذیر ... دانلود پاورپوینت کاشی کاری :: خواب و بیدار khabobidar.blog.ir/1395/08/10/دانلود-پاورپوینت-کاشی-کاری‎Cached31 ا کتبر 2016 ... دانلود پاورپوینت کاشی کاری,کاشی معرق,پاورپوینت کاشی هفت رنگ,کاشی کاری در معماری,تحقیق کاشی,تحقیق در مورد کاشیکاری در معماری,دانلود ... قالب پاورپوینت کاشی کاری - نورنگ www.noorang.ir/tags/powerpointswithsametag/ti/H‎Cached Similarقالب پاورپوینت کاشی کاری. موضوع‌ها .... کاشی کاری، کوفی، میلاد امام علی علیه السلام، روز پدر. تعداد بازدید. ۱۱۸۲ ... کاشی کاری، کمینه‌گرا، تصویرسازی، عمومی. پاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری - وبلاگ آرکو فایل اسکای _ ... arcofile.blogsky.com/.../پاورپوینت-کاشی-و-کاشی-کاری-در-معماری‎Cached14 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری دارای ۲۹ اسلاید بوده و در آن تصاویر همراه با توضیحات کامل ارائه شده است و می توانید فهرست و تصاویر پیش ... فروشگاه سازه برتر » پاورپوینت کاشی کاری shop20.saze20.ir/product/پاورپوینت-کاشی-کاری/‎Cachedپاورپوینت کاشی کاری صنعت کاشی سازی و کاشی کاری که بیش از همه در تزیین معماری سرزمین ایران و به طوراخص بناهای مذهبی به کار می رود. این... قیمت : 4,000 تومان . پروژه دانشجویی عمران و معماری پاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری saze20.sellfile.ir/prod-201726-پاورپوینت+کاشی+و+کاشی+کاری+در+معماری.html‎Cached Similarپاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری دارای 29 اسلاید بوده و در آن تصاویر همراه با توضیحات کامل ارائه شده است و می توانید فهرست و تصاویر پیش نما. پاورپوینت کاشی کاری arcofile.rozblog.com/post/238‎Cached31 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت کاشی کاری دسته: معماری فرمت فایل: ppt حجم فایل: 4323 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 32 پاورپوینت کاشی کاری دارای ۳۲ اسلاید بوده ...