دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

جرثقیل و انواع آن

پروژه جرثقیل و انواع آن
پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل ۶۲ صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد.
در تمام فعالیت های ساختمانی ، صنعتی و تجارتی به غیر از نیروی بازوی کارگر برای جابه جایی مواد با مقایاس وسیع از بالابرها و جرثقیل ها استفاده می شود . برای این منظور وسائل بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد . ولی ما در اینجا جرثقیل ها را مورد بررسی قرار می دهیم. شناسایی این ماشینها در انتخاب آن به منظور اجرای کار به خصوصی به ما کمک می کند تا بتوان با حداقل هزینه و صرف وقت کار مورد نظر خود را انجام داد.
به طور کلی جرثقیل وسیله ای است که قابلیت حرکت بار را همراه با محدودیت چه و به صورت افقی وچه به صورت عمودی دارد و در کل تشکیل شده از بوم(تیر شبک یا غیر شبک)، ارابه و یک قلاب که کار آن بلند کردن اجسام و حرکت آنها به وسیله حرکت ارابه به وسیله حرکت بوم است.
جرثقیل وسیله ای است که تشکیل شده است از بوم (تیر مشبک)، ارابه و یک قلاب که کار آن بلند کردن اجسام سنگین و حرکت آنها به وسیله حرکت ارابه یا به وسیله حرکت بوم است و همچنین تخلیه یا قرار دادن بار مربوط در محل آن و به طور کلی روند جدید کار جرثقیل به غیر از قسمت کابل متصل به قلاب تماما هیدرولیکی است. از دیگر موردهای استفاده جرثقیلها می توان به تخریب ، لوله گذاری ،نگهداری ستون های اسکلت فلزی جهت جوش کاری و تثبیت آنها و موردهای مشابه اشاره کرد. پس کاربرد اصلی جرثقیل ها دربالا بردن ، پایین آوردن و حمل بار است . جرثقیلها را بسته به سامانۀ بازوی آنها به دو نوع کابلی (با قرقره ) یا هیدرولیکی می توان تقسیم نمود.
فهرست:
مقدمه
جرثقیلها
انواع مختلف جرثقیلها
۱-۱: جرثقیلهای سقفی زنجیری(جرثقیلهای آویز)
۲-۱: جرثقیلهای سقفی در دو نوع تک پل و دو پل
۳-۱: جرثقیلهای دروازه ای تک پل و دو پل
۴-۱: جرثقیلهای نیم دروازه ای (طره ای) تک پل و دو پل
۱-۲ جرثقیلهای کامیونی نصب بر روی کامیون
۲-۲: جرثقیلهای خودرونده(خودرو)
۳-۲: جرثقیل های چرخ زنجیری
۴-۲: تاور کران ها (جرثقیلهای برجی)
نصب و راه اندازی تاور کران
۱-۳: جرثقیل خای دریایی یا اسکله ای (ثابت) wharf crane
جـرثقیلها CRANES
جرثقیلها
جرثقیلهای برجی TOWER CRANES
جرثقیلهای برجی ثابت مستقل
جرثقیل برجی تلسکوپی
جرثقیلهای برجی مهار شده ثابت
جرثقیلهای بالارونده
جرثقیل دروازه ای
جرثقیل سقفی
کابلهای سیمی ( طنابها )
برپایی جرثقیلها
جرثقیل دریایی
هند بوک طراحی
لیست قیمت
منابع
عنوان: جرثقیل و انواع آن
فرمت: doc
صفحات: 62


خرید فایل



لینک منبع :جرثقیل و انواع آن

مقاله جرثقیل و انواع آن bankmaghale.ir/مقاله-جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached Similarمقاله جرثقیل و انواع آن مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله جرثقیل و انواع ... Crane (machine) - Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Crane_(machine)‎Cached SimilarA crane is a type of machine, generally equipped with a hoist rope, wire ropes or chains, and ..... Two different types of harbor cranes can be identified with a varying geographical distribution: While gantry cranes which pivoted on a central ... انواع جرثقیلها - سیویلتکت civiltect.com/?p=2410‎Cached Similarبطور کلی جرثقیل وسیله است برای جابجایی بارها, اما جرثقیلها انواع گوناگونی دارند و برا. دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن | مهندسی عمران و معماری - سازه برتر saze20.ir/tag/دانلود-پروژه-جرثقیل-و-انواع-آن‎Cachedدر این مطلب از سازه برتر پروژه جرثقیل و انواع آن که در یک فایل ۶۲ صفحه ای با ... از نیروی بازوی کارگر برای جابه جایی مواد با مقایاس وسیع از بالابرها و جرثقیل ها ... پروژه جرثقیل و انواع آن ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - مهندسی عمران ... saze20.ir/post/8663/پروژه-جرثقیل-و-انواع-آن-ماشین-آلات-ساخ‎Cached7 نوامبر 2015 ... در این مطلب از سازه برتر پروژه جرثقیل و انواع آن که در یک فایل ۶۲ صفحه ای با فرمت pdf برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی آماده شده را برای ... جرثقیل سقفی و انواع آن - khane.com https://khane.com/special-article/overhead-crane-and-its-variants‎Cached27 آگوست 2016 ... جرثقیل‌ سقفی (به انگلیسی: Overhead crane) برای جابجایی بار در انبارها و سالن‌های صنعتی کاربرد دارد . انواع جرثقیل و کاربرد و مزایای انها - جرثقیل | جرثقیل سقفی ... www.keyhanfarazzarrin.com/.../Details?...انواع%20جرثقیل%20و%20کاربرد%20و%20مزایای%20انها...‎Cached Similarانواع جرثقیل و کاربرد و مزایای انها. جرثقیل سقفی : جرثقیل سقفی مناسب ترین وسیله جهت جابجایی مواد و قطعات در داخل سالنها و محوطه های سر پوشیده می باشد زیرا :. همه چیز در مورد جرثقیل crane2686.blogfa.com/‎Cached Similarبرای اینکار از جدول بار یک مدل جرثقیل بوم تلسکوپی با بیشترین ظرفیت 45 تن استفاده شده است. ابعاد و وزن: در ... انواع جرثقیل موبایل به صورت زیر می باشد:. جرثقیل و انواع آن | mechanism engineers | LinkedIn https://www.linkedin.com/pulse/جرثقیل-و-انواع-آن-mechanism-engineers جرثقیل و انواع آن. Jul 18, 2016. 2 views. 1 Like. 0 Comments. Share on LinkedIn · Share on Facebook · Share on Twitter ... جرثقیل و انواع آن | تک پروژه, تحقیق آماده, خرید پروژه, تحقیق رایگان ... www.takproje.ir/1393/08/جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached Similarبسمه تعالی. موضوع تحقیق: چرثقیل و انواع آن. استاد راهنما: جناب آقای معتمد نیا. ارایه کنندگان مقاله: ۱-امیر حسین غفاری. ۲-علی مظفری. ۳- بهروز مایلی. پاییز ۸۹.