دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA )

تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA )

چکیده : در این مقاله استراتژی تخصیص داده پویای جدید برای سیستم های پایگاه داده توزیع شده غیرتکراری به نام الگوریتم RTNNA مطرح گردیده است. این الگوریتم با توجه به تغییر الگوی دسترسی به قطعه‌های داده عمل تخصیص مجدد قطعه‌های داده را انجام می‌دهد.

در این الگوریتم قطعه‌های داده به نودی منتقل می شود که در نزدیکی نودهایی قرار دارد که بیشترین دسترسی را به این قطعه داده دارند. این الگوریتم با بوجود آوردن خوشه‌های داده برای سیستمهای پایگاه داده توزیع شده که با بار زیاد و درخواستهای متعدد از سایتهای مختلف در یک شبکه مواجه می‌باشند مناسب می‌باشد. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد که الگوریتم RTNNA برای شبکه‌هایی که در آنها قطعه‌های داده به طور مکرر از سایتهای مختلف درخواست می‌شود زمان پاسخ بهتری دارد و برای انتقال قطعه‌های داده در شبکه نیاز به زمان کمتری دارد.



خرید فایل



لینک منبع :تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA )

تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ) bist.filenab.com/product-62665-RTNNA.aspx‎Cachedخرید. تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ). چکیده : در این مقاله استراتژی تخصیص داده پویای جدید برای سیستم های پایگاه داده توزیع شده ... تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی،rtnna - گروه ترجمه ... www.ir-translate.com/PU/link/ftc_page.aspx?id=1000544‎Cachedدر این قسمت از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز می توانید تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی،RTNNA را به صورت رایگان دانلود نمائید. [PDF] تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ) - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../43217-تخصیص-به-نزدیکترین-همسایه-با-حد-آستانه.pdf‎Cachedﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﻧﺰدﯾﮑﺘﺮﯾﻦ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺎ ﺣﺪ آﺳﺘﺎﻧﻪ ﻧﺴﺒﯽ. (RTNNA ) by Unknown Anonymous Canonical URL. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ داﻧﻠﻮدی: doc. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ اﺻﻠﯽ: docx. ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت: 11. ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 90 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ. تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی،RTNNA www.daneshgahi.com/.../فایل/منابع/kk/2003636‎Cachedدر این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) مقاله با عنوان تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی،RTNNA برای دانلود رایگان در قالب فایل ... پاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (rtnna ) newbp.ir/post/671‎Cachedپاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ). گروه مهندسی برق و کامپیوتر اسلاید اول: مقدمه. یک سیستم پایگاه داده توزیع شده: – مجموعه‌ای ... پاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی ... paper-download.ir/powerpoint-allocation-to-the-nearest-neighbor-with-a-relative-threshold-rtnna/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ) فایل ورد ( word) دارای 22 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power ... تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی ( RTNNA ... documents.tips/documents/-56813a6a550346895da2626c.html‎Cached5 ژانویه 2016 ... تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی ( RTNNA ). کاوه پاشائی ، رضا باصدا ، دکتر مسعود رهگذر {K.Pashaei , R.Basseda }@ ... پروژه ی تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ... 22446.paperfa.ir/tag%2526%25231662%253B%2526%25231585%253B%2526%25...‎Cachedپروژه ی تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ) با فایل پی دی اف، وورد، پاورپوینت - حد آستانه نسبی (RTNNA ),بررسی نزدیکترین حد آستانه ... تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی ( RTNNA ) - General www.docfoc.com/rtnna‎Cached17 مارس 2016 ... تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی ( RTNNA ). کاوه پاشائی ، رضا باصدا ، دکتر مسعود… پروژه ی تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ... digeekala.car-pet.ir/product-13806-prozhe.aspx‎Cachedپروژه ای که هم در قالب آفیس وورد هم پی دی اف و هم پاورپوینت ارئه میگردد این پروژه به بررسی تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی (RTNNA ) در این ...