دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی:

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل.

2- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم.

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.

5- کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

7- پیش‌بینی و تخمین تقاضا برای محصول، تعیین میزان عرضه و فروش آتی محصول و جلوگیری از نوسان تولید. (کمبود عرضه یا تقاضا)

8- کاهش هزینه‌ها به دلیل تولید بر طبق نیاز و خواسته مشتری، مدیریت انبارداری (جلوگیری از کمبود یا مازاد محصول در انبار)، ثبات قیمت، شناسایی دقیق بازار هدف و تولید محصول بر طبق آن .

9- توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات (بدون اتکای صِرف به کالا محور بودن افراد ) با تکیه بر خواسته‌های مشتریان.

10- ارتباط بهتر با مخاطبین بازار.

11- استفاده از تحقیقات بازاریابی هم برای کالاهای مصرفی (تولید محصول جدید، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی‌، معرفی محصول و شرکت به بازار و ...) و هم کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای (تولیدکنندگان کالاهای واسطه‌ای، ارائه‌دهندگان خدمات مالی نظیر بانک‌ها و بیمه، سازمان‌های دولتی و آموزشی و ...).

12- دستیابی به اطلاعات مختلف مانند کیفیت محصولات، رنگ، بسته بندی، توزیع، ترفیع، خدمات پس از فروش، خصوصیات و مزیت‌های رقابتی کالاها و خدمات رقبا و استفاده از آن‌ها برای تجزیه و تحلیل (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات شرکت) و در نهایت کمک به تصمیم‌گیری بهتر مدیران.

13-از مهمترین کاربردهای تحقیقات بازاریابی آشنایی با خواسته های مصرف‌کنندگان تمایلات و دیدگاه‌های مخاطبان هدف، واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به یک محصول خاص و نحوه انتخاب یک محصول خاص است که این امر به بقای آن محصول در بازار کمک می‌کند



خرید فایل


ادامه مطلب ...

تغییر محیط اوراکل 8 oracle

تغییر محیط اوراکل 8 oracle

مقدمه:

اوراکل پر استفاده ترین پایگاه داده ها در سراسر دنیا است. تقریبا می توان گفت که اوراکل روی هر نوع کامپیوتر از کامپیوتر شخصی و مکینتاش گرفته تا مینی کامپیوتر ها وکامپیوتر های بزرگ (mainframe) کار می کند. اوراکل تقریبا روی تمام ماشین ها به یک شکل واحد عمل می کند، به طوری که وقتی کار کردن با آن را روی یک ماشین آموختید می توانید روی هر ماشین دیگری نیز از آن استفاده کنید این واقعیت باعث شده که اوراکل کاربران و ایجاد کنندگان بسیاری داشته و از سویی نیز دانش ومهارت اوراکل افراد بسیار قابل حمل باشد.

اوراکل یک نرم افزار مدیریت پایگاه های دادهای رابطه ای (جدولی) است. در طبقه بندی سیستم های رابطه ای، اوراکل را جزو سیستم های رابطه ای کامل و هم ردیف سیستم هایی چون supra, Informix می دانند. اما آنچه که این محصول را از نوع مشابه آن متمایز می کند سهولت یادگیری و استفاده، سهولت نصب و راه اندازی، امنیت مثال زدنی، سرعت قابل قبول و امکانات و ابزارهای فراوان آن است. تردیدی نیست که سیستم های رابطه ای و از جمله اوراکل، به جهت طبیعت کندشان، در زمینه هایی چون کاربردهای بلادرنگ، قابل استفاده نیستند، اما از سویی نیز توانمندی ‌آنها در ذخیره ی کارا، بازیابی سریع و نیز مدیریت دقیق داده های یک سازمان، در قالبی ساخت یافته و سهل، غیر قابل انکار است.


فهرست مطالب:

مقدمه: 1

تغییر محیط اوراکل. 2

شاخص ها 2

ایجاد شاخص... 5

اعمال یکتایی.. 7

ایجاد شاخص یکتا 8

ایجاد شاخص نقش بیتی (Bitmap) 10

زمان ایجاد شاخص... 12

زمانی که شاخص نادیده گرفته می شود. 13

تنوع در ستون های شاخص شده. 13

تعداد شاخص هایی که روی جدول به کار می روند. 14

قرار دادن شاخص در پایگاه داده ها 16

بازسازی شاخص... 17

فضاهای جدولی وساختار پایگاه داده ها 19

فرمان create tablespace. 23

منابع: 27




خرید فایل


ادامه مطلب ...

تعریف شبکه جهانی اینترنت

تعریف شبکه جهانی اینترنت

همه ما با اینترنت سر و کار داریم. اما اینترنت چیست ؛ شبکه جهانی اینترنت internet چگونه کار می‌کند؟ چه اجزایی دارد و مهم‌تر این که به چه کسی تعلق دارد؟ پشت صحنه این مجموعه عظیم چگونه است؟

در سلسله گفتار با نام اینترنت چیست ؛ در قسمتهای مختلف به با تعریف و تبین شبکه جهانی اینترنت به مبانی و مفاهیم و ساختار آن بپردازیم تا کامل بدانیم هنگامی که با یک کامپیوتر ( رایانه ) شخصی با تلفن به شبکه اینترنت متصل می شویم و آدرس وبسایت بانک مقالات فن آوری اطلاعات وارتباطات یزد فاوا را درج می کنیم و آن را روی مرورگر خود مشاهده می کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد یا اینکه واژه وب یا WWW در اصل چیست تا در آینده در درک مفاهیم فنی در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات راحتتر عمل کنیم

تعریف شبکه جهانی اینترنت internet چیست ؛ به چه معنایی است

شاید جواب به این سوال که تعریف اینترنت چیست کمی مشکل باشد ؛ ابتدا باید مفهوم شبکه Network را بداینم که سعی می کنیم در چند گام تعاریف متفاوتی را ارایه دهیم تا در مجموع به یک پیش فرض از ساختار اینترنت دست یابیم

گام اول : تعریف شبکه جهانی اینترنت internet

اینترنت مجموعه‌ای جهانی از شبکه‌های بزرگ و کوچک است که به هم پیوسته‌اند و نام اینترنت (شبکه‌های در هم تنیده) از همین مجموعه گرفته شده است.

اینترنت از مجموعه ای شبکه کامپیوتری بزرگ ، کوچک تشکیل شده است .شبکه های فوق با روش های متفاوتی بیکدیگر متصل و موجودیت واحدی با نام "اینترنت " را بوجود آورده اند. نام در نظر گرفته شده برای شبکه فوق از ترکیب واژه های " Inter connected " و " Net work " انتخاب شده است . که معنی اصل آن شبکه های بهم مرتبط فرض می شود.

گام دوم :شبکه کامپیوتری network چیست ؟

در تعریف اینترنت به واژه شبکه کامپیوتری برخوردیم ؛ برای درک مفهوم به مبحث شبکه نیم نگاهی خواهیم داشت .

یک شبکه کامپیوتری networking شامل دو یا چندین کامپیوتر وابزارهای جانبی مثل چاپگرها، اسکنرها ومانند اینها هستند که بطور مستقیم بمنظور استفاده مشترک از سخت افزار ونرم افزار، منابع اطلاعاتی ابزارهای متصل ایجاده شده است توجه داشته باشید که به تمامی تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری موجود در شبکه منبع (Source) گویند.

شبکه از نظر ساختاری و همچین نوع تجهیزات ارتباطی ؛ گستره جغرافیایی گونه های مختلف است . اما در یک تعریف ساده فنی ؛ می توان گفت اگر دو کامپیوتر را به وسیله ابزارها ارتباطی مانند سیم بهم متصل کنیم بگونه ای که کاربران هر کامپیوتر بتوانند به راحتی اطلاعات و داده بین در کامپیوتر رد و بدل کنند دارای یک شبکه کامپیوتری یا همان Net هستیم .



خرید فایل


ادامه مطلب ...

ترفندهای جستجو در گوگل

ترفندهای جستجو در گوگل

مبانی جستجوی گوگل:

وقتی شما چند کیورد (Keywords) را با هم جستجو می‌کنید، یک موتور جستجو یک استراتژی از پیش تعیین شده‌ای برای بررسی و ترکیب کیوردهای شما دارد. آیا هر یک از کیوردها می‌توانند به تنهایی در هر جای صفحه وجود داشته باشند یا باید کنار هم قرار گرفته‌ باشند؟ آیا موتور جستجو کلمات کلیدی را با هم جستجو می‌کند یا تک‌تک؟

جستجوی یک عبارت:

گوگل به صورت پیش‌فرض، کلمات کلیدی شما را در هر کجای صفحه، چه کنار هم باشند و چه به صورت پراکنده، جستجو می‌کند. برای تغییر نتایج صفحات با کلمات مرتب شده موردنظر ما، آنها را در بین دو کوتیشن قرار می‌دهیم.



خرید فایل


ادامه مطلب ...

ترفند های یاهو

ترفند های یاهو

برای یاهو مسنجر

کارهایی که گفته میشه رو به ترتیب انجام بدین تا بتونید از هر عکسی در یاهو مسنجر در پشت لیسته دوستاتون استفاده کنید.

عکسی رو که میخواهید استفاده کنید به فرمت BMP در بیارید.

اسمه عکسو به background تغییر نام بدین.

عکسو به جایی که یاهو رو نصب کردین به آدرس زیر کپی کنید:....................................



خرید فایل


ادامه مطلب ...

ترفند های جالب یاهو مسنجر

ترفند های جالب یاهو مسنجر

حذف یک آی دی یاهو برای همیشه

اگر می خواهید یک ID را برای همیشه حذف کنید:

با رفتن بروی لینک زیر وارد یک صفحه ای از سایت یاهو میشوید که با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ID که میخواهید حذف بشود ٬ وارد صفحه دیگری میشوید.

حالا در پایین صفحه مجدد کلمه عبور همان ID تان را وارد کنید و بروی کلید YES و یا همان Terminate this Account کلیک کنید.

ID شما کاملا از روی سرور یاهو حذف شد.



خرید فایل


ادامه مطلب ...

ترفند ویندوز, رجیستری , اینترنت و …

ترفند ویندوز, رجیستری , اینترنت و …

در این بخش حدود 30 ترفند که شامل کامپیوتر , رجیستری و اینترنت هستند را به شما آموزش میدهیم ...

غیر فعال کردن گزارش خطا درWindows XP :

کنترل پنل خود را باز کنید. سپس واردSystem شوید. بر روی زبانه Advanced کلیک کنید. سپس بر روی error-reporting در زیر پنجره کلیک کنید.Disable error reporting را انتخاب کنید و با فشار بر روی OK صفحات خارج شوید.
________________________________________

غیر فعال کردن پخش اتوماتیک CD در :Windowx XP

My Computer را باز و بر روی CD Rom خود کلیک کنید. سپسProperties را انتخاب کرده و بر روی Auto Play کلیک نمایید. در Drop Down Box می توانید فعال یا غیر فعال بودن این ویژگی را معلوم کنید.
________________________________________

غیر فعال کردن Shared Do*****ent در:Windowx XP

وارد ریجستری شوید. حال به قسمت زیر بروید :
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/MyComputer/NameSpace/DelegateFolders
حالا {59031a47-3f7-2 44a7-89c5-5595fe6b30ee} را حذف کنید.
________________________________________

استفاده از امکانات NTFS در :Windowx XP

اگر آشنایی شما با قابلیتهای NTFS به قبل از ورود ویندوز XP باز می گردد حتماً بعد از نصب ویندوز XP با این مساله مواجه شده اید که بطور پیش فرض دسترسی لازم برای استفاده از امکانات NTFS از طریق برگه Security که یکی از چند برگه موجود هنگام مشاهده خصوصیات یک فایل و یا پوشه می باشد وجود ندارد. چنانچه از فایل سیستم NTFS استفاده می کنید ، برای فعال کردن برگه Security مراحل زیر را طی کنید :
1- با Double-Click کردن بر روی My Computer آن را باز کنید.
-2 به منوی Tools بروید و Folder Options را انتخاب کنید. این گزینه را می توانید در کنترل پنل نیز بیابید.
3- به برگه view بروید و در پایین لیست گزینه File Sharing Use Simple را از حالت انتخاب خارج کنید.
حالا اگر بر روی یک فایل و یا پوشه Right-Click کنید و Properties را انتخاب کنید شاهد ظاهر شدن برگه ی Security خواهید بود که به شما این امکان را میدهد تا دسترسی به فایلها و پوشه ها توسط کاربرانی که به صورت Local وارد سیستم می شوند را محدود کنید.



خرید فایل


ادامه مطلب ...

آموزش کامل تری دی مکس 5

آموزش کامل تری دی مکس 5


فصل اول :

درس اول :

گشایش یک صفحه و به کارگیری کلیدهای فاصله کاوش گردید :

در این درس چگونگی گشایش یک صفحه ، چگونگی مدیریت پنجره های دید و چگونگی کار با کادرکاوش گردید را می آموزید.

ابتدا از نوار منوی اصلی گزینه fileو سپس گزینه open برمیگزینید سپس گزینه still _ life فایل tutorials را انتخاب می کنید و در نهایت گزینه still_ life _ start را بر می گزینید.

کادر زرد رنگی که نمایان است بیانگر فعال بودن پنجره است . در غیر اینصورت با راست کلیک کردن بر روی کادر می توان آن را فعال کرد.

اگر بر روی دکمه zoom واقع در پایین گوشه سمت راست صفحه چپ کلیک کنید و نشانه گر موس را روی کادر زرد رنگ ببرید و چپ کلیک کنید و نشانه گر موس را به سمت پایین بکشید در این هنگام موضوع مورد نظر در ابعاد کوچکتر ظاهر می گردد و شما می توانید حاشیه های موضوع مورد نظر را نیز مشاهده کنید.

بر روی Arc rotate ( چرخش کمانی) کلیک کرده تا فعال شود کادر زرد رنگی بر روی موضوع پدیدار می شود در این هنگام نشانه گر موس را به داخل کادر ببرید سپس کلید سمت چپ موس را فشار دهید و حرکت دهید. دید Perspective تغییر خواهد کرد اگر نشانه گر موس را در خارج از کادر زرد رنگ حرکت دهید موجب چرخش تمام پنجره دید می شود برای لغو ابزار Arc rotate کلید راست را فشار داده تا کادر زرد رنگ ناپدید شود.

در کادر کلیدهای کاوشگر دید دکمه Pan را انتخاب کرده و سپس موس را بر روی پنجره دید حرکت دهید .

با تغییر مکان نما دید Perspective تغییر مکان می دهد برای خارج شدن از این پنجره ها مکررا کلیدهای shift+ z را فشار دهید.


فهرست:

فصل اول

درس اول: گشایش یک صفحه و به کارگیری کلیدهای فاصله کاوش گردید

درس دوم: چگونگی ذخیره یک فایل

درس سوم: تلفیق دو فایل پروژه با یکدیگر

فصل دوم

درس اول: ایجاد موضوعات

درس دوم: جابه جایی موضوعات

درس سوم: تغییر اندازه موضوعات

درس چهارم: حذف موضوعات

درس پنجم: کسر دو موضوع از یکدیگر

درس ششم: اجتماع دو موضوع با یکدیگر

درس هفتم: اشتراک دو موضوع در صحنه

درس هشتم: پیوند اشیاء به یکدیگر

فصل سوم

درس اول: خلق یک متن دو بعدی

درس دوم: مدلسازی سه بعدی از متن

درس سوم: مدل سازی دو بعدی

درس چهارم: اصلاح مدلسازی دو بعدی

درس پنجم: تغییر انحنای مدل دو بعدی

درس ششم: تبدیل شکل دو بعدی به مدل سه بعدی از طریق دوران

درس هفتم: اندازه گیری یک موضوع

فصل چهارم

درس اول: ایجاد سطح مقطع برای حجم سازی

درس دوم: حجم سازی از یک مسیر دایره ای

درس سوم: اصلاح موضوعات حجم یافته

درس چهارم: خلق موج از یک استوانه

درس پنجم: متحرک سازی موج

درس ششم: متحرک سازی به وسیله مواد مخلوط

فصل پنجم

درس اول: کارکدگذاری منبع نور همه سویه

درس دوم: تغییر رنگ منبع نور

درس سوم: محدود کردن دامنه روشنایی

درس چهارم: متحرک سازی منبع نور

درس پنجم: تنظیم واحدهای صفحه نمایش

فصل ششم

درس اول: خلق یک شی در صحنه

درس دوم: اعمال ماده به شی

درس سوم: متحرک سازی اشیاء

درس چهارم: نحوه معکوس کردن انیمیشن

درس پنجم: رندرسازی انیمیشن

درس ششم: کارگذاری دوربین

درس هفتم: تغییر اندازه های دوربین

درس هشتم: متحرک سازی دوربین

فصل هفتم

درس اول: مدلسازی یک سیاره

درس دوم: اعمال الگوی سطحی

درس سوم: خلق یک شهاب سنگ

درس چهارم: پیوستن به تار فضا

درس پنجم: اعمال اصلاح کننده

درس ششم: ایجاد مش قابل ویرایش از شی



خرید فایل


ادامه مطلب ...

دانلود مقاله درباره حسابداری مسوولیت های اجتماعی

دانلود مقاله درباره حسابداری مسوولیت های اجتماعی

در این روزها مشکلات اجتماعی از جمله مسائلی است که مورد مناطرات سیاسی قرار گرفته و جستجو برای یافتن راه حل این مشکلات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. حسابداری مسوولیتهای اجتماعی پاسخی به این مشکلات می باشد که با درنظر گرفتن نتایج اجتماعی تصمیمات, همچون اثرات اقتصادی آنها, سعی در گسترش دامنه حسابداری سنتی داشته و معیارهای جدیدی را برای تعریف اهداف اجتماعی و ارزیابی میزان پیشرفت در نیل به این اهداف را می طلبد.از دیدگاه کلان توجه زیادی به تعریف شاخصهای مفید و مربوط اجتماعی شده و از دیدگاه فرد به اهداف اجتماعی, اهمیت فزاینده ای به استراتژیهای سازمانی داده شده است و نیاز به معیارهایی که در فرآیند تصمیم گیری بتواند مفید باشد مورد شناسایی قرار گرفته است.

در حال حاضر مدیریت نه تنها در خصوص کارآیی عملیات موسسه تحتت تصدی خود مسوول می باشد بلکه در مقابل هر آنچه که در مورد مشکلات بیشمار اجتماعی انجام می دهد نیز مسوول است. واحدهای اقتصادی ناگزیر از قبول مسوولیتهای اجتماعی خود هستند همچنان که در مورد مسوولیتهای اقتصادی آنان نیز چنین است. در مجموع روحیه بی اعتمادی فزاینده ای وجود دارد که سنجشهای سنتی عملکرد منعکس در صورتحساب سود و زژان و ترازنامه برای نمایش آنچه که بسیاری از شرکتها سعی در انجام آن دارند بیش از اندازه ضعیف و ناتوان است. با این همه هنوز مفهوم جامعه از مسوولیتهای اجتماعی شرکتها که مورد توافق همگان باشد وجود ندارد.

تقریباً همگان قبول دارند که شرکتها باید از نظر اجتماعی مسوول کار خود باشند گو اینکه امکان دارد عنوان شود که چنین نظری صرفاً شکل تعمیم یافته این مرام پذیرفته شده جهانی است که افراد و گروهها باید تاثیر اعمال خود بر سایرین را در نظر داشته باشند.

به طور کلی سه رویکرد در مورد مفهوم مسوولیتهای اجتماعی شرکتها وجود دارد که بشرح زیر قابل تبیین می باشند:

نظریه اول از تئوریهای کلاسیک اقتصادی منشاء می گیرد . طبق این مفهوم شرکت فقط و فقط یک هدف دارد و آن به حداکثر رسانیدن سود و به تبع آن حداکثر نمودن ثروت سهامداران است. البته این موضوع تا جایی پذیرفته شده و قابل حمایت است که در جهت تلاش برای رسیدن به هدف چارچوبی اخلاقی و حقوقی وجود داشته باشد . این شکل از مفهوم مسوولیتهای اجتماعی شرکتها بوسیله میلتون فریدمن در سال 1962 میلادی در قالب عبارات زیر ارائه شده است:"... تنها یک مسوولیت اجتماعی برای موسسات وجود دارد که ان هم استفاده از منابع موجود و بکارگیری آنها در فعالیتهای برنامه ریزی شده جهت افزایش سود است, البته مادامی که موسسه تحت مقررات تعیین شده فعالیت نماید یعنی رقابت آزاد بدون فریب و حیله..."

نظریه دوم در دهه 1970 میلادی ارائه گردیده است و بر اساس آن اهداف اجتماعی در رابطه با به حداکثر رسانیدن سود مورد توجه قرار می گیرد. طبق این نظریه مدیران شرکتها باید تصمیماتی اتخاذ نمایند که بین حقوق سهامداران, کارکنان , مشتریان, عرضه کنندگان کالاها و خدمات و عامه مردم تعادل ایجاد کند. در نتیجه باید یک ائتلاف و پیوستگی بین منافع و ملاحظات متعدد ایجاد شود و این ائتلاف تنها راهی است که شرمت را از هدف حداکثرسود در دراز مدت مطمئن می سازد.

بر اساس نظریه سوم سود نقطه پایانی اهداف موسسه نیست و مدیران اجرایی شرکتها پس از کسب سود با مشکل خواسته های کارکنان برای افزایش دستمزد, لزوم اجرای طرحهای توسعه, درخواست قیمتهای پایین تر از جانب مشتریان و افزایش کیفیت محصولات, سود سهام بیشتر برای سهامداران و ... روبرو می شوند. در این حالت تصمیم گیریهای سازمانی لازم است بجای تلاش در جهت حداکثر نمودن سود به دنبال کسب سطح مناسبی باشد که طی آن هم سود کسب شود و هم سطح مطلوبی از اقداف اجتماعی تأمین گردد.تغییر از نظریه دوم به نظریه سوم مسولیت اجتماعی موسسات تجاری بر مبنای منافع سهامداران به یک مفهوم گشترده تر می باشد. یعنی در نظره دوم ملاک ایجاد سود برای سهامدارن بود که با حقوق دیگر گروههای علاقمند از قبیل مشتریان,کارکنان و... مرتبط می شد در صورتی که نظریه سوم بر این تأکید دارد که مسئولیت موسسات تجاری در قبال تمامی افراد ذی نفع بوده و نیز سود و زیان تنها به عنوان یکی از نتایج فعالیتهای آنها محسوب می شود و باید تصمیمات سازمانی بر اساس آن دسته از راه کارهایی که در اجتماع مسوولیت بیشنری را بوجود می آورد اتخاذ گردد. بدیهی است اکثر موسسات قادر به گسترش نظریات روشن از برتریهای اجتماعی هستند اما اغلب قادر به برنامه ریزی در اموری که اکثریت اجتماع از آن استفاده ببرند نمی باشند؛ لذا بدون شناسایی و آگاهی دقیق از برتریهای اجتماعی اغلب نظرات در این زمینه ناشی از قضاوتهای ذهنی است . بر این اساس رسیدن به رفاه اجتماعی و اقتصادی که بر مبنای تئوری و ذهنیت استوار گردیده ممکن است منتج به تصمیمات مفیدی برای اجتماع نگردد.



خرید فایل


ادامه مطلب ...

جزوه راهنمای حل محاسبات عددی رشته ریاضی

جزوه راهنمای حل محاسبات عددی رشته ریاضی

این جزوه راهنمای حل محاسبات عددی مولف دکتر مسعود نیکوکار عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر می باشد

که راهنمای خوبی برای دانشجویان این رشته است.

نوع فایل:pdf

سایز: 2.24 MB

تعداد صفحه:33



خرید فایل


ادامه مطلب ...