دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش

» :: بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش

مقدمه

مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، 1385، ص1).

سازمان ها و تشخیص داده اند که مشتریان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد، می نگرند (Plakoyi annaki, 2005 و فرزانه، 1385، ص1).

مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی crm است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRM که همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.

خرید و دانلود محصول

1395/01/25
CRM , ارتباط با مشتری , مدیریت , بانک صادرات
تعداد صفحات : 167 |



لینک منبع :بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش

دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... newis.ir/دانلود-پروژه-بررسی-برقراری-فرایند-مدی/‎Cached14 آوریل 2016 ... دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش - Newis.ir. دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... maxon.blog.ir/.../دانلود-پروژه-بررسی-برقراری-فرایند-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRM-در-بانک-صادرات-تالش‎Cached14 آوریل 2016 ... بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش maxon.zepo.ir maxon.zepo.ir مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل ... بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ... allfiles.blogsky.com/1395/05/17/post-18301/‎Cachedبررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ... filegah.ir/بررسی-برقراری-فرایند-مدیریت-ارتباط-با/‎Cached23 ژوئن 2016 ... بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش. مقدمه . مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship ... دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... maxon-blog.bloogle.ir/page-94016.html‎Cachedبررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش. maxon.zepo.ir. دانلود. maxon.zepo.ir. مقدمه. مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی ... دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... www.bloogle.ir/.../دانلود+پروژه+بررسی+برقراری+فرایند+مدیریت+ارتباط+با+مشتری+CRM+در+بانک+صادرات+تالش.html‎Cachedبررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش maxon.zepo.ir maxon.zepo.ir مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer ... پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... hoopadrayaneh.ir/prod-163174-پایان+نامه+بررسی+برقراری+فرایند+مدیریت+ارتباط+با+مشتری+CRM+در+بانک+صادرات+ایران.html‎Cachedپایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط‌ با مشتری ساختار سازم. دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... maxon-blog.poosms.ir/page-184034.html‎Cachedدانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش. مشتری ,ارتباط ,مشتریان ,مدیریت ,سازمان ,مدیریت ارتباط ,فرزانه، 1385، ... بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ... 20prozhe.4kia.ir/.../بررسی-برقراری-فرایند-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRM-در/‎Cached Similarپایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران یک پروژه کامل برای رشته های کامپیوتر و IT میباشد که در 5 فصل کامل است. دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در ... nazokblog.tk/.../دانلود+پروژه+بررسی+برقراری+فرایند+مدیریت+ارتباط+با+مشتری+CRM+در+بانک+صادرات+تالش.html‎Cached18 جولای 2016 ... بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات تالش maxon.zepo.ir maxon.zepo.ir مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل ...