دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت معماری همساز با اقلیم دارای ۳۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.
بر اساس مطالعات انجام شده بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کل انرژی مصرفی هر کشور به مصرف فضاهای مسکونی میرسد که این مقدار بیانگر هزینه ای بسیار و از بین بردن منابع طبیعی و تخریب محیط زیست در بعد وسیعی است. بنابراین برداشتن گامی در جهت کاهش مصرف انرژی در این قسمت که منوط به بهینه سازی راندمان حرارتی ساختمان ها است می تواند منجر به صرفه جویی عظیمی در منابع محدود طبیعی باشد. معماری قرن بیستم به واسطه اهمیت بیش از حدی که به تکنولوژی داده است عامل از بین بردن بسیاری باریک بینیها و دقت نظرهایی است که به عامل اقلیم در معماری سنتی شده است.
امروزه به ویژگیهای آب و هوایی و اقلیمی و مصالح بومی هر محل در معماری توجه کمی می شود و به همین دلیل ما شاهد یک سبک بین المللی در سراسر جهان هستیم. در این مقاله سعی شده است روشهایی بسیار ارزان و اجرایی برای بهره بردن از شرایط اقلیمی در جهت تامین آسایش در داخل فضای زندگی معرفی و جلوه هایی از معماری همساز با اقلیم در ابنیه سنتی ایران مورد توجه قرار گیرد.
فهرست:
چکیده
مقدمه
طراحی غیر فعال خورشیدی
– حرارتی ساختمان بهینه کردن کارکرد
— جهت گیری
— عایق کاری
— هوا بندی
— تامین سایه
— محوطه سازی
شش قاعده برای گرمایش کم هزینه و طبیعی
شش قاعده برای سرمایش طبیعی
پنج مورد از بهترین سیستمهای ساده غیر فعال خورشیدی برای گرمایش و سرمایش
– خانه خورشیدی غیر فعال
– گلخانه خورشیدی
– دیوار آبی
– دیوار ترومپ
– استخر سقفی
شرایط اقلیمی و معماری سنتی متناسب با آن اقلیم در نواحی مختلف ایران
بام ساختمان به صورت شیبدار
ساحل خلیج فارس و دریای عمان
نواحی کوهستانی
دشتهای فلات مرکزی
نتیجه گیری
منابع و مراجع
عنوان: معماری همساز با اقلیم
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 7.2 MB
صفحات: 37 اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت معماری همساز با اقلیم


خرید فایل



لینک منبع :دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم | گروه معماری پارساکد - مرجع ... www.parsacad.com/tag/دانلود-پاورپوینت-معماری-همساز-با-اقلی/‎Cached Similarمقاله ای کامل در مورد معماری همساز با اقلیم – بام سبز ۷۰ اسلاید – خانه سبز – مقالات معماری ... تعریف: بام سبز، بامی است که مقدار یا تمامی آن با پوشش گیاهی و خاک، یا با ... کاملترین فایل پاورپوینت معماری همساز با اقلیم – بام سبز – رویال دانلود royadl3nter.ir/?p=8032‎Cached30 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت معماری همساز با اقلیم – بام سبز وارد این صفحه شده اید محصول ... پاورپوینت معماری همساز با اقلیم - بام سبز cheshmeynuor.meeblog.ir/post/1410‎Cached2 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت معماری همساز با اقلیم - بام سبز وارد شده ... از فروشگاه فایل مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود. دریافت فایل پاورپوینت معماری همساز با اقلیم – بام سبز – پرداخت و ... www.novinmgali.ir/?p=9450‎Cachedدریافت فایل پاورپوینت معماری همساز با اقلیم – بام سبز – پرداخت و دانلود آنی. نوامبر 12th, 2016 دیدگاه‌ها خاموش. دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید با سلام، محصول ... دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم payanname20.filenab.com/product-40140-memarihamsazeghlimi.aspx‎Cachedمعماری همساز با اقلیم پاورپوینت معماری همساز با اقلیم دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم شرایط اقلیمی و معماری سنتی خانه خورشیدی غیر فعال محوطه سازی شش ... پاورپوینت معماری همساز با اقلیم nikanlink.com/product/16315/پاورپوینت-معماری-همساز-با-اقلیم‎Cached Similarدانلود پاورپوینت در مورد معماری همساز با اقلیم، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف محدوده آسایش انسان و تأثیر اقلیم برآن اقلیم شناسی عوامل ... دانلود فایل ( پاورپوینت معماری همساز با اقلیم - بام سبز) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10454‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت معماری همساز با اقلیم – بام سبز وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ... پاورپوینت بررسی معماری همساز با اقلیم - همکاری در فروش فایل azmoon.marketfile.ir/product-30848-memari-hamsaz-ba-eglim.aspx‎Cachedپاورپوینت معماری همساز با اقلیم معماری همساز با اقلیم دانلود پاورپوینت معماری همساز با ... توضیحاتی درباره معماری همساز با اقلیم همراه با دتایل های آموزشی در 43اسلاید ... دانلود فایل ( پاورپوینت بررسی معماری همساز با اقلیم) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11709.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی معماری همساز با اقلیم وارد شده اید. دانلود پاورپوینت بررسی معماری همساز با اقلیم -کامل و جامع 3g8zhm.abtindls.ir/‎Cachedدانلود پاورپوینت بررسی معماری همساز با اقلیم -کامل و جامع.