دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کاربرد الکترونیک قدرت

» :: کاربرد الکترونیک قدرت

کاربرد الکترونیک قدرت

فایل آفیس با فرمت داک 21 صفحه


مقدمه
از سالها پیش ، نیاز به کنترل قدرت الکتریکی در سیستم های محرک موتورهای الکتریکی و کنترل کننده های صنعتی احساس می شد . این نیاز ، در ابتدا منجر به ظهور سیستم وارد - لئونارد شد که از آن می توان ولتاژ dc متغیری برای کنترل محرکهای موتورهای dc به دست آورد . الکترونیک قدرت ، انقلابی در مفهوم کنترل قدرت ، برای تبدیل قدرت و کنترل محرکهای موتورهای الکتریکی ، به وجود آورده است .
الکترونیک قدرت تلفیقی از الکترونیک ، قدرت و کنترل است . در کنترل ، مشخصات حالت پایدار و دینامیک سیستم های حلقه بسته بررسی می شود . در قدرت ، تجهیزات ساکن و گردان قدرت جهت تولید ، انتقال و توزیع قدرت الکتریکی مورد مطالعه قرار می گیرد . الکترونیک درباره قطعات حالت جامد و مدارهای پردازش سیگنال ، جهت دستیابی به اهداف کنترل مورد نظر تحقیق و بررسی می کند . می توان الکترونیک قدرت را چنین تعریف کرد : کاربرد الکترونیک حالت جامد برای کنترل و تبدیل قدرت الکتریکی .ارتباط متقابل الکترونیک قدرت با الکترونیک ، قدرت و کنترل در شکل نشان داده شده است .
الکترونیک قدرت مبتنی بر قطع و وصل افزارهای نیمه هادی قدرت .با توسعه تکنولوژی نیمه هادی قدرت ، توانایی در کنترل قدرت و سرعت و وصل افزارهای قدرت به طور چشمگیری بهبود یافته است . پیشرفت تکنولوژی میکروپرسسور / میکروکامپیوتر تاثیر زیادی روی کنترل و ابداع روشهای کنترل برای قطعات نیمه هادی قدرت داشته است . تجهیزات الکترونیک قدرت مدرن از (1) نیمه هادیهای قدرت استفاده می کند که می توان آنها را مانند ماهیچه در نظر گرفت ، و (2) از میکروالکترونیک بهره می جوید که دارای قدرت و هوش مغز است .
الکترونیک قدرت ، جایگاه مهمی در تکنولوژی مدرن به خود اختصاص داده است و امروزه از ان در محصولات صنعتی با قدرت بالا مانند کنترل کننده های حرارت ،نور ، موتورها ، منابع تغذیه قدرت ، سیستم های محرک وسایل نقلیه و سیستم های ولتاژ بالا (فشار قوی) با جریان مستقیم استفاده می کنند . مشکل بتوان حد مرزی برای کاربرد الکترونیک قدرت تعین کرد ، بویژه باروند موجود در توسعه افزارهای قدرت و میکروپروسسورها ، حد نهایی الکترونیک قدرت نا مشخص است . جدول زیر بعضی از کاربردهای الکترونیک قدرت را نشان می دهد .

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه الکترونیک قدرت

الکترونیک قدرت و محرک های الکتریکی چرخان

محرک های الکتریکی چرخان

محرک های الکتریکی جریان مستقیم

برش گرهای dc

اصول کار کاهش ولتاژ

اصول کار افزایش

پارامتر های عملکرد

طبقه بندی برشگر

برشگر کلاس A

برشگر کلاس b

برشگر کلاس c

برشگر کلاس d

برشگر کلاس e

رگولاتور های سویچینگ

رگولاتور های کاهنده

رگولاتور های افزاینده

رگولاتور های کاهنده-افزاینده

مدار های برشگر تایریستوری


خرید و دانلود محصول

1394/11/16
کاربرد الکترونیک قدرت , الکترونیک , الکترونیک قدرت , کاربرد الکترونیک , قدرت , پروژه الکترونیک , کاربرد , برق قدرت , برق - قدرت



لینک منبع :کاربرد الکترونیک قدرت

دانلود مقاله کاربرد الکترونیک قدرت - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-کاربرد-الکترونیک-قدرت‎Cached Similarالکترونیک قدرت ، انقلابی در مفهوم کنترل قدرت ، برای تبدیل قدرت و کنترل محرکهای ... می توان الکترونیک قدرت را چنین تعریف کرد : کاربرد الکترونیک حالت جامد ... برق و الکترونیک - کاربرد الکترونیک قدرت power3sw.blogfa.com/post/27‎Cached Similarمی توان الکترونیک قدرت را چنین تعریف کرد : کاربرد الکترونیک حالت جامد برای کنترل و تبدیل قدرت الکتریکی .ارتباط متقابل الکترونیک قدرت با الکترونیک ، قدرت ... مقاله کاربرد الکترونیک قدرت bankmaghale.ir/مقاله-کاربرد-الکترونیک-قدرت/‎Cached Similarمقاله کاربرد الکترونیک قدرت مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۵ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود مقاله کاربرد ... کاربرد الکترونیک قدرت vdgram.saharstore.ir/page-34524.html‎Cachedمقاله کاربرد الکترونیک قدرت مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۵ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود مقاله کاربرد معرفی و کاربرد الکترونیک صنعتی - کلوب www.cloob.com/c/.../معرفی_و_کاربرد_الکترونیک_صنعتی‎Cached18 دسامبر 2014 ... با توجه به پیشرفت روز افزون عناصر قدرت و کاربرد الکترونیک صنعتی (مهندسی برق صنعتی),مقدمه ای در این خصوص تهیه شده است که به معرفی ... کاربرد الکترونیک قدرت | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای دکتر حسابی edu-hesabi.ir/محصول-4324-کاربرد-الکترونیک-قدرت/‎Cached2 آگوست 2016 ... از سالها پیش ، نیاز به کنترل قدرت الکتریکی در سیستم های محرک موتورهای الکتریکی و کنترل کننده های صنعتی احساس می شد . این نیاز ، در ابتدا ... الکترونیک قدرت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/الکترونیک_قدرت‎Cached Similarالکترونیک قدرت شاخه‌ای از الکترونیک صنعتی است. الکترونیک قدرت مبحثی است متشکل از مهندسی الکترونیک و مهندسی قدرت که در آن عملکرد الکترونیک حالت ... مقاله کاربرد الکترونیک قدرت - جهان پردازش jahanpardazesh.nisblog.ir/post/450‎Cached4 روز پیش ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله کاربرد الکترونیک قدرت || روی دکمه ... تحقیق کاربرد الکترونیک قدرت - اپتیک مبنا opticmabnc.blogroom.ir/post/1158‎Cached1 جولای 2016 ... تحقیق-کاربرد-الکترونیک-قدرت دانلود تحقیق در مورد کاربرد الکترونیک قدرت، در قالب doc و در 24 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تاریخچه ... تحقیق کاربرد الکترونیک قدرت - صفحه اصلی nourzomorod.nedablog.ir/post/782‎Cached26 جولای 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _تحقیق کاربرد الکترونیک قدرت_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از تحقیق کاربرد الکترونیک قدرت ببرید ...