دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی

» :: بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی

مقدمه

انرژی الکتریکی به وسیله نیروگاههای حرارتی که معمولاً در کنار ذخایر بزرگ ایجاد می شوند و نیروگاههای آبی که در نواحی دارای منابع آبی قابل ملاحظه احداث می شوند ، تولید می شود . از این رو به منظور انتقال آن به نواحی صنعتی که ممکن است صدها و هزاران کیلومتر دورتر از نیروگاه باشد ، خطوط انتقال زیادی بین نیروگاهها و مصرف کننده ها لازم است .

در هنگام جاری شدن جریان در طول یک خط انتقال مقداری از قدرت انتقالی به صورت حرارت در هادیهای خط انتقال تلف می شود . این تلفات با افزایش جریان و مقاومت خط افزایش می یابد .تلاش برای کاهش تلفات تنها از طریق کاهش مقاومت ، به صرفه اقتصادی نیست زیرا لازم است افزایش اساسی در سطح مقطع هادیها داده شود و این مستلزم مصرف مقدار زیادی فلزات غیر آهنی است .

ترانسفورماتور برای کاهش توان تلف شده و مصرف فلزات غیر آهنی بکار می رود . ترانسفورماتور در حالیکه توان انتقالی را تغییر نمی دهد با افزایش ولتاژ ، جریان و تلفاتی که متناسب با توان دوم جریان است را با شیب زیاد کاهش می دهد .

در ابتدای خط انتقال قدرت ، ولتاژ توسط ترانسفورماتور افزاینده افزایش می یابد و در انتهای خط انتقال توسط ترانسفورماتور کاهنده به مقادیر مناسب برای مصرف کننده ها پایین آورده می شود و به وسیله ترانسفورماتور های توزیع پخش می شود .

امروزه ترانسفورماتور های قدرت ، در مهندسی قدرت نقش اول را بازی می کنند . به عبارت دیگر ترانسفورماتور ها در تغذیه شبکه های قدرت که به منظور انتقال توان در فواصل زیاد به کار گرفته می شوند و توان را بین مصرف کننده ها توزیع می کنند ، ولتاژ را افزایش یا کاهش می دهند . به علاوه ترانسفورماتور های قدرت به خاطر ظرفیت و ولتاژ کاری بالایی که دارند مورد توجه قرار می گیرند .



خرید و دانلود محصول

1395/03/09
بررسی امکان سنجی , انرژی الکتریکی , ترانسفورماتور , مهندسی قدرت , برق , دانلود مقاله , تحقیق



لینک منبع :بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی

پروژه بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و ... www.daneshgahi.com/...بررسی-و-امکان-سنجی-در-طراحی-ترانسفورماتورهای-ولتاژ-نوری-و-مقایسه-آن-با-ترانس-های-معمولی/2003278‎Cachedدر این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) پروژه بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی را به صورت ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه ... article.university/بررسی-و-امکان-سنجی-در-طراحی-ترانسفورما/‎Cachedبررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی فهرست مطالب مقدمه ۶ ۲-۱ مقدمه ۱۰ ۲-۲- معرفی ترانسفورماتورهای اندازه گیری ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن ... edu-hesabi.ir/محصول-9450-بررسی-و-امکان-سنجی-در-طراحی-تران/‎Cached19 جولای 2016 ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی (130 صفحه وورد فارسی). تیر ۲۹, ۱۳۹۵ نظری بدهید ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن ... filefilm.sellfile.ir/prod-403842-بررسی+و+امکان+سنجی+در+طراحی+ترانسفورماتورهای+ولتاژ+نوری+و+مقایسه+آن+با+ترانس+های+معمولی.html... پایان نامه رشته برق , بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی. بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن ... irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/12685‎Cached8 آگوست 2016 ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی. انرژی الکتریکی به وسیله نیروگاههای حرارتی که معمولاً در ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه ... goodfile.blogsky.com/1395/05/19/post-3401/‎Cachedبررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی. سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ... بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن ... seghin.ir/?p=10070‎Cachedبررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی. توسط : adminدر: سپتامبر 03, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... دانلود مقاله بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری ... mag-iran.com/دانلود-مقاله-بررسی-و-امکان-سنجی-در-طراح.htm‎Cachedدانلود مقاله بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ... ولتاژ و جریانها بسیار زیادتر از آنستکه بشود با دستگاههای اندازه گیری معمولی ... پروژه بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و ... www.asanproject.ir/بررسی-و-امکان-سنجی-در-طراحی-ترانسفورما/‎Cached Similarدانلود پروژه بررسی و امکان سنجی در طراحی ترانسفورماتورهای ولتاژ نوری و مقایسه آن با ترانسهای معمولی. [PDF] ﻣﻘﺪﻣﻪ - Pupul.ir pupul.ir/FMT_419/root/RFUDejWA.pdf ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻭ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺳﻨﺠﻲ ﺩﺭ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭﻫﺎﻱ ﻭﻟﺘﺎﮊ ﻧﻮﺭﻱ ﻭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺁﻥ ﺑﺎ ﺗﺮﺍﻧﺴﻬﺎﻱ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ. ١. ﻣﻘﺪﻣﻪ. ﺍﻧـﺮﮊﻱ ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻧﻴﺮﻭﮔﺎﻫﻬﺎﻱ ﺣﺮﺍﺭﺗﻲ ﻛﻪ ﻣﻌﻤﻮﻻﹰ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﺫﺧﺎﻳﺮ ﺑﺰﺭﮒ. ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻧﻴﺮﻭﮔﺎﻫﻬﺎﻱ ...