دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقیاس اضطراب کتل

» :: مقیاس اضطراب کتل

این پرسشنامه را می توان بدون مراقبت به کار بست، بدین معنا که وقتی بیمار در اتاق انتظار است می تواند به چهل مادّۀ تست در تقریباً پنج دقیقه پاسخ دهد . جنبه خصوصی این موقعیت تا وقتی که فرد هنوز شناخته شده نیست ناراحتی کمتری برای او به دنبال دارد و موجب می شود که وی بیش از موقعیت مصاحبۀ مستقیم ، عینی و صادق باشد . چه انحرافی و تأثیری که براساس تلقین ایجاد می گردد در این موقعیت به مراتب کمتر است و بالاخره تصحیح پرسشنامه به کمک " پنجرۀ تصحیح " در کمتر از یک دقیقه صورت می پذیرد .

مقیاس اضطراب را می توان در هر دو جنس ، در همۀ سنین بعد از 14-15 سالگی و در اکثر فرهنگها به کار بست. مقیاس حاضر نه تنها مختص یک تشخیص نخستین است بلکه برای ترسیم نمودار تحول بیمار نیز به کار می رود. چه می توان آن را پس از یک هفته یا بیشتر ، مجدداً به کار بست بدون آنکه آزمودنی بخش مهمی از پاسخ های گذشتۀ خود را به یاد آورد .

خرید و دانلود محصول

1394/10/25
مقیاس , اضطراب , مقیاس اضطراب , کتل
تعداد صفحات : 14 | تعداد سوالات : 40 | نمره گذاری : دارد | جداول هنجار : دارد | هنجارنمرات اضطراب : دارد |



لینک منبع :مقیاس اضطراب کتل

تست اضطراب کتل | مرکز مشاوره رها rahacenter.com/fa/صفحات-ویژه/موسسه.../تست-اضطراب-کتل‎Cached Similar7 مارس 2014 ... آزمون اضطراب کتل یک پرسشنامه ی 40 آیتمی می‌باشد و شامل سؤالاتی .... پاسخنامه مقیاس 1-اس-کتل ... روش تصحیح و نمره گذاری آزمون اضطراب کتل: ... [PDF] ﮐﺘﻞ اﺿﻄﺮاب www.mhrn.net/load_pdf.php?assay_id=613‎Cached Similarاﺿﻄﺮاب. ﮐﺘﻞ. ﻟﻄﻔﺎﹰ ﺟﻤﻼﺕ ﺯﻳﺮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻧﻴﺪ ﻭ ﭘﺎﺳﺦ. ﻱﻫﺎ. ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻭﺿﻊ ﺧﻮﺩ. (. ﺩﺭﺳﺖ، ﻏﻠﻂ. ) ﺭﺍ ﺑﺎ ﺿﺮﺑﺪﺭ ﻣﺸﺨﺺ ﻛﻨﻴﺪ .... ﺩﺭ ﭘﺪﻳﺪﺁﻳﻲ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﺍﺳﺖ . ﺍﻳﻦ ﭘﻨﺞ ﻣﻘﻴﺎﺱ ﺑﺮ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﺤﺪﻭﺩﻱ ﺍﺯ ﻣـﻮﺍﺩ ﻣﺒﺘﻨـﻲ ﻫﺴـﺘﻨﺪ ﻭ ﭘـﺎﺭﻩ. پرسشنامه رایگان مقیاس اضطراب کتل - پرسشنامه رایگان پرسشنامه ... questionnaire1.com/ktl-questionnaire/‎Cached29 نوامبر 2015 ... مقیاس اضطراب کتل. در این پرسشنامه ۴۰ سوال مطرح می شود که اکثر مردم در زندگی خود با آنها روبرو می شوند . به همه سوالها با صداقت کامل پاسخ دهید . پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ) - سایت علمی و آموزشی ایران تحقیق www.irantahgig.ir/?p=7468‎Cached Similar2 فوریه 2015 ... پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ) توسط ریموند برنارد کتل ساخته شده است. این مقیاس شامل ۴۰ سوال است که مقیاس اضطراب تست ۱۶ عاملی شخصیت ... مقیاس اضطراب کتل - به سایت روانسنجی خوش آمدید. www.ravansanji.ir/?Anx3001Catte‎Cached Similarدر مقابل هر سوال سه پاسخ و زیر هر پاسخ یک مربع وجود دارد . سوال را به دقت بخوانید و پاسخی را که با وضعیت شما بیشتر سازگاری دارد با علامت × در داخل مربع مشخص ... آزمون اضطراب کتل www.doctortabari.com/extra_files/azmun.../ezterabe.../index.html‎Cachedآزمون اضطراب کتل. در این پرسشنامه 40 سوال مطرح می شود که اکثر مردم در زندگی خود با آنها روبرو می شوند . به همه سوالها با صداقت کامل پاسخ دهید . سوال را به دقت بخوانید ... SID.ir | همترازسازی دو آزمون اضطراب کتل و اشپیلبرگر در دبیرستانهای ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=228545‎Cachedپژوهش حاضر به همترازسازی بین نمره های دو مقیاس اضطراب کتل و اضطراب حالت- صفت اشپیلبرگر می پردازد. بدین منظور از میان همه دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران ... دانلود رایگان پرسشنامه اضطراب کتل - ایران پژوهش www.iranpajohesh.com/.../3525-دانلود-رایگان-پرسشنامه-اضطراب-کتل.html‎Cached Similarدانلود رایگان پرسشنامه اضطراب کتل در پایان این متن امکان پذیر است. آزمون اضطراب کتل - یادگار سال ها تحصیل روانشناسی - 1 sps.blogsky.com/1389/04/29/post-204/‎Cached Similar20 جولای 2010 ... این آزمون برای اندازه گیری میزان اضطراب آشکار وپنهان افراد 14سال به بالا بکار می رود . نام نام خانوادگی تاریخ تولد جنس متاهل مجرد. در این پرسشنامه ... پرسشنامه اضطراب کتل - جستجو و دانلود کتاب - کتاب سبز ketabesabz.com/search?q=پرسشنامه+اضطراب+کتل‎Cached Similarجستجو و دانلود کتاب - پرسشنامه اضطراب کتل. ... این پرسشنامه شامل مقیاس های جداگانه خود سنجی، برای اندازه گیری اضطراب آشکار و پنهان می باشد. مفاهیم اضطراب ...