دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا

» :: آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا

در این آزمایش با دستور ADC آشنا شده و نحوه طراحی و برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج را آموختیم.

مبدل آنالوگ به دیجیتال یا همان ADC، ولتاژهای اعمال شده را که آنالوگ می­باشد به دیجیتال تبدیل می­کند.

زبان برنامه نویسی این آزمایش BASCOM است.

ولتمتر:

مدار ولتمتر متشکل از یک LCD کاراکتری 2*16 ، ATMEGA16 و یک فوتوسل می­باشد.

نحوه کارکرد این مدار اینگونه است که با تغییر نور محیط ولتاژ عبوری از فوتوسل نیز تغییر خواهد کرد و ولتاژ خروجی از آن به پورت A.0 که همان ADC(0) است اعمال می­شود و ولتاژ که آنالوگ می­باشد به دیجیتال تبدیل شده و بر اساس فرمول مربوطه ولتاژ ورودی بدست می­آید و بر روی LCD نمایش داده می­شود.

دماسنج:

مدار دماسنج متشکل از یک ATMEGA16 ، LCD کاراکتری 2*16 ، LM35 می­باشد.

نحوه کارکرد این مدار اینگونه است که LM35 به ازای هر درجه سانتیگراد، 10 میلی ولت خروجی می­دهد. خروجی آن به ADC(0) رفته و در برنامه براساس فرمول مختص خود دمای واقعی محیط را بر روی LCD نمایش می­دهد.

خرید و دانلود محصول

1395/02/10
آموزش , برنامه , بیسیک , برنامه نویسی , آموزش برنامه نویسی , مدار , شبیه سازی , پروتیوس , الکترونیک , برق , آیسی , بسکام , فایل , فایل آموزشی , ولتمتر , دماسنج , LM35 , voltmeter , termometer , avr , bascom , basic , micro , controler , atmega , دما , ولت , دانلود , آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا
زبان برنامه نویسی : بیسیک | سورس برنامه : دارد | شبیه سازی با پروتیوس : دارد | فایل آموزشی : دارد |



لینک منبع :آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا

آموزش برنامه نویسی - ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا stufile.ir/product/.../آموزش-برنامه-نویسی--ولتمتر-و-دماسنج-بصورت-مجزا/331 در این آزمایش با دستور ADC آشنا شده و نحوه طراحی و برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج را آموختیم. مبدل آنالوگ به دیجیتال یا همان ADC، ولتاژهای اعمال شده را که آنالوگ ... آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/04/post-19171/‎Cached25 آگوست 2016 ... آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا. در این آزمایش با دستور ADC آشنا شده و نحوه طراحی و برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج را آموختیم. آموزش برنامه نویسی – ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا – نیو سل newsell.kajblog.ir/.../آموزش-برنامه-نویسی-ولتمتر-و-دماسنج-بصو/‎Cached30 آگوست 2016 ... آموزش برنامه نویسی - ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا. در این آزمایش با دستور ADC آشنا شده و نحوه طراحی و برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج را آموختیم. آموزش برنامه نویسی - ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا - speedfile speedfile.ir/1395/05/.../آموزش-برنامه-نویسی-ولتمتر-و-دماسنج-بصو/‎Cached12 آگوست 2016 ... آموزش-برنامه-نویسی--ولتمتر-و-دماسنج-بصورت-مجزا در این آزمایش با دستور ADC آشنا شده و نحوه طراحی و برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج را آموختیم. آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا rnshopz.saharstore.ir/page-41200.html‎Cachedآموزش برنامه نویسی – ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا. ژانویه 5, 2016 ... ولتمتر: مدار ولتمتر متشکل از یک LCD کاراکتری 2*16 ، ATMEGA16 و یک فوتوسل میباشد. دانلود آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا رایگان ... persianfiles.ir/آموزش-برنامه-نویسی-ولتمتر-و-دماسنج-بصو/‎Cached13 جولای 2016 ... آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا دانلود از یوتیوب زبان انگلیسی رقص ایرانی هک تلگرام پرورش ساخت اپل آیدی خردادیان فتوشاپ ... آموزش برنامه نویسی - ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا - سرزمین فایل filesland.ir/?p=20943‎Cached4 آگوست 2016 ... amirsajjad 2 هفته ago برق ، الکترونیک ، مخابرات دیدگاه‌ها برای دانلود از سرزمین فایل – آموزش برنامه نویسی – ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا بسته ... آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا - فایلگاه filegah.ir/آموزش-برنامه-نویسی-ولتمتر-و-دماسنج-بصو/‎Cached17 ژوئن 2016 ... آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا. در این آزمایش با دستور ADC آشنا شده و نحوه طراحی و برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج را آموختیم. آموزش برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا - قیمت 10,000 تومان https://selz.ir/.../10656064-آموزش-برنامه-نویسی-ولتمتر-و-دماسنج-بصورت-مجزا‎Cachedآموزش برنامه نویسی ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا محدوده قیمت از 10000 تومان از فروشگاه همکاری در فروش فایل دانشجویی کسب درآمد اینترنتی در. ساعت و دما سنج کار شده با پروتیوس جهت Avr fmamima.alalestore.ir/page-45663.html‎Cachedپروژه ساخت ساعت و دماسنج با میکروکنترلر AVR - مهندس یار ... برای این که تست کنم که پروژه درست کار میکنه .... آموزش برنامه نویسی-ولتمتر و دماسنج بصورت مجزا.